trøtte Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 hei jente 40 år. har hatt problemer i mange år med magen tynntarm og tykktarm. Har i perioder veldig oppblåst mage. diare. er sulten hele tiden spiser ofte og lite Blir fort sulten etter å ha spist. Spiser grovt brød ost pålegg grønnsaker kylling, fisk og litt frukt. Kan noen anbefale hva jeg bør spise for at maten skal sitte under litt lengre og at magen ikke skal være oppblåst lengre. taknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har du testet deg for f.eks. laktose og gluten. Høres jo ut som om noe kan være feil her. Har selv laktoseintoleranse, og det gjorde at jeg hadde mye vondt i magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøtte Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har du testet deg for f.eks. laktose og gluten. Høres jo ut som om noe kan være feil her. Har selv laktoseintoleranse, og det gjorde at jeg hadde mye vondt i magen. ja har ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.