Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • DarkPink

    32

Du, tigertrollet og laguna er da to av de mest jordnære jentene på hele dol, så hvordan du får det til at de skulle rivalisert er for meg en gåte bare en kvinne kan vite svaret på. :)

He he... Har ikke noen "spesiell" grunn annet enn at de begge er svært "taleføre" og gode til å snakke for seg. Mente ikke at de skulle "slåss" altså. Det for Dorthe og Bebba står for ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så lurer jeg på om jeg ikke vil redigere innlegget i forhold til hvem som skal tale. Jeg tror kanskje du er en god taler!

Takk for tilliten, SDD.

Ja, du skal ikke se bort ifra at jeg kunne bidratt med noe som "svingte"!

(Skrevet uten et snev av selvtillit ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå for maten?

annegunn, flyfly og MEG!

Holde tale?

flisa og Babette

Hvilke ville du skravle og fnise med?

OJ! MANGE! Blondinene, laguna, Babette, annegunn, Maggi, Lillemus, favn, tigertrollet, Dorthe, papirtiger, Åsemor,flyfly, freya (og nå VET jeg at jeg glemmer mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Ville nok gått alene. Muligens tatt med MP for sminke.

Hvem skulle mikse drinkene?

Jeg skulle fikset min egen.

Hvem skulle du flørte med?

Tja... er litt usikker..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

No one

Hvem hadde lags skandale?

Petter Smart og Prozak

Hvem hadde blitt fullest?

Jeg bl. a.

Hvem hadde gått hjem først?

Lillemus (pga. kjæresten)

Skulle noen blitt nektet i døra?

NEI!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Cecily, favn og Babette.

Hvem hadde begynt å slåss?

Ingen hopefully

Hvilke av damene hadde rivalisert?

tigertrollet og Laguna ;-)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

MP, Laguna, Amber og meg!!

Hvem skulle være DJ?

Aner ikke....

Hvem hadde vært på nachspiel?

De fleste håper jeg.

Artig scenario! :-)

Men jeg tror sant å si jeg egner meg mer til å være skulder og snakke litt alvorlig med enn å fnise sammen med - såfremt du ikke nøyer deg med litt fliring da? Dessuten må jeg føye til at jeg definitivt skues i en av de flotteste kjolene ved dette julebordet, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte også maange..Men sånn blir det jo alltid. Jeg glemte de du nevner, og jeg glemte Cecily, Freya, Gyda, Lurulf bla..:-o OG deg..:-o!!

Og dere er selvsagt selvskrevne! Dæven!

*retter voldsomt i besvarelsen*

:-)

Snakker vi julebord, må alle ved bedriften dol få være med, bortsett fra de som ikke har navn.

Så sånn sett angrer jeg på at jeg svarte, ni av ti er jo selvskrevne på pur sjarme, hyggefaktor eller andre utmerkede egenskaper. Men det hadde kanskje vært litt ufint å ramse opp tierne... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he..SDD ville ikke holde tale, så nå kan du holde to!! =D

Jeg tar gjerne både velkomsttalen og hovedtalen.

Takk for maten-talen kan andre få - da er jeg kanskje ikke i stand til å takke høflig nok ... (Jeg har holdt en takk for maten-tale i et stort selskap der jeg fikk litt skjeve kommentarer i etterkant. Hehe!)

Damenes og herrenes synes jeg vi skal hoppe over. Både fordi skeivfordelingen kommer til å være formidabel, det er nok med tre (og kanskje noen spontane innimellom), og at jeg ikke har sansen for den type taler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Jeg kom så sent inn på denne tråden (har vært dol-løs i helga) og har ikke laget min egen liste. Her har jeg virkerlig nok med komme meg gjennom alle andres.

Jeg takker fot tilliten - og garanterer at jeg ville gjort mitt ytterste for å bidra til å lage en vellykket fest sammen med deg (som du skriver).

Hey til you too!

Nå har jeg just snappet opp noe om arier? Synger du? Klassisk? Akkurat det talentet traff aldri meg, men jeg har i alle fall evne til å verdsette andres innsats på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeidé! Dette hadde blitt gøy. (Og jeg blander meg selv inn - jeg stod ikke bakerst i køen den gangen albuene ble spisset. Hehe.)

Hvem ville du -

Skulle stå for maten?

Flisa

Holde tale?

Jeg (lider ikke av falsk beskjedenhet)!

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Mange: Ulvinnen Lurulf, Favn, Cecily, M.Angelica, Amber sun, Hare, Mary Poppins, Tottlå, Serendipity, Laguna, Totsieroll, Flisa, Dorthe, Togli, Lillemus, Velouria, Morsan, SDD, Prozak, Musikeren og Bassisten. Og helt sikkert flere som ikke "detter inn" akkurat nå. (Meld deg om du føler deg glemt.)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Lurulf.

Hvem skulle mikse drinkene?

