Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica

Kult!

Jeg ville garantert skravle med deg også. *s*

(før jeg og M.A. ble altfor fulle som du skriver ,hehe. For da danser vi på bordet ;-D )

Og rokker litt ;)

Skååål =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Synes du skal laste ned det du ikke vet hva er og høre jeg =) (hvis du ikke er blant de her inne som "ikke stjeler" da)

Hadde laget en mye mer folkelig liste med litt mer fart i til julebordet, f.eks ccr og kiss, og kanskje tatt med den der til nachspielet.

Laster ned så det synger.

Bare i dag, i løpet av 30 minutter, lastet jeg ned The Clash sitt første og andre album, samt deres Essential-album.

Forhåpentligvis laster jeg i dette øyeblikket ned Pulp sitt His'n hers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hehe. Og fniser av den gule kula?

Den gule kula er det hare og amber som tøyser med.. Jeg har (heldigvis) ingenting med den å gjør :P Hi hi =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest det meste av den milelange tråden så må jeg si at dethøres ut som det kunne ha blitt et strååålende julebord!

Mye flashing av piercinger, krangling om musikkvalg, rølpefylla blant DOLere der diskusjonene starter med hva folk har i veska, hvor de har zalo-flaska...og utover kvelden mer hete debatter om røykere, sex og oppgulp og konfrnotasjoner av tidligere hissige debatter på DOL.

Juhu!!:-)) Hadde vært artig å få ansikt på mange av nickene her inne!

*blir med*

Bare så det er sagt: Min piercing er ikke til allmenn forlystelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt: Min piercing er ikke til allmenn forlystelse. :)

Hvordan kunne du tro at jeg refererte til deg (og Prozak)? *blafre med øyevippene*

Dessuten; definér "almenn beskuelse" -vi snakker jo bare om en liten gruppe nære DOL-venner i lukket selskap..pssh..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster ned så det synger.

Bare i dag, i løpet av 30 minutter, lastet jeg ned The Clash sitt første og andre album, samt deres Essential-album.

Forhåpentligvis laster jeg i dette øyeblikket ned Pulp sitt His'n hers. :)

I tillegg til min musikk, håper jeg?

Sitter og hører på theiron - symphony of the death nå. Den var ikke så verst, og noen andre også som var ok, men likte det generelt ikke så veldig.

Skulle btw gjerne hatt med Metallica - until it sleeps også på lista ;)

Du kommenterte ikke Raven, Groban og scissor sisters, har du ikke hørt det eller liker du det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Etter å ha lest det meste av den milelange tråden så må jeg si at dethøres ut som det kunne ha blitt et strååålende julebord!

Mye flashing av piercinger, krangling om musikkvalg, rølpefylla blant DOLere der diskusjonene starter med hva folk har i veska, hvor de har zalo-flaska...og utover kvelden mer hete debatter om røykere, sex og oppgulp og konfrnotasjoner av tidligere hissige debatter på DOL.

Juhu!!:-)) Hadde vært artig å få ansikt på mange av nickene her inne!

*blir med*

*lol* Høres ut som en realistisk beskrivelse. Kunne blitt gøy det her!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Skulle stå for maten?

annegunn, flyfly og MEG!

Holde tale?

flisa og Babette

Hvilke ville du skravle og fnise med?

OJ! MANGE! Blondinene, laguna, Babette, annegunn, Maggi, Lillemus, favn, tigertrollet, Dorthe, papirtiger, Åsemor,flyfly, freya (og nå VET jeg at jeg glemmer mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Ville nok gått alene. Muligens tatt med MP for sminke.

Hvem skulle mikse drinkene?

Jeg skulle fikset min egen.

Hvem skulle du flørte med?

Tja... er litt usikker..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

No one

Hvem hadde lags skandale?

Petter Smart og Prozak

Hvem hadde blitt fullest?

Jeg bl. a.

Hvem hadde gått hjem først?

Lillemus (pga. kjæresten)

Skulle noen blitt nektet i døra?

NEI!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Cecily, favn og Babette.

Hvem hadde begynt å slåss?

