Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Og ganske digg. Det må du skrive!

:)

Din tass! Du får markedsføre deg selv..*flire*

Dessuten er det jo en del her som kjenner deg i RL da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • laguna1365380434

    32

Din tass! Du får markedsføre deg selv..*flire*

Dessuten er det jo en del her som kjenner deg i RL da:)

*Ler* :)

Se, nå skrev jeg noe inne i sånne stjerner. Det er ikke likt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tass! Du får markedsføre deg selv..*flire*

Dessuten er det jo en del her som kjenner deg i RL da:)

Er'n et allright svigersønnemne? Jeg prøver å gifte bort dattera mi så jeg får en skikkelig svigersønn til å skifte dekk og sånt skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du med meg?? Jeg blir dårlig..

Da kan jeg jo bare skrive av de ti mest spilte sangene jeg har på spillelisten jeg hører på nå.. =)

1) Through her eyes - DreamTheater

2) The spirit carries on - DreamTheater

3) You raise me up - Josh Groban

4) For you i'll die - Marion Raven (denne er jeg litt flau over, men jeg skylder på div. kjærlighetsorg og greier for tiden)

5) Pink Floyd - Fletcher Memorial Home

6) Pink Floyd - Hey you

7) Guns n roses - November Rain

8) Lay laduy lay - (både Bob Dylan og Magnet sin er fine)

9) Kryptonite - 3 doors down

10) Laura - scissor sisters

Hm.. plutselig hører jeg ikke på så spesiell musikk likevel.. Men fint det er det i alle fall ;)

Jeg godkjenner bare 5, 6, 7 og 8 :o). Men jeg er snart kjerring da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er'n et allright svigersønnemne? Jeg prøver å gifte bort dattera mi så jeg får en skikkelig svigersønn til å skifte dekk og sånt skjønner du.

Ja, det vil jeg si. Men er ikke han litt for gammel for dattera di?? Selv om jeg sa han var ung, så skjønte jo du at jeg løy pittelitt..;-)

Kan han skifte dekk???! Og det kommer du med nå! *banner* Jeg vet jo bare at han kan drikke øl, har gode bordmanérer og sånt. *dukker for SDD*

Men du har da møtt han?! Har ikke dere vært på DOL-treff sammen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det vil jeg si. Men er ikke han litt for gammel for dattera di?? Selv om jeg sa han var ung, så skjønte jo du at jeg løy pittelitt..;-)

Kan han skifte dekk???! Og det kommer du med nå! *banner* Jeg vet jo bare at han kan drikke øl, har gode bordmanérer og sånt. *dukker for SDD*

Men du har da møtt han?! Har ikke dere vært på DOL-treff sammen også?

Han er i eldste laget da.

Men han snobben dattera mi er med nå er så vanskelig å be om hjelp. Er et problem det der altså ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i eldste laget da.

Men han snobben dattera mi er med nå er så vanskelig å be om hjelp. Er et problem det der altså ;o)

Aha, nå poenget; det var DIN bil det var snakk om, hehe:D

Ja, svigersønner må vel velges med omhu. Og du har vel ikke mye du skulle ha sagt, tipper jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, nå poenget; det var DIN bil det var snakk om, hehe:D

Ja, svigersønner må vel velges med omhu. Og du har vel ikke mye du skulle ha sagt, tipper jeg;-)

Nei, jeg sier ikke et ord jeg. Men de har faktisk vært akseptable alle sammen, dattera mi daua litt når jeg kalte han siste Frognersnobben men han lo sjøl da. Men han har det for travelt til å sette svigermor på programmet ;o)

Sånn sett er jo SDD grei da, jeg vet stort sett når han har fritid og har tid til å dole, da kunne han ha hjulpet litt til hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fant det! =) Okei da, da svarer jeg også (selv om alle de jeg vil skravle med egentlig ikke fortjener det *snæft*)

Skulle stå for maten?

Jeg skulle gjort det, for jeg er kjempeflink, men tror ikke jeg hadde gidda =p Vet ikke hvem som er flinke til å lage her ellers. Kanskje prust kunne servert vennefestmenyen sin.

Holde tale?

Frosken. Når hun kan si så mye fint og alvorlig, så greier hun sikkert å si mye fint og morsomt også.

Hvilke ville du skravle og fnise med?

Morsan, Laguna, Marry Poppins, M. Angelica, Amber Sun, SDD, Prozak, nick, ibro (og her har jeg garantert glemt mange)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med?

Laguna og morsan

Hvem skulle mikse drinkene?

Hvertfall ikke noen av guttene, kom igjen jenter, dere vet da såpass!?

Hvem skulle du flørte med?

Ville nok snust litt mer på Prozak og SDD..

Hvem hadde du vurdert en affære med?

En av (eller begge?) ovenfor om de falt i smak. Gjorde de ikke det, og jeg var desperat nok etter et nyp, så måtte jeg nok kasta bh'en og gått etter nick, selv om jeg hverken har lugg eller kort hår (eller genser på julebordet).