Mary Poppins. jeg bare må smake den gløggen. (Men velkomstdrinken ville jeg ha miksa selv - har en som slår!)

Hvem skulle du flørte med?

Ingen alvorlig enmannsflørting - bare småtøys med flere.

Hvem hadde du vurdert en affære med?

Ingen.

Hvem hadde lagd skandale?

Hm. Hvem er den største ekshibisjonisten? Det vet jeg sannelig ikke - men håper det åpenbarer seg en (som ikke stopper før h*n blir stoppa! Hehe)

Hvem hadde blitt fullest?

Med all respekt: Amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

Amber kunne ha vært troende til det hvis hun mista retningssansen tidlig, men dansegulvet hadde nok slukt henne. Det er mulig kjæresten til Lillemus hadde hatt en sånn tiltrekningskraft på henne at hun stille forsvant litt før de andre.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ingen.

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg gråter ikke på fest.

En alvorlig samtale kunne jeg tenke meg å ha meg flere, spesielt med Cecily, Dorthe og favn.

Hvem hadde begynt å slåss?

Jeg og svimmelheten.

Hvilke av damene hadde rivalisert?

Alle ville vært godt forlikte i en sånn setting.

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Mary Poppins.

Hvem skulle være DJ?

Den som har samme musikksmak som meg (hvem er det?) - det må dunke!

Hvem hadde vært på nachspiel?

Alle som ikke hadde gått hjem -så vi ville ha blitt mange. Jeg ville i alle fall være der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Kjempeidé! Dette hadde blitt gøy. (Og jeg blander meg selv inn - jeg stod ikke bakerst i køen den gangen albuene ble spisset. Hehe.)

Hvem ville du -

Skulle stå for maten?

Flisa

Holde tale?

Jeg (lider ikke av falsk beskjedenhet)!

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Mange: Ulvinnen Lurulf, Favn, Cecily, M.Angelica, Amber sun, Hare, Mary Poppins, Tottlå, Serendipity, Laguna, Totsieroll, Flisa, Dorthe, Togli, Lillemus, Velouria, Morsan, SDD, Prozak, Musikeren og Bassisten. Og helt sikkert flere som ikke "detter inn" akkurat nå. (Meld deg om du føler deg glemt.)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Lurulf.

Hvem skulle mikse drinkene?

Mary Poppins. jeg bare må smake den gløggen. (Men velkomstdrinken ville jeg ha miksa selv - har en som slår!)

Hvem skulle du flørte med?

Ingen alvorlig enmannsflørting - bare småtøys med flere.

Hvem hadde du vurdert en affære med?

Ingen.

Hvem hadde lagd skandale?

Hm. Hvem er den største ekshibisjonisten? Det vet jeg sannelig ikke - men håper det åpenbarer seg en (som ikke stopper før h*n blir stoppa! Hehe)

Hvem hadde blitt fullest?

Med all respekt: Amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

Amber kunne ha vært troende til det hvis hun mista retningssansen tidlig, men dansegulvet hadde nok slukt henne. Det er mulig kjæresten til Lillemus hadde hatt en sånn tiltrekningskraft på henne at hun stille forsvant litt før de andre.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ingen.

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg gråter ikke på fest.

En alvorlig samtale kunne jeg tenke meg å ha meg flere, spesielt med Cecily, Dorthe og favn.

Hvem hadde begynt å slåss?

Jeg og svimmelheten.

Hvilke av damene hadde rivalisert?

Alle ville vært godt forlikte i en sånn setting.

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Mary Poppins.

Hvem skulle være DJ?

Den som har samme musikksmak som meg (hvem er det?) - det må dunke!

Hvem hadde vært på nachspiel?

Alle som ikke hadde gått hjem -så vi ville ha blitt mange. Jeg ville i alle fall være der!

Så hyggelig at du vil skravle hemmelig med meg :-)

Det er jeg helt med på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey til you too!

Nå har jeg just snappet opp noe om arier? Synger du? Klassisk? Akkurat det talentet traff aldri meg, men jeg har i alle fall evne til å verdsette andres innsats på området.

Hehe!

Jeg synger ikke klassisk i den forstand, nei. Jeg er på ingen måte skolert (har heller aldri sunget i kor), selv om mange opp gjennom årene har oppfordret meg til å gjøre noe mer med stemmen.

Jeg har fått utdelt en sangstemme fra naturens side (pluss litt bevisst magepusteøvelser etc) som gjør at jeg kan komme veldig høyt, både i styrke og toneart.

Nattens dronning er ett av mine glansnummer (hehe).

På mange fester kan det gå litt heftig for seg :o). Spesielt på firmafester, der har jeg alltid faste (improviserte og tilfeldige) innslag på allsangen der jeg tar fullstendig av. Det er "forventet" av de som har jobbet der en stund, og totalt uventet for de nye. Til like mye applaus og latter hver gang.

For jeg legger selvsagt vekt på at dette er litt "køddete".

