kaffepiken Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nå har jeg endelig begynt å trene, satser på å trene mye styrke fordi jeg er ganske spinkel. Fikk i den forbindelse målt fettprosenten og den lå på 19%, noen som vet hva normalverdiene for kvinner skal ligge innenfor? Hun som målte fettprosenten min sa bare at "den er i hvertfall ikke for høy". Mener jeg har hørt at vi jenter skal passe oss for å gå for lavt i fettprosent fordi vi kan få for lav østrogenproduksjon og dermed risikere beinskjørhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Så på TV ang. bodybuilder-jenter forrige uke. Mener de sa at 18-20% er bra. Ved 8-9% mister vi mens, og det er jo ikke bra. Dama det her var snakk om hadde 3%, og det var faretruende, og ho måtte ha lege som fulgte ho opp hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Så på TV ang. bodybuilder-jenter forrige uke. Mener de sa at 18-20% er bra. Ved 8-9% mister vi mens, og det er jo ikke bra. Dama det her var snakk om hadde 3%, og det var faretruende, og ho måtte ha lege som fulgte ho opp hele tiden. Takk for svar ) Får prøve å holde meg omtrent der jeg er da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.