Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Det er bra. Det hadde blitt et kjempekjekt julebord tror jeg! Og interessant å møte så mange...:)

Det er jeg ikke så sikker på. Jeg liker anonymiteten på dol, hvorfor skal vi møte hverandre for å bli skuffet? Slik som det er nå så kan vi bruke fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Gjest Ulvinnen Lurulf

Åh, gubban. Skumle greier. Sånt noe er jeg altfor prektig til å ta innover meg!

Men det kunne ha blitt en hærlig skandale på dol-julebordet da!

Jeg hadde jo problemer med å finne skandalekandidater, nå fikk jeg et fint tips ;-)

*Helt uskyldig erting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe revolusjonerende ved å skrive at en har sex, uten at det er revolusjonerende å ha sex. I flere mannsaldre har menneskene hatt sex uten å snakke om det. I dag revolusjonerer vi med å snakke om det, og jeg setter spørsmålstegn ved det. Jeg tar ikke standpunkt, jeg setter bare spørsmålstegn. Er vi i dag bedre i stand til å evaluere vårt seksualliv enn forrige generasjoner?

Du trenger ikke å svare på spørsmåleg;)

På dol har vi et forum som heter "seksualitet".

Det omhandler sex.

Vi har også et forum som heter "idrett og trening".

Når jeg skriver på forum for "idrett og trening" legger jeg blant annet til grunn egne erfaringer.

Det gjør jeg naturligvis på "seksualitet" også.

Er det veldig rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, og det fungerer helt utmerket. Amber og jeg er Øvrigheta, det er derfor vi bestemmer.

Men når amber er på ferie, så hopper MP inn som vikar og gjør en utmerket jobb :-)

Jammen er mrxx heldig! Har jo havna midt i smørøyet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet :-)

Men altså, hva ville dere gjort hvis en person la an på deg OG shitdiddelydoo på samme tid, kunne blitt morsomt, og kanskje svaret på hvem som kom til å slåss den kvelden.

Kanskje SDD ville blitt en smule provosert?

Neida, jeg hadde bare gått unna og latt skapningen flørte med den andre. Har aldri forstått den slags rivalisering, og ikke om jeg vil ha et kvinnfolk som holder på sånn heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kunne ha blitt en hærlig skandale på dol-julebordet da!

Jeg hadde jo problemer med å finne skandalekandidater, nå fikk jeg et fint tips ;-)

*Helt uskyldig erting*

Skuler stygt på lurulf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet :-)

Men altså, hva ville dere gjort hvis en person la an på deg OG shitdiddelydoo på samme tid, kunne blitt morsomt, og kanskje svaret på hvem som kom til å slåss den kvelden.

Kanskje SDD ville blitt en smule provosert?

Det er i så fall første gangen jeg har vært delaktig i et skikkelig drama (iallefall siden 9.klasse) *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Det er jeg ikke så sikker på. Jeg liker anonymiteten på dol, hvorfor skal vi møte hverandre for å bli skuffet? Slik som det er nå så kan vi bruke fantasien.

Vi skal jo ikke ha det på ordentlig... Bare har det morsomt med det her!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle stå for maten?

Annegunn og flyfly

Holde tale? SDD skulle ha skrevet den. Kanskje Sør stått for fremføringen?

Hvilke ville du skravle og fnise med? Amber, togli, annegunn, cecily, M.Angelica, Gyda, Hare, Mary Poppins, Lillemus, Alana

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? Togli og amber

Hvem skulle mikse drinkene? Hare

Hvem skulle du flørte med?Mrxx og muligens Prozak

Hvem hadde du vurdert en affære med?Mrxx! Men det hadde nok blitt med vurderingen, hehe

Hvem hadde lags skandale? Den var vanskelig...

Hvem hadde blitt fullest?Amber

Hvem hadde gått hjem først?Annegunn, for hun er kvalm

Skulle noen blitt nektet i døra?Nei - ikke webmasrer i hvert fall!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale? Jeg ville ikke grått på skulderen, men tatt en alvorlig samtale med mrxx. Han har mange gode sider :-)

Hvem hadde begynt å slåss?Bebba og Dorthe

Hvilke av damene hadde rivalisert? Ikke bondpikene i hvert fall! M.Angelica og DarkPink om SDD

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?Amber og jeg

Hvem skulle være DJ? SDD

Hvem hadde vært på nachspiel?

Amber, M.Angelica, MP, Cecily, Hare, Gyda og jeg. Jo, togli også :-)

Du har mer rett enn du aner - jeg har takket nei til jobbejulebordet i år. Ute i gokk, og buss hjem klokka to - nei takk :( Ingen mulighet for å gå først hjem der nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det er i så fall første gangen jeg har vært delaktig i et skikkelig drama (iallefall siden 9.klasse) *hehe*

*Benker meg ned med poppkorn for å se på dramaet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...