Balblom Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg skal begynne og trene, jogging + styrke. Men er tynn så må ikke gå ned i vekt. Vil spise sunt, men hva slags mat bør jeg velge for å ikke gå ned i vekt...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibero Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg skal gå NED i vekt + få opp kondis og trener derfor 3 ganger i uken og ligger rundt 2200 kcal pr dag. Du som IKKE skal ned i vekt har jo den befriende muligheten til å ikke være så forbaska nøye på hvor mye FETT og SUKKER du får i deg. Unn deg gode saus til middager bl.a Å få i seg FEIL type sukker/kcal vil heller gjøre deg i dårlig form. Er du småsulten og spiser en sjokolade vil blodsukkeret ditt fyke opp og dette ned som en stein etter kort tid - og du føler deg like herlig sulten. Spise en brødskive med godt pålegg (og "ja-smør" på) Et annet godt råd er å spise JEVNLIG! La det går max 3 timer mellom hvert måltid. På den måten er blodsukkeret ditt på en stabilt nivå og du unngår å få følelse av å være "utsultet". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.