Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Ah, fant det! =) Okei da, da svarer jeg også (selv om alle de jeg vil skravle med egentlig ikke fortjener det *snæft*)

Skulle stå for maten?

Jeg skulle gjort det, for jeg er kjempeflink, men tror ikke jeg hadde gidda =p Vet ikke hvem som er flinke til å lage her ellers. Kanskje prust kunne servert vennefestmenyen sin.

Holde tale?

Frosken. Når hun kan si så mye fint og alvorlig, så greier hun sikkert å si mye fint og morsomt også.

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Morsan, Laguna, Marry Poppins, M. Angelica, Amber Sun, SDD, Prozak, nick, ibro (og her har jeg garantert glemt mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Laguna og morsan

Hvem skulle mikse drinkene?

Hvertfall ikke noen av guttene, kom igjen jenter, dere vet da såpass!?

Hvem skulle du flørte med?

Ville nok snust litt mer på Prozak og SDD..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

En av (eller begge?) ovenfor om de falt i smak. Gjorde de ikke det, og jeg var desperat nok etter et nyp, så måtte jeg nok kasta bh'en og gått etter nick, selv om jeg hverken har lugg eller kort hår (eller genser på julebordet).

Hvem hadde lags skandale?

Jeg, for jeg hadde komt til å sagt jordhytte eller jungel.

Hvem hadde blitt fullest?

M. Angelica og amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

De som har de minste babyene.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ja, de sure, uten å nevne navn..

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg håper ikke de temaene som får meg til gråte blir dratt frem på dol-julebordet, men kunne tenke meg å prate med thinkerbell, togli, ulvinnen lurulf, frosken...

Hvem hadde begynt å slåss?

Alle guttene.. om meg.. (er ikke dette et fantasijulebord da kanskje!?)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Aner ikke.. inbiller meg at Laguna er flott. Hvertfall ikke jeg, for jeg har aldri råd til elelr finner noen sånne fine kjoler som de har på tv...

Hvem skulle være DJ?

En av de jeg ikke har lyst å prate med. Og den skulle fått med musikkliste av meg.

Hvem hadde vært på nachspiel?

De samme som jeg ville skravla og fnist med, plus de jeg ville prata mer alvorlig med =)

heisann! Nevnt her også gitt! :-) Det var hyggelig! Føler meg nesten som en kjendis! *he he*

Forøvrig første gang jeg blir nevnt i en slim type tråd! *he he*

(Kanksje et tegn på at jeg har vært her for mye i det siste? *S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • DarkPink

    32

Alle er selvskrevne, men hvem som bør ta på seg forpliktelser og hvem som naturlig bør holdes unna forpliktelser, kan vi sikkert bli enige om i fred og fordragelighet.

Her er noen jeg kunne hilst på og snakket med uten at det overhodet ville føltes som en forpliktelse - men som garantert ville bidratt til å lage en vellykket fest, på den ene eller andre måten:

Gripp, Jeg er en annen, Goliath, Sør, musikeren, ShitDiddelyDo,

ILDG, MrKahn, Prozac, pettersmart, MsSophie, flisa, Gyda, morsan, Maggi, mariaflyfly, Dorthe, nanna,

naiv, malun, snø, MrsWallace, laguna, togli, mil, KariKruskakli, carma, citoyen, Freya, Gemini, Åsemor, Osiris, tonie, pablito (ny og klok), mumitrollet og Scholar... ;-)

Til deg som naturlig bør ramses opp av meg: Jeg har ikke glemt deg, jeg kom bare ikke på navnet i farten. Tilgir du?

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over Gydas sangtalent - og over alt mariaflyfly kan og vet.

:)

Hvis gyda virkelig klarer den arien er jeg også imponert. Den går til en (veldig) høy fiss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Nevnt her også gitt! :-) Det var hyggelig! Føler meg nesten som en kjendis! *he he*

Forøvrig første gang jeg blir nevnt i en slim type tråd! *he he*

(Kanksje et tegn på at jeg har vært her for mye i det siste? *S*)

Hehe. Jeg har bare lagt merke til deg fordi du virker så morsom. Liker humoren din =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet, havet, døden og kjærligheten er jeg veldig god på, sånn ikke for sent på kvelden. Så det går nok greit, skal du se.

:)

:-) Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det jeg syntes, at terminologien og opera-fissene satt som et skudd!

Kanskje dere tar en duett mens stemningen er på topp?

Hehe, neppe. Jeg er sær sånn, og synger aldri i fylla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har bare lagt merke til deg fordi du virker så morsom. Liker humoren din =)

Ditto! :-)

Jeg har humret mye for meg selv i helga over den kommentarn om "sporte eg om hofta di??!!" *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeidé! Dette hadde blitt gøy. (Og jeg blander meg selv inn - jeg stod ikke bakerst i køen den gangen albuene ble spisset. Hehe.)

Hvem ville du -

Skulle stå for maten?

Flisa

Holde tale?

Jeg (lider ikke av falsk beskjedenhet)!

