Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Annonse

Skulle stå for maten?

- Hadde ihvertfall hjulpet til på kjøkkenet selv. Trolig sammen med flere av damene på DOL *s*

Holde tale?

- Bassisten, muligens?

Hvilke ville du skravle og fnise med?

- Yellow, SDD og kona

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

- Sminker meg ikke, og går alene på do.

Hvem skulle mikse drinkene?

- Musikeren

Hvem skulle du flørte med?

- Kona

Hvem hadde du vurdert en affære med?

- Kona

Hvem hadde lags skandale?

- Jeg og SDD, som utpå kvelden etter masse mimring om gammel hardrock og metal begynner å spille musikken vi mimrer om

Hvem hadde blitt fullest?

- Oj, den var vanskelig. Alt for mange er vel et greit svar *s*

Hvem hadde gått hjem først?

- Den eller de av trollerne på DOL som hadde blitt avslørt/outet i løpet av kvelden

Skulle noen blitt nektet i døra?

- Ja.

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

- Eh...er vel heller omvendt...

Hvem hadde begynt å slåss?

- Ingen

Hvilke av damene hadde rivalisert?

- Alt for mange

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

- Kona

Hvem skulle være DJ?

- SDD

Hvem hadde vært på nachspiel?

- Alt for mange med for mye alkohol innabords ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde også rett angående Jubalong hvem som bodde i magen, men bommet på dag for fødselen.

Så du har alt vist at du er flinkere til å spå riktig om barn enn om tidspunkt.

Tror du har rett i at det er tvillinger, jeg :-)

Hvis jeg har rett om dette så tror jeg at jeg dåner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er selvskrevne, men hvem som bør ta på seg forpliktelser og hvem som naturlig bør holdes unna forpliktelser, kan vi sikkert bli enige om i fred og fordragelighet.

Her er noen jeg kunne hilst på og snakket med uten at det overhodet ville føltes som en forpliktelse - men som garantert ville bidratt til å lage en vellykket fest, på den ene eller andre måten:

Gripp, Jeg er en annen, Goliath, Sør, musikeren, ShitDiddelyDo,

ILDG, MrKahn, Prozac, pettersmart, MsSophie, flisa, Gyda, morsan, Maggi, mariaflyfly, Dorthe, nanna,

naiv, malun, snø, MrsWallace, laguna, togli, mil, KariKruskakli, carma, citoyen, Freya, Gemini, Åsemor, Osiris, tonie, pablito (ny og klok), mumitrollet og Scholar... ;-)

Til deg som naturlig bør ramses opp av meg: Jeg har ikke glemt deg, jeg kom bare ikke på navnet i farten. Tilgir du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he..ja, i de lekre støvlettene mine som jeg var såååå fornøyd med ;)

Jeg har bilde av støvlettene dine!!

Der jeg skrev: "seee de lekre støvlettene mine!" hehe

:-D

Det var et kult bilde, M.A. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dol har vi et forum som heter "seksualitet".

Det omhandler sex.

Vi har også et forum som heter "idrett og trening".

Når jeg skriver på forum for "idrett og trening" legger jeg blant annet til grunn egne erfaringer.

Det gjør jeg naturligvis på "seksualitet" også.

Er det veldig rart?

Nei, men det er ikke lenge siden det var tabu å skrive eller snakke om sex. Det henger veldig igjen av det, og vi har ikke funnet noen balanse i det enda. Det er helt naturlig, men det er for meg og veldig mange andre unaturlig å diskutere sexuallivet sitt på arbeidsplassen. Jeg har vært på en arbeidsplass engang hvor det var nesten bare kvinner, og en del unge jenter vekslet gjerne erfaringer og trøstet hverandre. Jeg likte det ikke for å si det mildt å måtte høre på beskrivelser av en av kjærestene, som jeg siden måtte forholde meg til, bl.a. så fikk jeg høre nøye beskrivelse av størrelsen på utstyret.

Det er vanlig å diskutere sport og idrett, matlaging og tv-programmer. Jeg legger ikke merke til det rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle er selvskrevne, men hvem som bør ta på seg forpliktelser og hvem som naturlig bør holdes unna forpliktelser, kan vi sikkert bli enige om i fred og fordragelighet.

Her er noen jeg kunne hilst på og snakket med uten at det overhodet ville føltes som en forpliktelse - men som garantert ville bidratt til å lage en vellykket fest, på den ene eller andre måten:

Gripp, Jeg er en annen, Goliath, Sør, musikeren, ShitDiddelyDo,

ILDG, MrKahn, Prozac, pettersmart, MsSophie, flisa, Gyda, morsan, Maggi, mariaflyfly, Dorthe, nanna,

naiv, malun, snø, MrsWallace, laguna, togli, mil, KariKruskakli, carma, citoyen, Freya, Gemini, Åsemor, Osiris, tonie, pablito (ny og klok), mumitrollet og Scholar... ;-)

Til deg som naturlig bør ramses opp av meg: Jeg har ikke glemt deg, jeg kom bare ikke på navnet i farten. Tilgir du?

Det var hyggelig at du tror at samvær med (blant annet) meg kunne bidratt til å lage en vellykket fest, på den ene eller andre måten. ;o) Og det er jo som du ser, gjensidig. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dol har vi et forum som heter "seksualitet".

Det omhandler sex.

Vi har også et forum som heter "idrett og trening".

Når jeg skriver på forum for "idrett og trening" legger jeg blant annet til grunn egne erfaringer.

Det gjør jeg naturligvis på "seksualitet" også.

Er det veldig rart?

Underholdende diskusjon. fortsett gjerne, søndager er alltid kjedelige.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Skulle stå for maten?

- Hadde ihvertfall hjulpet til på kjøkkenet selv. Trolig sammen med flere av damene på DOL *s*

Holde tale?

- Bassisten, muligens?

Hvilke ville du skravle og fnise med?

- Yellow, SDD og kona

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

- Sminker meg ikke, og går alene på do.

Hvem skulle mikse drinkene?

- Musikeren

Hvem skulle du flørte med?

- Kona

Hvem hadde du vurdert en affære med?

- Kona

Hvem hadde lags skandale?

- Jeg og SDD, som utpå kvelden etter masse mimring om gammel hardrock og metal begynner å spille musikken vi mimrer om

Hvem hadde blitt fullest?

- Oj, den var vanskelig. Alt for mange er vel et greit svar *s*

Hvem hadde gått hjem først?

- Den eller de av trollerne på DOL som hadde blitt avslørt/outet i løpet av kvelden

Skulle noen blitt nektet i døra?

- Ja.

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

- Eh...er vel heller omvendt...

Hvem hadde begynt å slåss?

- Ingen

Hvilke av damene hadde rivalisert?

- Alt for mange

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

- Kona

Hvem skulle være DJ?

- SDD

Hvem hadde vært på nachspiel?

- Alt for mange med for mye alkohol innabords ;-)

Morsomt det om trollene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig at du tror at samvær med (blant annet) meg kunne bidratt til å lage en vellykket fest, på den ene eller andre måten. ;o) Og det er jo som du ser, gjensidig. ;o)

Da er det bare å gå i gang, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at dette var en kjempekul tråd, men ettersom jeg leste svarene, så fant jeg ut at ingen vil ha meg med på dette julebordet i det hele tatt, (bortsett fra èn hvis jeg flekker piercingen min), så nå er jeg bare fornærma =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...