Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Jeg er rundt 29.

Neida, alderforskjellen er vel ikke så vannvittig, hvis jeg ikke husker helt feil. Hun er godt over tosifra. :)

Søt er hun også! Jeg har jo sett bilde.

Hun virker jo for øvrig også veldig fornuftig, siden hun er skeptisk til sin mor som forsøker å skaffe henne bæilere via DoktorOnline. :)

Det var bare alderen jeg spurte om. Utbrpderingen om hvor søt datteren til Dorthe er kunne du ha spart meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Nei, ikke si det :o) Jeg tror ikke jeg blir noen bra bestemor på noen år, minstemann må bli litt eldre først.

Han er hyggelig da, han har vist at han har bein i nesa.

Det er bra. Han er sikkert en kjernekar. Dattera di har sikkert arvet litt av sin mor, så fornuftig nok til å velge en hyggelig fyr er hun helt sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare alderen jeg spurte om. Utbrpderingen om hvor søt datteren til Dorthe er kunne du ha spart meg.

Hehe, beklager. Det var bare humoristisk ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Han er sikkert en kjernekar. Dattera di har sikkert arvet litt av sin mor, så fornuftig nok til å velge en hyggelig fyr er hun helt sikkert. :)

Hun er mye bedre enn meg til å velge, jeg velger jo bare feil til meg sjøl men da er jeg jo blind av forelskelse og ser alt gjennom lyserøde briller :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg stort sett doler fra jobb.

Men dekka dine skulle jeg selvfølgelig skiftet! :)

For øvrig er det jo hyggelig at jeg over her krediteres for god bordskikk. Det er et kompliment jeg ikke har fått etter fylte fem, men som jeg har savnet å høre. :)

Hehehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snøft*

Men hvor gammel er du da?

Jeg er rundt 29. Veldig nærme 29.

Jeg kommer ikke til å bli mer enn 29 på flere år.

Akkurat på det området der er jeg veldig feminin.

Men jeg ser yngre ut enn jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rundt 29. Veldig nærme 29.

Jeg kommer ikke til å bli mer enn 29 på flere år.

Akkurat på det området der er jeg veldig feminin.

Men jeg ser yngre ut enn jeg er!

Ts. Alder er aldri noen hindring så lenge potensen er der. Bare lurer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Alder er aldri noen hindring så lenge potensen er der. Bare lurer jeg.

Jo, den har litt å si.

Jeg tror jeg kunne strekt meg ned til... begynnelsen av 20-åra, samt noen år den andre veien.

Jeg synes de helt unge er så jævla unge for tiden. Ser jeg russen lurer jeg på hvordan i helvete disse rød- og blåkledde kan være minst 18 år gamle.

Føler meg i overkant gammel når jeg ser hvor unge 20-åringene ser ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den har litt å si.

Jeg tror jeg kunne strekt meg ned til... begynnelsen av 20-åra, samt noen år den andre veien.

Jeg synes de helt unge er så jævla unge for tiden. Ser jeg russen lurer jeg på hvordan i helvete disse rød- og blåkledde kan være minst 18 år gamle.

Føler meg i overkant gammel når jeg ser hvor unge 20-åringene ser ut... :)

Det finnes supermodne 18-åringer blant mongoene, og det finnes vanvittig umodne 30-åringer blant de fornuftige.

Alder er i de fleste tilfeller bare et tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes supermodne 18-åringer blant mongoene, og det finnes vanvittig umodne 30-åringer blant de fornuftige.

Alder er i de fleste tilfeller bare et tall.

Joa, det har du selvfølgelig helt rett i, innenfor rimelighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den har litt å si.

Jeg tror jeg kunne strekt meg ned til... begynnelsen av 20-åra, samt noen år den andre veien.

Jeg synes de helt unge er så jævla unge for tiden. Ser jeg russen lurer jeg på hvordan i helvete disse rød- og blåkledde kan være minst 18 år gamle.

Føler meg i overkant gammel når jeg ser hvor unge 20-åringene ser ut... :)

Jeg tror ikke jeg hadde blitt så happy hvis dattera mi kom hjem med en fyr på din alder da. Det er noe annet med deg da, har jo snakket med deg noen år og vet vel mer om deg enn jeg ville visst om noen andre svigersønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg hadde blitt så happy hvis dattera mi kom hjem med en fyr på din alder da. Det er noe annet med deg da, har jo snakket med deg noen år og vet vel mer om deg enn jeg ville visst om noen andre svigersønner.

Ja, det kunne utvilsomt vært verre enn meg.

Hun kunne kommet hjem med Tor Milde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når jeg nå kom på et par uhell fikk jeg plutselig for meg at du kan ha vært ironisk. :)

Neida, jeg var ikke ironisk:)

Tror du ikke jeg glemte at jeg ikke skulle drikke kaffe om kvelden i dag igjen. Dæven døtte altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg var ikke ironisk:)

Tror du ikke jeg glemte at jeg ikke skulle drikke kaffe om kvelden i dag igjen. Dæven døtte altså.

Hehe, selv kan jeg ikke drikke kaffe de fire siste timene jeg er våken. Da går det galt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rundt 29. Veldig nærme 29.

Jeg kommer ikke til å bli mer enn 29 på flere år.

Akkurat på det området der er jeg veldig feminin.

Men jeg ser yngre ut enn jeg er!

Du ser ikke en dag over 29 ut ihvertfal, skulle jeg tippet hadde jeg sagt 25 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...