Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Bondpikene er alltid på bølgelengde. :-D

Men ser du at nicket "Alle sammen" (hvem pokker nå det er) ville stoppet meg i døra?

*hmpf*

Ingen fare, vi er så mange som vil ha deg med at ingen hadde klart å stenge deg ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

hare1365380455

Jepp, med melkespreng og hele greia :-)

Det var meg ifjor det....

Men ikke i år! Så da kan du feste uten å tenke på at ammeinnleggene kanskje må byttes...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du vil skravle hemmelig med meg :-)) Det er jeg helt med på!

Men du tar nok feil, Amber og jeg rivaliserer ikke. Jeg antar også at det er Mary Poppins du mener og ikke Hare? Vi samarbeider, alle tre!

Det er nok Mary Poppins jeg mener, jeg går litt i surr, gitt!

Og jeg har skjønt at det er team fra din og ambers side. Men med litt vin innabords (i RL) skal du se det hadde blitt litt uskyldig rivalisering om mrxx. Men det kunne vi jo skravlet om på damenes, når vi var ute for å pudre nesen. (Og uansett om så ikke var tilfelle, ville det alltid vært noe å skravle om.) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Skulle stå for maten? - Det er så mange flinke kokker her, så det er vanskelig å si. Det hadde ikke blitt meg iallfall. Jeg er elendlig på kjøkkenet =)

Men jeg kunne ha lagd gele ;)

Holde tale? - Gyda, Laguna og SDD

Hvilke ville du skravle og fnise med? - Forhåpteligvis alle!!

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? - Det er så mange.

Hvem skulle mikse drinkene? -Prozak. MP skulle lagd gløgg

Hvem skulle du flørte med? - Alle :P

Hvem hadde du vurdert en affære med? - Ingen

Hvem hadde lags skandale? - Bebba ;)

Hvem hadde blitt fullest? - Jeg har en tendens til å vinne sånne konkurranser

Hvem hadde gått hjem først? - Vanskelig å si. Lillemus som savner kjæresten sin kanskje?

Skulle noen blitt nektet i døra? - Bare de som ikke henger på dol

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale? - Jeg hadde nok diskutert med de som jobber i barnehage. Glimtipper, Gimmick og Persille

Hvem hadde begynt å slåss? - Hmm.. si det? Sør og mr.kahn, grip og de folka der?

Hvilke av damene hadde rivalisert? - Blondinene mot de som ikke liker de :P

Hvem hadde hatt den fineste kjolen? - Meg :P He he..neida, det hadde nok blitt mange fine kjoler. Serendipity er jo glad i moter, kanskje hun og MP hadde slått til med noe lekkert :)

Hvem skulle være DJ? - Meg!!

Hvem hadde vært på nachspiel? - Gimmick, Amber, Gyda, Laguna, SDD, MP, meg, Prozak, Freya, lurulf, hare, Tottlå, togli, Persille, trultemor, Glimtipper og sikker flere som jeg ikke kommer på i farten!

JA TIL DOL-JULEBORD!

Men er du her nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..du vil nok ha helt rett i hvem som vil bli fullest ;)

..og vi andre ville fått oss en god latter.. og noen morsomme meldinger på DOL dagen derpå. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg nå ikke så sikker på når det dreier seg om RL. Det er stor forskjell fra denne dol-verdenen, men jeg kunne alltids prøvd;)

nei, nei! Du må ikke være annerledes i RL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Skulle stå for maten? TEAMWORK

Holde tale? SKORPIONFISKEN

Hvilke ville du skravle og fnise med? FAVN, SERENDIPITY, SNØ og NANNA

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? NANNA, KARIKRUSKAKLI og ULVINNEN

Hvem skulle mikse drinkene? SØR

Hvem skulle du flørte med? SI DET

Hvem hadde du vurdert en affære med? HADDE IKKE VURDERT DET

Hvem hadde lagET skandale? BEBBA, DORTHE, PERSILLE, KARIKRUSKAKLI *gjemmer meg under bordet*

Hvem hadde blitt fullest? AMBER SUN og M. ANGELICA

Hvem hadde gått hjem først? MAGGI

Skulle noen blitt nektet i døra? UFN (uten fast nick)

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale? PIELILL (diskusjon)

Hvem hadde begynt å slåss? BEBBA og en eller annen

Hvilke av damene hadde rivalisert? AMBER SUN; LURULF; HARE OSV

Hvem hadde hatt den fineste kjolen? MAGGI

Hvem skulle være DJ? SDD

Hvem hadde vært på nachspiel? ALLE UTENOM MEG, SOM GIKK HJEM FØRST ;o)

:-)

Du; jeg rivaliserer ikke med disse damene om noen...:) Men jeg kunne godt vært med på noe for løye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne godt lekeslåss litt! ;)

Jeg finner på litt av hvert som damer i min alder ikke gjør, men lekeslåss...........njaaaaaaaaaaaaaa..........vi kunne prøvd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg finner på litt av hvert som damer i min alder ikke gjør, men lekeslåss...........njaaaaaaaaaaaaaa..........vi kunne prøvd;)

Eller kanskje ikke...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det er nok Mary Poppins jeg mener, jeg går litt i surr, gitt!

Og jeg har skjønt at det er team fra din og ambers side. Men med litt vin innabords (i RL) skal du se det hadde blitt litt uskyldig rivalisering om mrxx. Men det kunne vi jo skravlet om på damenes, når vi var ute for å pudre nesen. (Og uansett om så ikke var tilfelle, ville det alltid vært noe å skravle om.) ;o)

Ja, ting å skravle om hadde vi definitivt funnet :-)

Nå har jeg ikke truffet hverken mrxx, amber eller MP i RL, så sikker kan jeg jo ikke være, naturligvis!

Det tryggeste hadde nok vært at amber og jeg hadde utarbeidet en detaljert deleliste på forhånd, så det ikke oppstod noen tvil underveis om hvor lenge hver av oss kunne beslaglegge mrxx!

Fordelen med å være tre, er at da får vi god tid til å skravle med andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...