Dette ble masse selvskryt - men shit au, og ta det med en klype salt!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig scenario! :-)

Men jeg tror sant å si jeg egner meg mer til å være skulder og snakke litt alvorlig med enn å fnise sammen med - såfremt du ikke nøyer deg med litt fliring da? Dessuten må jeg føye til at jeg definitivt skues i en av de flotteste kjolene ved dette julebordet, sånn er det bare.

Jeg ser det som _helt_ usannsynlig at jeg ville sippe på fest. Men om så skulle skje så skulle Cecily vært der og gitt meg sin uforbeholdne støtte... Og du og Babette skulle sett mitt eventuelle "problem" i perspektiv, og snakke meg til fornuft. Det var sånn jeg hadde tenkt meg det ;-)

Hva kjole angår så tok jeg en råsjans, mulig jeg bommet stygt... der også ;-) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jeg synger ikke klassisk i den forstand, nei. Jeg er på ingen måte skolert (har heller aldri sunget i kor), selv om mange opp gjennom årene har oppfordret meg til å gjøre noe mer med stemmen.

Jeg har fått utdelt en sangstemme fra naturens side (pluss litt bevisst magepusteøvelser etc) som gjør at jeg kan komme veldig høyt, både i styrke og toneart.

Nattens dronning er ett av mine glansnummer (hehe).

På mange fester kan det gå litt heftig for seg :o). Spesielt på firmafester, der har jeg alltid faste (improviserte og tilfeldige) innslag på allsangen der jeg tar fullstendig av. Det er "forventet" av de som har jobbet der en stund, og totalt uventet for de nye. Til like mye applaus og latter hver gang.

For jeg legger selvsagt vekt på at dette er litt "køddete".

Dette ble masse selvskryt - men shit au, og ta det med en klype salt!

:o)

Hehe, kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hehe!

Jeg synger ikke klassisk i den forstand, nei. Jeg er på ingen måte skolert (har heller aldri sunget i kor), selv om mange opp gjennom årene har oppfordret meg til å gjøre noe mer med stemmen.

Jeg har fått utdelt en sangstemme fra naturens side (pluss litt bevisst magepusteøvelser etc) som gjør at jeg kan komme veldig høyt, både i styrke og toneart.

Nattens dronning er ett av mine glansnummer (hehe).

På mange fester kan det gå litt heftig for seg :o). Spesielt på firmafester, der har jeg alltid faste (improviserte og tilfeldige) innslag på allsangen der jeg tar fullstendig av. Det er "forventet" av de som har jobbet der en stund, og totalt uventet for de nye. Til like mye applaus og latter hver gang.

For jeg legger selvsagt vekt på at dette er litt "køddete".

Dette ble masse selvskryt - men shit au, og ta det med en klype salt!

:o)

Stilig!

Moro med folk som slår til og ikke tar seg selv for høytidelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Jeg synger ikke klassisk i den forstand, nei. Jeg er på ingen måte skolert (har heller aldri sunget i kor), selv om mange opp gjennom årene har oppfordret meg til å gjøre noe mer med stemmen.

Jeg har fått utdelt en sangstemme fra naturens side (pluss litt bevisst magepusteøvelser etc) som gjør at jeg kan komme veldig høyt, både i styrke og toneart.

Nattens dronning er ett av mine glansnummer (hehe).

På mange fester kan det gå litt heftig for seg :o). Spesielt på firmafester, der har jeg alltid faste (improviserte og tilfeldige) innslag på allsangen der jeg tar fullstendig av. Det er "forventet" av de som har jobbet der en stund, og totalt uventet for de nye. Til like mye applaus og latter hver gang.

For jeg legger selvsagt vekt på at dette er litt "køddete".

Dette ble masse selvskryt - men shit au, og ta det med en klype salt!

:o)

Du verden! Skulle gjerne hørt og sett deg framføre Nattens dronning (som jeg ikke vet hva er) :)

Jeg for min del kan bare skilte med at jeg er ganske god til å stryke på dør hvis det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som _helt_ usannsynlig at jeg ville sippe på fest. Men om så skulle skje så skulle Cecily vært der og gitt meg sin uforbeholdne støtte... Og du og Babette skulle sett mitt eventuelle "problem" i perspektiv, og snakke meg til fornuft. Det var sånn jeg hadde tenkt meg det ;-)

Hva kjole angår så tok jeg en råsjans, mulig jeg bommet stygt... der også ;-) he he..

Livet, havet, døden og kjærligheten er jeg veldig god på, sånn ikke for sent på kvelden. Så det går nok greit, skal du se.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Skulle gjerne hørt og sett deg framføre Nattens dronning (som jeg ikke vet hva er) :)

Jeg for min del kan bare skilte med at jeg er ganske god til å stryke på dør hvis det trengs.

Pst! Den koloraturarien fra Tryllefløyten som går fryktelig høyt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...