Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Altså: En liste på f.eks. 10 låter.

Ingen grunn til å ta helt av med en liste for hele kvelden. Det tar tid. :)

Bruker jeg klemzekozemumse da kanskje?

Jeg gidder ikke å legge ut liste hvis ikke du gjør det, og folk ikke kan stemme. *legge armene i kors og snu hodet bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg glemte også maange..Men sånn blir det jo alltid. Jeg glemte de du nevner, og jeg glemte Cecily, Freya, Gyda, Lurulf bla..:-o OG deg..:-o!!

Og dere er selvsagt selvskrevne! Dæven!

*retter voldsomt i besvarelsen*

:-)

Det er skremmende hvor lett det er å glemme noen!

Jeg ser nå at jeg glemte deg, Veloria, morsan, flisa og Åsemor på min liste over personer å skravle med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Men du vil ikke skravle med meg eller ha meg med på nachspiel? =p

:-)

Nå må du ikke ta dette personlig!

Det viktigste er å bli nevnt, ikke sant?

Du vil jo ikke maile til meg heller, men jeg blir ikke fornærmet for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker jeg klemzekozemumse da kanskje?

Jeg gidder ikke å legge ut liste hvis ikke du gjør det, og folk ikke kan stemme. *legge armene i kors og snu hodet bort*

Hehe, nei, det gjør du heldigvis ikke. :)

Men problemet er at min liste ikke består av hit-ene dolfolket, i hvert fall flertallet av dem, engang vet hva er før de hører låtene.

Du vet jo hvordan folka her inne er. Det er vg-lista og "move your ass" fra russetida som fortsatt gjelder.

Lista på 10 låter var for min del, for å få et innblikk i hva du hører på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Nå må du ikke ta dette personlig!

Det viktigste er å bli nevnt, ikke sant?

Du vil jo ikke maile til meg heller, men jeg blir ikke fornærmet for det ;-)

Oj, jeg har helt glemt det med mailen! Men da jeg fikk den, så husker jeg at jeg tenkte at hvis du ikke ville fortelle om det på dol, så vil du sikkert ikke fortelel det til meg heller egentlig, så jeg ville ikke trenge meg på.

Og jeg tar det meste personlig, men det er en sak jeg jobber med =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det gjør du heldigvis ikke. :)

Men problemet er at min liste ikke består av hit-ene dolfolket, i hvert fall flertallet av dem, engang vet hva er før de hører låtene.

Du vet jo hvordan folka her inne er. Det er vg-lista og "move your ass" fra russetida som fortsatt gjelder.

Lista på 10 låter var for min del, for å få et innblikk i hva du hører på. :)

Argh.. okei da. Men skal det være en liste jeg ville laget for å forsøke å tilfredsstille de fleste på julebordet (uten at jeg egentlig aner hva noen av de hører på), eller skal det være en jeg ville hatt på dataen for meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh.. okei da. Men skal det være en liste jeg ville laget for å forsøke å tilfredsstille de fleste på julebordet (uten at jeg egentlig aner hva noen av de hører på), eller skal det være en jeg ville hatt på dataen for meg selv?

En du ville hatt for deg selv.

Hvis du skulle tilfredsstilt dol-folket hadde du ratt endt opp med den krokodille-snappi-jævelen på repeat 10 ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Oj, jeg har helt glemt det med mailen! Men da jeg fikk den, så husker jeg at jeg tenkte at hvis du ikke ville fortelle om det på dol, så vil du sikkert ikke fortelel det til meg heller egentlig, så jeg ville ikke trenge meg på.

Og jeg tar det meste personlig, men det er en sak jeg jobber med =p

Hæ?

Hvis jeg ikke hadde villet fortelle deg det, så hadde jeg vel ikke lagt ut mailadressen min på dol?

Jeg skrev jo til og med at det var en lang historie, så jeg ville ikke rekke å svare deg der og da. Men jeg lovte å svare deg i løpet av helgen...

