Gjest fazan Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kjøp 1 pose Brownie Cookies fra Toro. Klipp opp posen og følg anvisningene på utsiden. He..he.. kanskje ikke helt det jeg tenker om bestemorsoppskrifter, men takk alikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuss&troll Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Flisa's julekolakker er jo viden kjent - det hender jeg må bake flere ganger http://www.geocities.com/flisa_ja/kolakker Oppskriften er herved kjørt ut ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 He..he.. kanskje ikke helt det jeg tenker om bestemorsoppskrifter, men takk alikevel. Den blir jo bedre enn enhver bestemorsoppskrift. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er det fra deg Lurveline har fått oppskrift kanskje? Vet hun baker det vert (eller vært) år og at for hennes bror er det ingen jul uten. Blir ikke jul på brorsan i år da, har ikke hatt tid til å bake. Han står det nok over , håper jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Blir ikke jul på brorsan i år da, har ikke hatt tid til å bake. Han står det nok over , håper jeg. Hehe han kan komme hit på kaffebesøk så skal det vel bli råd med det for jeg har bakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe han kan komme hit på kaffebesøk så skal det vel bli råd med det for jeg har bakt. Se der ja, en reddende engel, takker bukker og nikker:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Hei! Ser nå at linken til mine julekolakker ikke virker mer - noen som har skrevet den opp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) flisa skrev (53 minutter siden): Ser nå at linken til mine julekolakker ikke virker mer - noen som har skrevet den opp? Jeg søkte på "kolakker" her på DOL og fant denne tråden, som inneholder lenke: Endret 17 timer siden av laban 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.