Gå til innhold

Angst og arbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt alle former for angst nå i tre år, og hatt det helt ufattelig tungt.Har gått i terapi og hatt regelmessig kontakt med legen min, men det som faktisk hjalp meg mest hvar kjæresten min.men det forholde tok slutt, og jeg sto plutselig på egne ben for 5 måneder siden.Da hadde jeg ikke vært alene hjemme en gang på tre år. Men det skjedde no merkelig når det ble slutt. Jeg ble bedre. Nå gjør jeg alt som man vanligvis gjør og er masse ute å møter folk. Men når kan man si at man er frisk? Har ikke hatt panikkanfall f.ek på 5 måneder.

Jeg valgte å begynne på skole, grafisk design, og det er knallhard jobbing. i tillegg må jeg jobbe mest mulig i tillegg for å tjene penger til mat å husleie.( skolen er altså så dyr at studielån ikke deker alt). Jeg er utrolig redd for å gå på en smell igjen. Når blir det usundt å ha mye å gjøre? i tillegg klarer jeg ikke sove mer enn 5-6 timer om natten,da blir jeg dårlig form dagen etter.kan det faktisk hende kroppen min ikke trenger mer søvn?men i helgene sover jeg, og sover jeg. Jeg trives kjempe godt på skolen,og med alt som hører den til, og forsåvidt på jobben å.(jobber i butikk) Men i går fek.ble det dobbelt opp med skole og jobb etterpå.når jeg kom hjem etter 15 timer var jeg knust.Trenger dette å være usundt?får jo dager vær uke der jeg har helt fri,men må da gjerne sitte hjemme å jobbe med innleveringer,men trives med det. Jeg bor i Tromsø i tillegg,og her begynner mørketiden nå, og den reagerer jeg kraftig på.blir deprimert.men ikke sikkert det skjer i år.Jeg har alltid nektet all bruk av medikamenter. Var nødt til å ta noen vivaler i den verste perioder, men ikke ellers. Håper du har noen svar til meg.

Vennligst hilsenElisabeth-24 år

Skrevet

Du er flink, Elisabeth! Stå på videre. La magefølelsen styre deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...