Det er STOR forskjell på å fortelle noe til EN person, i forhold til å skrive det åpent på dol der man ikke kan vite hvem som vil lese det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fant det! =) Okei da, da svarer jeg også (selv om alle de jeg vil skravle med egentlig ikke fortjener det *snæft*)

Skulle stå for maten?

Jeg skulle gjort det, for jeg er kjempeflink, men tror ikke jeg hadde gidda =p Vet ikke hvem som er flinke til å lage her ellers. Kanskje prust kunne servert vennefestmenyen sin.

Holde tale?

Frosken. Når hun kan si så mye fint og alvorlig, så greier hun sikkert å si mye fint og morsomt også.

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Morsan, Laguna, Marry Poppins, M. Angelica, Amber Sun, SDD, Prozak, nick, ibro (og her har jeg garantert glemt mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Laguna og morsan

Hvem skulle mikse drinkene?

Hvertfall ikke noen av guttene, kom igjen jenter, dere vet da såpass!?

Hvem skulle du flørte med?

Ville nok snust litt mer på Prozak og SDD..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

En av (eller begge?) ovenfor om de falt i smak. Gjorde de ikke det, og jeg var desperat nok etter et nyp, så måtte jeg nok kasta bh'en og gått etter nick, selv om jeg hverken har lugg eller kort hår (eller genser på julebordet).

Hvem hadde lags skandale?

Jeg, for jeg hadde komt til å sagt jordhytte eller jungel.

Hvem hadde blitt fullest?

M. Angelica og amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

De som har de minste babyene.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ja, de sure, uten å nevne navn..

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg håper ikke de temaene som får meg til gråte blir dratt frem på dol-julebordet, men kunne tenke meg å prate med thinkerbell, togli, ulvinnen lurulf, frosken...

Hvem hadde begynt å slåss?

Alle guttene.. om meg.. (er ikke dette et fantasijulebord da kanskje!?)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Aner ikke.. inbiller meg at Laguna er flott. Hvertfall ikke jeg, for jeg har aldri råd til elelr finner noen sånne fine kjoler som de har på tv...

Hvem skulle være DJ?

En av de jeg ikke har lyst å prate med. Og den skulle fått med musikkliste av meg.

Hvem hadde vært på nachspiel?

De samme som jeg ville skravla og fnist med, plus de jeg ville prata mer alvorlig med =)

Kult!

Jeg ville garantert skravle med deg også. *s*

(før jeg og M.A. ble altfor fulle som du skriver ,hehe. For da danser vi på bordet ;-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå for maten?

annegunn, flyfly og MEG!

Holde tale?

flisa og Babette

Hvilke ville du skravle og fnise med?

OJ! MANGE! Blondinene, laguna, Babette, annegunn, Maggi, Lillemus, favn, tigertrollet, Dorthe, papirtiger, Åsemor,flyfly, freya (og nå VET jeg at jeg glemmer mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Ville nok gått alene. Muligens tatt med MP for sminke.

Hvem skulle mikse drinkene?

Jeg skulle fikset min egen.

Hvem skulle du flørte med?

Tja... er litt usikker..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

No one

Hvem hadde lags skandale?

Petter Smart og Prozak

Hvem hadde blitt fullest?

Jeg bl. a.

Hvem hadde gått hjem først?

Lillemus (pga. kjæresten)

Skulle noen blitt nektet i døra?

NEI!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Cecily, favn og Babette.

Hvem hadde begynt å slåss?

Ingen hopefully

Hvilke av damene hadde rivalisert?

tigertrollet og Laguna ;-)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

MP, Laguna, Amber og meg!!

Hvem skulle være DJ?

Aner ikke....

Hvem hadde vært på nachspiel?

De fleste håper jeg.

Jeg hadde likt å skravlet sminke med deg og, i tillegg til klær hår og vesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå for maten?

annegunn, flyfly og MEG!

Holde tale?

flisa og Babette

Hvilke ville du skravle og fnise med?

