Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Skulle til å si at dette var en kjempekul tråd, men ettersom jeg leste svarene, så fant jeg ut at ingen vil ha meg med på dette julebordet i det hele tatt, (bortsett fra èn hvis jeg flekker piercingen min), så nå er jeg bare fornærma =((

Ah, fant det! =) Okei da, da svarer jeg også (selv om alle de jeg vil skravle med egentlig ikke fortjener det *snæft*)

Skulle stå for maten?

Jeg skulle gjort det, for jeg er kjempeflink, men tror ikke jeg hadde gidda =p Vet ikke hvem som er flinke til å lage her ellers. Kanskje prust kunne servert vennefestmenyen sin.

Holde tale?

Frosken. Når hun kan si så mye fint og alvorlig, så greier hun sikkert å si mye fint og morsomt også.

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Morsan, Laguna, Marry Poppins, M. Angelica, Amber Sun, SDD, Prozak, nick, ibro (og her har jeg garantert glemt mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Laguna og morsan

Hvem skulle mikse drinkene?

Hvertfall ikke noen av guttene, kom igjen jenter, dere vet da såpass!?

Hvem skulle du flørte med?

Ville nok snust litt mer på Prozak og SDD..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

En av (eller begge?) ovenfor om de falt i smak. Gjorde de ikke det, og jeg var desperat nok etter et nyp, så måtte jeg nok kasta bh'en og gått etter nick, selv om jeg hverken har lugg eller kort hår (eller genser på julebordet).

Hvem hadde lags skandale?

Jeg, for jeg hadde komt til å sagt jordhytte eller jungel.

Hvem hadde blitt fullest?

M. Angelica og amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

De som har de minste babyene.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ja, de sure, uten å nevne navn..

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg håper ikke de temaene som får meg til gråte blir dratt frem på dol-julebordet, men kunne tenke meg å prate med thinkerbell, togli, ulvinnen lurulf, frosken...

Hvem hadde begynt å slåss?

Alle guttene.. om meg.. (er ikke dette et fantasijulebord da kanskje!?)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Aner ikke.. inbiller meg at Laguna er flott. Hvertfall ikke jeg, for jeg har aldri råd til elelr finner noen sånne fine kjoler som de har på tv...

Hvem skulle være DJ?

En av de jeg ikke har lyst å prate med. Og den skulle fått med musikkliste av meg.

Hvem hadde vært på nachspiel?

De samme som jeg ville skravla og fnist med, plus de jeg ville prata mer alvorlig med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Kjære dolere

Jeg vil holde en tale for de tykke og de smale....

Jøss, åssen er det dere ser ut alle sammen? *Sjokkert*

....og hvis talen blir for lang, slutter jeg med en gang.

Noe sånt. Det var i alle fall et godt utgangspunkt....!;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte også maange..Men sånn blir det jo alltid. Jeg glemte de du nevner, og jeg glemte Cecily, Freya, Gyda, Lurulf bla..:-o OG deg..:-o!!

Og dere er selvsagt selvskrevne! Dæven!

*retter voldsomt i besvarelsen*

:-)

Og du glemte meg, og jeg glemte deg ;)

"fører på laguna som en jeg også vil skravle med"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i min tid har ikke sex vært tabu.

Men så er nok du mye, mye eldre enn meg.

Og det betyr at jeg var engang på din alder;)

Sex er tabu overalt i dag også, og det har vært noe mystisk over det hele tiden. For all del når kronprinsen giftet seg så var mange nålevende nordmenn (forhåpentligvis brydde de døde seg ikke) sjokkerte over at han giftet seg med en alenemor = hun var ikke jomfru. Det bryllupet var i din tid. Nordmenn har vært utrolig pietiske i sin kristendom, i motsetning til f.eks. islendinge som aldri har brydd seg om jomfrudom siden de aldri ble ordentlig kristne. Den oppløftingen av jomfrudommen kom inn i kristendommen fra hinduismen så slike tanker er flere tusen år gamle, og da er de ti årene som er i mellom oss en bagatell. Jeg antar også at du har sex i private settinger, akkurat som jeg og mine jevnaldrende.

Generasjonsskillet mellom meg og deg består mest i at din generasjon forstår ikke at min generasjon har seksuell lyst og behov, og det smiler vi i min alder over. Bare les på dol hvis du lurer på hvor jeg har det fra. Jeg har forstått det slik at du er i tredveårene og jeg er i førtiårene og da blir det egentlig galt å snakke om generasjonsskille. Jeg kunne ikke vært din mor rent aldersmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du skulle visst bli nektet i døra, og allikevel slåss med meg... hehe

Og det er ikke måte på hvor mye jeg skulle være med på iflg. denne anonyme...

