Gjest Jannicke@123 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 trening til å sykle ca 20 km på ergometersykkel pr dag. Gir det noen særlig effekt ? Jeg er 36 år, overvektig og jente:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det vil jeg tro det gjør! Kom igjen! jeg har også en ergometersykkel stående, nesten ubrukt. Skulle gjerne ha kommet inn i vanen med å sykle hver kveld :-) Du kommer til å merke det på kondisen (når du går opp trapper, skynder deg til bussen, løper etter småbarn osv.) + at kroppen kommer til å forbrenne fett slik at kiloene siver av etterhvert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det gir effekt med en gang, så det er bare å begynne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.