OJ! MANGE! Blondinene, laguna, Babette, annegunn, Maggi, Lillemus, favn, tigertrollet, Dorthe, papirtiger, Åsemor,flyfly, freya (og nå VET jeg at jeg glemmer mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Ville nok gått alene. Muligens tatt med MP for sminke.

Hvem skulle mikse drinkene?

Jeg skulle fikset min egen.

Hvem skulle du flørte med?

Tja... er litt usikker..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

No one

Hvem hadde lags skandale?

Petter Smart og Prozak

Hvem hadde blitt fullest?

Jeg bl. a.

Hvem hadde gått hjem først?

Lillemus (pga. kjæresten)

Skulle noen blitt nektet i døra?

NEI!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Cecily, favn og Babette.

Hvem hadde begynt å slåss?

Ingen hopefully

Hvilke av damene hadde rivalisert?

tigertrollet og Laguna ;-)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

MP, Laguna, Amber og meg!!

Hvem skulle være DJ?

Aner ikke....

Hvem hadde vært på nachspiel?

De fleste håper jeg.

Ja, hehe. Stilige kjoler, det er tingen! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En du ville hatt for deg selv.

Hvis du skulle tilfredsstilt dol-folket hadde du ratt endt opp med den krokodille-snappi-jævelen på repeat 10 ganger. :)

Kødder du med meg?? Jeg blir dårlig..

Da kan jeg jo bare skrive av de ti mest spilte sangene jeg har på spillelisten jeg hører på nå.. =)

1) Through her eyes - DreamTheater

2) The spirit carries on - DreamTheater

3) You raise me up - Josh Groban

4) For you i'll die - Marion Raven (denne er jeg litt flau over, men jeg skylder på div. kjærlighetsorg og greier for tiden)

5) Pink Floyd - Fletcher Memorial Home

6) Pink Floyd - Hey you

7) Guns n roses - November Rain

8) Lay laduy lay - (både Bob Dylan og Magnet sin er fine)

9) Kryptonite - 3 doors down

10) Laura - scissor sisters

Hm.. plutselig hører jeg ikke på så spesiell musikk likevel.. Men fint det er det i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kødder du med meg?? Jeg blir dårlig..

Da kan jeg jo bare skrive av de ti mest spilte sangene jeg har på spillelisten jeg hører på nå.. =)

1) Through her eyes - DreamTheater

2) The spirit carries on - DreamTheater

3) You raise me up - Josh Groban

4) For you i'll die - Marion Raven (denne er jeg litt flau over, men jeg skylder på div. kjærlighetsorg og greier for tiden)

5) Pink Floyd - Fletcher Memorial Home

6) Pink Floyd - Hey you

7) Guns n roses - November Rain

8) Lay laduy lay - (både Bob Dylan og Magnet sin er fine)

9) Kryptonite - 3 doors down

10) Laura - scissor sisters

Hm.. plutselig hører jeg ikke på så spesiell musikk likevel.. Men fint det er det i alle fall ;)

Jeg har ikke noe forhold til Dream Theatre, og et par av låtene er det mulig jeg må høre for å vite hva er, men Pink Floyd og Dylan-valget, samt November Rain, er greie valg. :)

Nå er jo ikke det her festvalget ditt, men på en fest ville jeg nok rocket det opp litt mer, uten at jeg snakker om metal.

Pink Floyd gjør seg alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Hvis jeg ikke hadde villet fortelle deg det, så hadde jeg vel ikke lagt ut mailadressen min på dol?

Jeg skrev jo til og med at det var en lang historie, så jeg ville ikke rekke å svare deg der og da. Men jeg lovte å svare deg i løpet av helgen...

Det er STOR forskjell på å fortelle noe til EN person, i forhold til å skrive det åpent på dol der man ikke kan vite hvem som vil lese det...

Da så! =)

Finner ikke adressen din nå, men kan du ikke maile meg på [email protected] når du har tid? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!

