Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Det er jeg ikke så sikker på. Jeg liker anonymiteten på dol, hvorfor skal vi møte hverandre for å bli skuffet? Slik som det er nå så kan vi bruke fantasien.

Skuffet?! Høøø.

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • DarkPink

    32

Mailen har vært et mareritt :( Jeg har en ny anonym, som er nesten lik den gamle, så du og flyfly har forvekslet. home.no-adressen gikk ikke an å sende fra den heller, den var ikke mye tess :(

Men nå virker jobbemailen igjen.

Og ja, togli tok feil.

Øh, tok jeg feil? Var det ikke tvillinger? Eller snakker du om noe annet nå?

*grubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ting å skravle om hadde vi definitivt funnet :-)

Nå har jeg ikke truffet hverken mrxx, amber eller MP i RL, så sikker kan jeg jo ikke være, naturligvis!

Det tryggeste hadde nok vært at amber og jeg hadde utarbeidet en detaljert deleliste på forhånd, så det ikke oppstod noen tvil underveis om hvor lenge hver av oss kunne beslaglegge mrxx!

Fordelen med å være tre, er at da får vi god tid til å skravle med andre også!

He he, med en slik detaljert liste ville jo muligheten for et heftig møte mellom dere i RL vært unngått. Jeg ville håpet på den mer impulsive måten å møtes på. Det ville skapt rom for skarpe analyser fra fra sidelinjen. Det er av mine sterkere sider. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DarkPink har også piercing der nede, så det hadde vært mer skandale om hun hadde lagt seg ned og brettet ut, enn om jeg hadde rullet ut min. :)

For en herrrlig skandale det hadde blitt hvis dere gjorde det begge to! Ikke føl deg presset, altså. Det er bare ment som en ørliten oppfordring;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om har igrunn alt for dårlig grunnlag å uttale meg på. Har ikke helt følelsen av hvordan "de nye" her inne er.

Ellers kan jeg igrunn anbefale dol-treff. Koselige greier det:-) Det eneste negative måtte være at det er ganger da jeg synes det ville vært ålreit at jeg fremdeles kun var et bråkete nick her inne. Rare greier igrunn... Ikke at jeg har noe å skjule, men en forholder seg straks annerledes til folk idet en har møtt dem på ordentlig. Og det var kanskje artigere da jeg var helt anonym. Men det henger også helt klart sammen med folka som vanka her inne den gangen. Mye morsomme typer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten: Ny taler!

Hvis Amber snakker som hun skriver etter et par øl, hadde det vært artig om hun sto for talen. :)

jeje - så jeg skal tale altså?

;)

Jeg vet ikke om jeg snakker som jeg skriver etter et par glass, men geniale ideer, _det_ har jeg! Kan jo ta med det i talen da, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

He he, med en slik detaljert liste ville jo muligheten for et heftig møte mellom dere i RL vært unngått. Jeg ville håpet på den mer impulsive måten å møtes på. Det ville skapt rom for skarpe analyser fra fra sidelinjen. Det er av mine sterkere sider. ;o)

Da må du nok anstrenge deg litt ekstra, slik at du klarer å analysere oss også uten rivaliserende møter :-)

Jeg gleder meg til hemmelighetsfulle turer på do der du kan fortelle meg hva du har kommet frem til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er h*n som trodde du lekte full i går? Så kan du bare si at du ikke er full på ordentlig men bare tøyser....;)

hehe der sier du noe.

Jeg var jo ikke full igår. Men det skal ikke mye drikke til før bokstavene stokker seg når jeg skriver, hehe.

Hvorfor skulle jeg late som? Så moro som jeg har det. :-)

Greit å være billig i drift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Øh, tok jeg feil? Var det ikke tvillinger? Eller snakker du om noe annet nå?

*grubler*

Du spådde at hun bare skulle være kvalm en uke til, det var der du tok feil.

Jeg tror ikke at hun har vært på ultralyd enda, så du kan fortsatt ha rett i det med tvillingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hurra! Jeg ble nevnt!

Selv om det var med tittelen småbarnsmor... Men jeg får ta det jeg får... ;)

Det er alltid vanskelig å nevne navn, for man glemmer alltid noen (mange)....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om har igrunn alt for dårlig grunnlag å uttale meg på. Har ikke helt følelsen av hvordan "de nye" her inne er.