Hvem hadde lags skandale?

Jeg, for jeg hadde komt til å sagt jordhytte eller jungel.

Hvem hadde blitt fullest?

M. Angelica og amber sun.

Hvem hadde gått hjem først?

De som har de minste babyene.

Skulle noen blitt nektet i døra?

Ja, de sure, uten å nevne navn..

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Jeg håper ikke de temaene som får meg til gråte blir dratt frem på dol-julebordet, men kunne tenke meg å prate med thinkerbell, togli, ulvinnen lurulf, frosken...

Hvem hadde begynt å slåss?

Alle guttene.. om meg.. (er ikke dette et fantasijulebord da kanskje!?)

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?

Aner ikke.. inbiller meg at Laguna er flott. Hvertfall ikke jeg, for jeg har aldri råd til elelr finner noen sånne fine kjoler som de har på tv...

Hvem skulle være DJ?

En av de jeg ikke har lyst å prate med. Og den skulle fått med musikkliste av meg.

Hvem hadde vært på nachspiel?

De samme som jeg ville skravla og fnist med, plus de jeg ville prata mer alvorlig med =)

Jeg skal iallefall aldri trøste deg noe mer, så takknemmelig som du er.

*peke nese*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallefall aldri trøste deg noe mer, så takknemmelig som du er.

*peke nese*

Wops.. Jeg skreiv at jeg garantert hadde glemt noen på skravledelen da ;)

Men er jeg i din da kanskje? =o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sier ikke et ord jeg. Men de har faktisk vært akseptable alle sammen, dattera mi daua litt når jeg kalte han siste Frognersnobben men han lo sjøl da. Men han har det for travelt til å sette svigermor på programmet ;o)

Sånn sett er jo SDD grei da, jeg vet stort sett når han har fritid og har tid til å dole, da kunne han ha hjulpet litt til hihi.

Bortsett fra at jeg stort sett doler fra jobb.

Men dekka dine skulle jeg selvfølgelig skiftet! :)

For øvrig er det jo hyggelig at jeg over her krediteres for god bordskikk. Det er et kompliment jeg ikke har fått etter fylte fem, men som jeg har savnet å høre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra at jeg stort sett doler fra jobb.

Men dekka dine skulle jeg selvfølgelig skiftet! :)

For øvrig er det jo hyggelig at jeg over her krediteres for god bordskikk. Det er et kompliment jeg ikke har fått etter fylte fem, men som jeg har savnet å høre. :)

Jeg tror du hadde vært en kul svigersønn jeg *sukk*, synd at jeg ikke har bestemmelsesrett ;o)

Men den dattera mi er så sta, hun vil ikke høre når jeg reklamerer. Du er nok født noen år for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du hadde vært en kul svigersønn jeg *sukk*, synd at jeg ikke har bestemmelsesrett ;o)

Men den dattera mi er så sta, hun vil ikke høre når jeg reklamerer. Du er nok født noen år for tidlig.

Ja, men det kan ikke jeg gjøre noe med.

Du kunne derimot ordnet liv i dattera di litt tidligere, så at hun er så ung må nesten du ta på din kappe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det kan ikke jeg gjøre noe med.

Du kunne derimot ordnet liv i dattera di litt tidligere, så at hun er så ung må nesten du ta på din kappe. :)

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det kan ikke jeg gjøre noe med.

Du kunne derimot ordnet liv i dattera di litt tidligere, så at hun er så ung må nesten du ta på din kappe. :)

Jeg var gravid i 79 også men det gikk gærnt. Det hadde vært mer passende da men hadde jo ikke vært samme jenta da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Jeg er rundt 29.

Neida, alderforskjellen er vel ikke så vannvittig, hvis jeg ikke husker helt feil. Hun er godt over tosifra. :)

Søt er hun også! Jeg har jo sett bilde.

Hun virker jo for øvrig også veldig fornuftig, siden hun er skeptisk til sin mor som forsøker å skaffe henne bæilere via DoktorOnline. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gravid i 79 også men det gikk gærnt. Det hadde vært mer passende da men hadde jo ikke vært samme jenta da :o)

Nei, det har du jo alldeles rett i. :)

Så du har fortsatt ikke klart å bli kvitt denne Frogner-fjompen? Nå har du jobbet og slitt for å bli kvitt ham i årevis? Bare vent! Snart er du bestemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du jo alldeles rett i. :)

Så du har fortsatt ikke klart å bli kvitt denne Frogner-fjompen? Nå har du jobbet og slitt for å bli kvitt ham i årevis? Bare vent! Snart er du bestemor! :)

Nei, ikke si det :o) Jeg tror ikke jeg blir noen bra bestemor på noen år, minstemann må bli litt eldre først.

Han er hyggelig da, han har vist at han har bein i nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...