Gå til innhold

dine beste julekaker-oppskrift

Gjest fazan

Anbefalte innlegg

Kjøp 1 pose Brownie Cookies fra Toro. Klipp opp posen og følg anvisningene på utsiden.

He..he.. kanskje ikke helt det jeg tenker om bestemorsoppskrifter, men takk alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Er det fra deg Lurveline har fått oppskrift kanskje?

Vet hun baker det vert (eller vært) år og at for hennes bror er det ingen jul uten.

Blir ikke jul på brorsan i år da, har ikke hatt tid til å bake. Han står det nok over , håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke jul på brorsan i år da, har ikke hatt tid til å bake. Han står det nok over , håper jeg.

Hehe han kan komme hit på kaffebesøk så skal det vel bli råd med det for jeg har bakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe han kan komme hit på kaffebesøk så skal det vel bli råd med det for jeg har bakt.

Se der ja, en reddende engel, takker bukker og nikker:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 18 år senere...

Annonse

flisa skrev (53 minutter siden):

Ser nå at linken til mine julekolakker ikke virker mer - noen som har skrevet den opp?

Jeg søkte på "kolakker" her på DOL og fant denne tråden, som inneholder lenke:

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...