Jeg ville garantert skravle med deg også. *s*

(før jeg og M.A. ble altfor fulle som du skriver ,hehe. For da danser vi på bordet ;-D )

Hehe. Og fniser av den gule kula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg takker for tilliten når det gjelder talen.

Håper jeg skulle ha klart å holde de fleste oppmerksomme i alle fall den første halve timen ...

Neida - men en uforglemmelig julebordstale skulle det ha blitt, ja.

;o)

He he..SDD ville ikke holde tale, så nå kan du holde to!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe forhold til Dream Theatre, og et par av låtene er det mulig jeg må høre for å vite hva er, men Pink Floyd og Dylan-valget, samt November Rain, er greie valg. :)

Nå er jo ikke det her festvalget ditt, men på en fest ville jeg nok rocket det opp litt mer, uten at jeg snakker om metal.

Pink Floyd gjør seg alltid!

Synes du skal laste ned det du ikke vet hva er og høre jeg =) (hvis du ikke er blant de her inne som "ikke stjeler" da)

Hadde laget en mye mer folkelig liste med litt mer fart i til julebordet, f.eks ccr og kiss, og kanskje tatt med den der til nachspielet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest det meste av den milelange tråden så må jeg si at dethøres ut som det kunne ha blitt et strååålende julebord!

Mye flashing av piercinger, krangling om musikkvalg, rølpefylla blant DOLere der diskusjonene starter med hva folk har i veska, hvor de har zalo-flaska...og utover kvelden mer hete debatter om røykere, sex og oppgulp og konfrnotasjoner av tidligere hissige debatter på DOL.

Juhu!!:-)) Hadde vært artig å få ansikt på mange av nickene her inne!

*blir med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ah, fant det! =) Okei da, da svarer jeg også (selv om alle de jeg vil skravle med egentlig ikke fortjener det *snæft*)

Skulle stå for maten?

Jeg skulle gjort det, for jeg er kjempeflink, men tror ikke jeg hadde gidda =p Vet ikke hvem som er flinke til å lage her ellers. Kanskje prust kunne servert vennefestmenyen sin.

Holde tale?

Frosken. Når hun kan si så mye fint og alvorlig, så greier hun sikkert å si mye fint og morsomt også.

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Morsan, Laguna, Marry Poppins, M. Angelica, Amber Sun, SDD, Prozak, nick, ibro (og her har jeg garantert glemt mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Laguna og morsan

Hvem skulle mikse drinkene?

Hvertfall ikke noen av guttene, kom igjen jenter, dere vet da såpass!?

Hvem skulle du flørte med?

Ville nok snust litt mer på Prozak og SDD..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

En av (eller begge?) ovenfor om de falt i smak. Gjorde de ikke det, og jeg var desperat nok etter et nyp, så måtte jeg nok kasta bh'en og gått etter nick, selv om jeg hverken har lugg eller kort hår (eller genser på julebordet).

Hvem hadde lags skandale?

Jeg, for jeg hadde komt til å sagt jordhytte eller jungel.

Hvem hadde blitt fullest?

M. Angelica og amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

De som har de minste babyene.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ja, de sure, uten å nevne navn..

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg håper ikke de temaene som får meg til gråte blir dratt frem på dol-julebordet, men kunne tenke meg å prate med thinkerbell, togli, ulvinnen lurulf, frosken...

Hvem hadde begynt å slåss?

Alle guttene.. om meg.. (er ikke dette et fantasijulebord da kanskje!?)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Aner ikke.. inbiller meg at Laguna er flott. Hvertfall ikke jeg, for jeg har aldri råd til elelr finner noen sånne fine kjoler som de har på tv...

Hvem skulle være DJ?

En av de jeg ikke har lyst å prate med. Og den skulle fått med musikkliste av meg.

Hvem hadde vært på nachspiel?

De samme som jeg ville skravla og fnist med, plus de jeg ville prata mer alvorlig med =)

Hehe..Hvorfor er det alltid jeg og Amber som blir spådd som de fulleste? ;)

Fint du vil skravle med meg iallfal (selv om jeg er drita) =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...