Gjest mregina Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei! Jeg er en jente på 21 år. Har hele livet mitt vært undervektig. Spiser MASSE, men hvor maten blir av aner jeg ikke. Er ca. 158 cm. høy og veier mellom 40-42 kilo. Er det mulig å få satt ned forbrenningen? Noen som har erfaring på det området? Var hos fastlegen for litt over ei uke siden og tok prøve av stoffskiftet. Fikk vite blodprosenten og blodsukkeret med det samme. Blodprosenten var bra, men blodsukkeret var litt over normalen. Er det farlig? Hadde ikke spist eller drukket noe før prøven ble tatt. Labbdamen prøvde å ringe legen, men hun var opptatt med tlf tid til passienter. Har til nå ikke fått noen brev fra legekontoret i posten. Men syns dette er rart sia blodsukkeret ikke var normalt. Håper det er noen her som kan hjelpe meg. Er så bekymret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva var blodsukkeret da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mregina Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva var blodsukkeret da? Blodsukker er den almindelige betegnelsen av mengde sukker i blodet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Blodsukker er den almindelige betegnelsen av mengde sukker i blodet. Jeg tenkte på tallet da, hihi, hvor høyt det var 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mregina Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg tenkte på tallet da, hihi, hvor høyt det var Fikk ikkje vite tallet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Fikk ikkje vite tallet. Da er det egentlig vanskelig å svare .. Du får spørre hva resultatet var da, kanskje du blir klokere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.