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Mange: Ulvinnen Lurulf, Favn, Cecily, M.Angelica, Amber sun, Hare, Mary Poppins, Tottlå, Serendipity, Laguna, Totsieroll, Flisa, Dorthe, Togli, Lillemus, Velouria, Morsan, SDD, Prozak, Musikeren og Bassisten. Og helt sikkert flere som ikke "detter inn" akkurat nå. (Meld deg om du føler deg glemt.)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Lurulf.

Hvem skulle mikse drinkene?

Mary Poppins. jeg bare må smake den gløggen. (Men velkomstdrinken ville jeg ha miksa selv - har en som slår!)

Hvem skulle du flørte med?

Ingen alvorlig enmannsflørting - bare småtøys med flere.

Hvem hadde du vurdert en affære med?

Ingen.

Hvem hadde lagd skandale?

Hm. Hvem er den største ekshibisjonisten? Det vet jeg sannelig ikke - men håper det åpenbarer seg en (som ikke stopper før h*n blir stoppa! Hehe)

Hvem hadde blitt fullest?

Med all respekt: Amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

Amber kunne ha vært troende til det hvis hun mista retningssansen tidlig, men dansegulvet hadde nok slukt henne. Det er mulig kjæresten til Lillemus hadde hatt en sånn tiltrekningskraft på henne at hun stille forsvant litt før de andre.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ingen.

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg gråter ikke på fest.

En alvorlig samtale kunne jeg tenke meg å ha meg flere, spesielt med Cecily, Dorthe og favn.

Hvem hadde begynt å slåss?

Jeg og svimmelheten.

Hvilke av damene hadde rivalisert?

Alle ville vært godt forlikte i en sånn setting.

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Mary Poppins.

Hvem skulle være DJ?

Den som har samme musikksmak som meg (hvem er det?) - det må dunke!

Hvem hadde vært på nachspiel?

Alle som ikke hadde gått hjem -så vi ville ha blitt mange. Jeg ville i alle fall være der!

Gyda! *LOL*

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeidé! Dette hadde blitt gøy. (Og jeg blander meg selv inn - jeg stod ikke bakerst i køen den gangen albuene ble spisset. Hehe.)

Hvem ville du -

Skulle stå for maten?

Flisa

Holde tale?

Jeg (lider ikke av falsk beskjedenhet)!

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Mange: Ulvinnen Lurulf, Favn, Cecily, M.Angelica, Amber sun, Hare, Mary Poppins, Tottlå, Serendipity, Laguna, Totsieroll, Flisa, Dorthe, Togli, Lillemus, Velouria, Morsan, SDD, Prozak, Musikeren og Bassisten. Og helt sikkert flere som ikke "detter inn" akkurat nå. (Meld deg om du føler deg glemt.)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Lurulf.

Hvem skulle mikse drinkene?

Mary Poppins. jeg bare må smake den gløggen. (Men velkomstdrinken ville jeg ha miksa selv - har en som slår!)

Hvem skulle du flørte med?

Ingen alvorlig enmannsflørting - bare småtøys med flere.

Hvem hadde du vurdert en affære med?

Ingen.

Hvem hadde lagd skandale?

Hm. Hvem er den største ekshibisjonisten? Det vet jeg sannelig ikke - men håper det åpenbarer seg en (som ikke stopper før h*n blir stoppa! Hehe)

Hvem hadde blitt fullest?

Med all respekt: Amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

Amber kunne ha vært troende til det hvis hun mista retningssansen tidlig, men dansegulvet hadde nok slukt henne. Det er mulig kjæresten til Lillemus hadde hatt en sånn tiltrekningskraft på henne at hun stille forsvant litt før de andre.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ingen.

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg gråter ikke på fest.

En alvorlig samtale kunne jeg tenke meg å ha meg flere, spesielt med Cecily, Dorthe og favn.

Hvem hadde begynt å slåss?

Jeg og svimmelheten.

Hvilke av damene hadde rivalisert?

Alle ville vært godt forlikte i en sånn setting.

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Mary Poppins.

Hvem skulle være DJ?

Den som har samme musikksmak som meg (hvem er det?) - det må dunke!

Hvem hadde vært på nachspiel?

Alle som ikke hadde gått hjem -så vi ville ha blitt mange. Jeg ville i alle fall være der!

Jeg likte tanken på å ha en alvorlig samtale med deg og takker for tilliten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi julebord, må alle ved bedriften dol få være med, bortsett fra de som ikke har navn.

Så sånn sett angrer jeg på at jeg svarte, ni av ti er jo selvskrevne på pur sjarme, hyggefaktor eller andre utmerkede egenskaper. Men det hadde kanskje vært litt ufint å ramse opp tierne... ;-)

Me too!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neppe. Jeg er sær sånn, og synger aldri i fylla. :)

Da får jeg ta den alene da - *snufs*.

Men hadde kanskje ikke gitt meg så lett for å få deg med, flyfly!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg ta den alene da - *snufs*.

Men hadde kanskje ikke gitt meg så lett for å få deg med, flyfly!

:o)

Hehe, jeg har ikke samme kontrollen over stemmen i edru og full tilstand. Derfor en smule sær på akkurat det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neppe. Jeg er sær sånn, og synger aldri i fylla. :)

Flyfly da, jeg synger alltid i fylla jeg. Men så har jeg ikke så veldig bra stemme heller, jeg har røyka den bort ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...