Ingen hopefully

Hvilke av damene hadde rivalisert?

tigertrollet og Laguna ;-)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

MP, Laguna, Amber og meg!!

Hvem skulle være DJ?

Aner ikke....

Hvem hadde vært på nachspiel?

De fleste håper jeg.

Høres ut som et bra opplegg! Også så kult at jeg får ha fin kjole! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til min musikk, håper jeg?

Sitter og hører på theiron - symphony of the death nå. Den var ikke så verst, og noen andre også som var ok, men likte det generelt ikke så veldig.

Skulle btw gjerne hatt med Metallica - until it sleeps også på lista ;)

Du kommenterte ikke Raven, Groban og scissor sisters, har du ikke hørt det eller liker du det ikke?

Du hører på feil Therion!

De er nemlig et tidligere Death Metal-band, og Symphoni Masses (som jeg går ut ifra det er du hører på, siden de ikke har noe som heter det du skriver) er et Death-album fra deres hardeste epoke.

Last ned Lemuria og Sirius B, og Secret of The Ruines.

Helt annet stil!

Jeg har ikke noe sansen for Marion Ravn, men skal innrømme at jeg ikke har hørt noe på hennes nyeste album. Kommer nok ikke til å gjøre det heller. Er litt forutinntatt der. :)

De andre har jeg ikke hørt noe på.

Men Metallica har jo mye bra, selv om jeg ikke kan si jeg hører stort på dem lenger, men de var mine gamle helter, og deres første 4 album er knallbra! Synd de ikke ga seg etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kunne du tro at jeg refererte til deg (og Prozak)? *blafre med øyevippene*

Dessuten; definér "almenn beskuelse" -vi snakker jo bare om en liten gruppe nære DOL-venner i lukket selskap..pssh..;-P

Den er nok forbeholdt spesielt utvalgte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hører på feil Therion!

De er nemlig et tidligere Death Metal-band, og Symphoni Masses (som jeg går ut ifra det er du hører på, siden de ikke har noe som heter det du skriver) er et Death-album fra deres hardeste epoke.

Last ned Lemuria og Sirius B, og Secret of The Ruines.

Helt annet stil!

Jeg har ikke noe sansen for Marion Ravn, men skal innrømme at jeg ikke har hørt noe på hennes nyeste album. Kommer nok ikke til å gjøre det heller. Er litt forutinntatt der. :)

De andre har jeg ikke hørt noe på.

Men Metallica har jo mye bra, selv om jeg ikke kan si jeg hører stort på dem lenger, men de var mine gamle helter, og deres første 4 album er knallbra! Synd de ikke ga seg etter dem.

Åh.. får laste ned det imorra da tenker jeg =) Jeg var også veldig forutintatt til det nye albumet hennes, men hun har forbedret seg betraktelig både musikkmessig og sosialt ;) Synes hvertfall du kan laste ned den ene sangen!

Si hva du synes når du har hørt på da! Hvis du ikke har hørt på DreamTheater før, så har jeg åpnet en helt ny verden for deg.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. får laste ned det imorra da tenker jeg =) Jeg var også veldig forutintatt til det nye albumet hennes, men hun har forbedret seg betraktelig både musikkmessig og sosialt ;) Synes hvertfall du kan laste ned den ene sangen!

Si hva du synes når du har hørt på da! Hvis du ikke har hørt på DreamTheater før, så har jeg åpnet en helt ny verden for deg.. =)

Jo, jeg har hørt nok av Dream Theatre til å forstå at det ikke er noe for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en kjeft på DOL som anser deg som beskjeden;-P

Men du som kjenner meg litt bedre enn flertallet her kan gå god for at jeg er beskjedenheten selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du som kjenner meg litt bedre enn flertallet her kan gå god for at jeg er beskjedenheten selv. :)

Ja, en riktig så blyg og beskjeden ung mann. (får jeg ekstrapoeng for å slenge på "ung"?) *smiler pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en riktig så blyg og beskjeden ung mann. (får jeg ekstrapoeng for å slenge på "ung"?) *smiler pent*

Og ganske digg. Det må du skrive!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...