keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det er ikke så lett å få med seg alt... *Klapper deg trøstende på hodet* *tusler ut i skjulet og henter litt ved* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 *tusler ut i skjulet og henter litt ved* Det var en god ide'! Fyr på peisen er kjempekoselig :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Noe helt annet: hørte du det smellet ute? nei. hva for et smell? var ikke noe smell her. hm... 0 Siter
amber sun Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Og lar bildet ligge utenfor døra med baksiden opp, så mrxx kan ta det med ) Jepp - armbildet er med. Så kan mrxx bestemme om det skal med inn i badstua eller ikke. :-D 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 nei. hva for et smell? var ikke noe smell her. hm... Sikkert noen raketter. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jepp - han er en hotting! Så bra at flere syns det samme! Fikk du også med deg det sugende blikket hans i kveld? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jepp - armbildet er med. Så kan mrxx bestemme om det skal med inn i badstua eller ikke. :-D Da krysser jeg fingrene og håper det beste :-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, han er så pen at det er rart han ikke er homo! .) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Så bra at flere syns det samme! Fikk du også med deg det sugende blikket hans i kveld? Jadda - jeg tok fram monokkelen(er det ikke det det heter?) da han sveipa innom skjermen. Han er jo blant Norges topp 5, når det gjelder fin-fine mannebein ;o) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ja, han er så pen at det er rart han ikke er homo! .) Det finnes heldigvis noen pene hetero også! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jadda - jeg tok fram monokkelen(er det ikke det det heter?) da han sveipa innom skjermen. Han er jo blant Norges topp 5, når det gjelder fin-fine mannebein ;o) Jeg har ikke vært helt obs på han før jeg *flau*. Hvem er de fire andre på den lista? *Nysgjerrig* Har jeg gått glipp av fler, tro? 0 Siter
Gjest mrnothing Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Mannen er da stygg, ser evig fyllesyk ut med den kåteglansendagenderpå i øynene. Og den oversminka kjerringa han har? så ut som et bad tasteparty :/ 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Mannen er da stygg, ser evig fyllesyk ut med den kåteglansendagenderpå i øynene. Og den oversminka kjerringa han har? så ut som et bad tasteparty :/ "Mannen er da stygg, ser evig fyllesyk ut med den kåteglansendagenderpå i øynene." *Rister på hodet* Tenk at de samme øynene kan oppfattes så ulikt! 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Det finnes heldigvis noen pene hetero også! Ja, noen helt få - - tenk på Peter jøback da - er det ikke FÆLT? hehe 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har ikke vært helt obs på han før jeg *flau*. Hvem er de fire andre på den lista? *Nysgjerrig* Har jeg gått glipp av fler, tro? Han derre mannen jeg gifta meg med i sommer, Erik Solèr og Robbie Williams, nei nå gikk det litt fort i svingene her - jeg kommer ikke på noen men jeg synes at Beckham er topp 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Men Kålrabi? Nå får dere gi dere. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Han derre mannen jeg gifta meg med i sommer, Erik Solèr og Robbie Williams, nei nå gikk det litt fort i svingene her - jeg kommer ikke på noen men jeg synes at Beckham er topp Du glemte mrxx på lista 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Mannen er da stygg, ser evig fyllesyk ut med den kåteglansendagenderpå i øynene. Og den oversminka kjerringa han har? så ut som et bad tasteparty :/ Endelig noen som ser klart. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Du glemte mrxx på lista Hvem er det? Er'n magisk???! Jeg liker magiske mannfolk *smiiiiler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.