Gå til innhold

Til Nico68


DIXI

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser at du har skrevet at du trenger en liten pause hefra, du er ikke den første som kommer til en slik konklusjon! Det viser at du har bakkekontakt og tar konsekvenser av hvordan dette påvirker deg/dere. Muligens leser du dette likevel, og jeg ville bare høre hvordan det går med dere?

"Det var ei her hjemme som kjente seg igjen i det siste avsnittet du skrev. Total kollaps" skrev du. Det gjør vondt å vite at hun fikk en så tøff reaksjon. Samtidig som jeg håper at hun kan klare å tenke litt på at det (dessverre) er vanlig å reagere slik. Altså: Hun har reagert "normalt" og som mange andre på denne sykelige situasjonen.

Ta godt vare på hverandre!

Varm hilsen fra Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Dixi og alle andre.

Jeg har det bra til tross for at jeg må inrømme at jeg fikk en real nedtur. Har brukt mye tid på å analysere og konklusjonen ble at jeg egentlig er mest redd for å miste henne. Vendepunktet i vårt forhold kom i fjor sommer. Før det levde vi liksom i hver vår etasje..hadde dårlig kontakt med hverandre. Dette resulterte i at hun hadde et forhold til en annen i et par mnd. For henne var dette en "flukt" fra hverdagen. Det var da jeg tok kontakt med SMIR og fikk der bekreftet at dette ikke var uvanlig i forhold der en av partene var utsatt for incest. Jeg føler vel i dag at jeg nærmest stilte henne et ultimatum,"bli med til senteret, ellers går jeg fra deg". Det at hun ble med tar jeg som en bekreftelse på at hun ønsket å bli hos meg.

Som sagt så er jeg redd for at hun ikke orker mer og at hun skal falle tilbake i det samme sporet hun var før. Jeg tror imidlertid ikke det kommer til å skje fordi vi har bedre kontakt med hverandre enn vi har hatt på 10 år. Tvert i mot kan vi vel si at forholdet vårt er styrket pga. av det som har skjedd.

Det går opp og ned, men vi har begge så pass bakkekontakt at vi kan bearbeide på en konstruktiv måte.

Klemmer fra en strålende opplagt Nico

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...