Ellers kan jeg igrunn anbefale dol-treff. Koselige greier det:-) Det eneste negative måtte være at det er ganger da jeg synes det ville vært ålreit at jeg fremdeles kun var et bråkete nick her inne. Rare greier igrunn... Ikke at jeg har noe å skjule, men en forholder seg straks annerledes til folk idet en har møtt dem på ordentlig. Og det var kanskje artigere da jeg var helt anonym. Men det henger også helt klart sammen med folka som vanka her inne den gangen. Mye morsomme typer:-)

Eller rettere sagt: "De nye" er så pjattende intetsigende at det igrunn er sjelden jeg gidder å lese innlegga dems.

Ligner da ikke meg å være så rund i kantene... Begynner jeg å bli skjør? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du nok anstrenge deg litt ekstra, slik at du klarer å analysere oss også uten rivaliserende møter :-)

Jeg gleder meg til hemmelighetsfulle turer på do der du kan fortelle meg hva du har kommet frem til :-)

He he, jeg har normalt skarpe ananlyser om mye rart, jeg, så det er lurt med fortrolige møter med meg. ;o)

Og så får man jo pudret nesen og rettet på lipglossen regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

hehe der sier du noe.

Jeg var jo ikke full igår. Men det skal ikke mye drikke til før bokstavene stokker seg når jeg skriver, hehe.

Hvorfor skulle jeg late som? Så moro som jeg har det. :-)

Greit å være billig i drift ;)

Ja, du er heldig der! Ett glass vin: du smiler og ler av alt og ingenting. To glass: du synger og danser. Tre glass: du må innom dol og skrive litt.... Fire glass: rocke med rockering! Fem glass: ut på byen og danse! Seks glass (på byen): men.... hvor ble amber av....? Hm.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller rettere sagt: "De nye" er så pjattende intetsigende at det igrunn er sjelden jeg gidder å lese innlegga dems.

Ligner da ikke meg å være så rund i kantene... Begynner jeg å bli skjør? :-D

Jeg er ikke pjattete altså selv om jeg ikke har vært på doltreff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Det er jeg overbevist om at de ville!

Du har sikkert mange spennende mixer på lager :-)

Jeg kan ingen, men det tar jeg etter hvert. Jeg er god til å dikte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Eller rettere sagt: "De nye" er så pjattende intetsigende at det igrunn er sjelden jeg gidder å lese innlegga dems.

Ligner da ikke meg å være så rund i kantene... Begynner jeg å bli skjør? :-D

like pjattete som det du la inn nettopp?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Skulle stå for maten?

Annegunn og flyfly

Holde tale? SDD skulle ha skrevet den. Kanskje Sør stått for fremføringen?

Hvilke ville du skravle og fnise med? Amber, togli, annegunn, cecily, M.Angelica, Gyda, Hare, Mary Poppins, Lillemus, Alana

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? Togli og amber

Hvem skulle mikse drinkene? Hare

Hvem skulle du flørte med?Mrxx og muligens Prozak

Hvem hadde du vurdert en affære med?Mrxx! Men det hadde nok blitt med vurderingen, hehe

Hvem hadde lags skandale? Den var vanskelig...

Hvem hadde blitt fullest?Amber

Hvem hadde gått hjem først?Annegunn, for hun er kvalm

Skulle noen blitt nektet i døra?Nei - ikke webmasrer i hvert fall!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale? Jeg ville ikke grått på skulderen, men tatt en alvorlig samtale med mrxx. Han har mange gode sider :-)

Hvem hadde begynt å slåss?Bebba og Dorthe

Hvilke av damene hadde rivalisert? Ikke bondpikene i hvert fall! M.Angelica og DarkPink om SDD

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?Amber og jeg

Hvem skulle være DJ? SDD

Hvem hadde vært på nachspiel?

Amber, M.Angelica, MP, Cecily, Hare, Gyda og jeg. Jo, togli også :-)

Jeg glemte å ta med den andre jeg kunne tenke meg å snakke alvorlig med: frosken.

Hun har veldig mange gode råd å gi, og hadde vært en veldig interessant samtalepartner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...