Men et DOL-julebord i RL hadde faktisk vært gøy! :-)

Ja, det er lenge siden siste julebord med DOL :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at dette var en kjempekul tråd, men ettersom jeg leste svarene, så fant jeg ut at ingen vil ha meg med på dette julebordet i det hele tatt, (bortsett fra èn hvis jeg flekker piercingen min), så nå er jeg bare fornærma =((

Døh! Jeg hadde faktisk tenkt til å la deg få leke dj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! Jeg hadde faktisk tenkt til å la deg få leke dj!

Du både lyver og ønsker å stue meg vekk i et hjørne der jeg ikke får prata med noen!? =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer enn nok med julebord i virkeligheten. Senskadene er tunge å bære.

Men et dol-julebord hadde jeg selvsagt stilt opp på, forutsatt naturligvis at min kjære favn var til stede, videre min venn flisa og msSophie, ikke minst.

Jeg hadde gjerne sett at min våpenbror mr. Kahn hadde stilt, siden jeg regner med håndgripeligheter utpå kvelden.

...

Utfordringen i slike lag ligger jo i at alle på død og liv skal danse klin etter taffelet, og dertil pule når man har kommet i egnede omgivelser litt senere på natten...selv om promillen vaker rundt 2,0.

Så hvordan det hadde gått, kan man bare forestille seg. Det ville blitt noen beske tråder på dol dagen etter.

....

PS. Hold den helvetes røkelaksen unna buffeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du både lyver og ønsker å stue meg vekk i et hjørne der jeg ikke får prata med noen!? =p

Alene? Du, jeg hadde selvfølgelig kommet bort til deg og slått av en prat hver gang du spilte noe feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadd møtt opp og tatt med meg MsSophie og gått, så kunne dere sittet igjen og lurt på hva som egentlig skjedde.

Det spørs om ikke jeg også hadde lurt litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg spilt myyyye feil.. ;)

Hvis du hadde spilt MDB hadde det vel vært andre enn jeg som hadde klaget, tenker jeg. :)

Men man trenger selvfølgelig ikke noen dj. Jeg kan lage en spilleliste på ipoden min, og be folk se til helvete å holde seg unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå for maten?

annegunn, flyfly og MEG!

Holde tale?

flisa og Babette

Hvilke ville du skravle og fnise med?

OJ! MANGE! Blondinene, laguna, Babette, annegunn, Maggi, Lillemus, favn, tigertrollet, Dorthe, papirtiger, Åsemor,flyfly, freya (og nå VET jeg at jeg glemmer mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Ville nok gått alene. Muligens tatt med MP for sminke.

Hvem skulle mikse drinkene?

Jeg skulle fikset min egen.

Hvem skulle du flørte med?

Tja... er litt usikker..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

No one

Hvem hadde lags skandale?

Petter Smart og Prozak

Hvem hadde blitt fullest?

Jeg bl. a.

Hvem hadde gått hjem først?

Lillemus (pga. kjæresten)

Skulle noen blitt nektet i døra?

NEI!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Cecily, favn og Babette.

Hvem hadde begynt å slåss?

Ingen hopefully

Hvilke av damene hadde rivalisert?

tigertrollet og Laguna ;-)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

MP, Laguna, Amber og meg!!

Hvem skulle være DJ?

Aner ikke....

Hvem hadde vært på nachspiel?

De fleste håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde spilt MDB hadde det vel vært andre enn jeg som hadde klaget, tenker jeg. :)

Men man trenger selvfølgelig ikke noen dj. Jeg kan lage en spilleliste på ipoden min, og be folk se til helvete å holde seg unna. :)

Uff, nei, jeg orker ikke den dystre musikken din en hel kveld på julebord!

Jeg spiller min supergode fest-musikk, så blir alle fornøyde, untatt du, som må komme bort hele tiden for å klage. Så får jeg i pose og sekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå for maten?

annegunn, flyfly og MEG!

Holde tale?

flisa og Babette

Hvilke ville du skravle og fnise med?

OJ! MANGE! Blondinene, laguna, Babette, annegunn, Maggi, Lillemus, favn, tigertrollet, Dorthe, papirtiger, Åsemor,flyfly, freya (og nå VET jeg at jeg glemmer mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Ville nok gått alene. Muligens tatt med MP for sminke.

Hvem skulle mikse drinkene?

Jeg skulle fikset min egen.

Hvem skulle du flørte med?

Tja... er litt usikker..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

No one

Hvem hadde lags skandale?

Petter Smart og Prozak

Hvem hadde blitt fullest?

Jeg bl. a.

Hvem hadde gått hjem først?

Lillemus (pga. kjæresten)

Skulle noen blitt nektet i døra?

NEI!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Cecily, favn og Babette.

Hvem hadde begynt å slåss?

Ingen hopefully

Hvilke av damene hadde rivalisert?

tigertrollet og Laguna ;-)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

MP, Laguna, Amber og meg!!

Hvem skulle være DJ?

Aner ikke....

Hvem hadde vært på nachspiel?

De fleste håper jeg.

Jo, og skravle med morsan og mij.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...