Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf

Du har mer rett enn du aner - jeg har takket nei til jobbejulebordet i år. Ute i gokk, og buss hjem klokka to - nei takk :( Ingen mulighet for å gå først hjem der nei.

Jeg har (nesten) alltid rett, som jeg sier til mine søte små.

Har du sett at jeg har etterlyst deg på meldinger og sendt mail til den anonyme adressen, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • DarkPink

    32

Gjest svaksterk

Neida, jeg hadde bare gått unna og latt skapningen flørte med den andre. Har aldri forstått den slags rivalisering, og ikke om jeg vil ha et kvinnfolk som holder på sånn heller. :)

Hehe, jeg synes mange holder på sånn jeg.

Kanskje gutter ikke legger så godt merke til sånn jenterivalisering?

Jaja, da stikker jeg ut på byen og observerer litt mer av sånne intriger og sånn :-)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (nesten) alltid rett, som jeg sier til mine søte små.

Har du sett at jeg har etterlyst deg på meldinger og sendt mail til den anonyme adressen, forresten?

Eh,,, Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Det er i så fall første gangen jeg har vært delaktig i et skikkelig drama (iallefall siden 9.klasse) *hehe*

Hehe, holder meg unna jeg og :-)

Men det er mye av det synes jeg.

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli noen dager siden...

Mailen har vært et mareritt :( Jeg har en ny anonym, som er nesten lik den gamle, så du og flyfly har forvekslet. home.no-adressen gikk ikke an å sende fra den heller, den var ikke mye tess :(

Men nå virker jobbemailen igjen.

Og ja, togli tok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Skulle stå for maten?

Annegunn og flyfly

Holde tale? SDD skulle ha skrevet den. Kanskje Sør stått for fremføringen?

Hvilke ville du skravle og fnise med? Amber, togli, annegunn, cecily, M.Angelica, Gyda, Hare, Mary Poppins, Lillemus, Alana

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? Togli og amber

Hvem skulle mikse drinkene? Hare

Hvem skulle du flørte med?Mrxx og muligens Prozak

Hvem hadde du vurdert en affære med?Mrxx! Men det hadde nok blitt med vurderingen, hehe

Hvem hadde lags skandale? Den var vanskelig...

Hvem hadde blitt fullest?Amber

Hvem hadde gått hjem først?Annegunn, for hun er kvalm

Skulle noen blitt nektet i døra?Nei - ikke webmasrer i hvert fall!

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale? Jeg ville ikke grått på skulderen, men tatt en alvorlig samtale med mrxx. Han har mange gode sider :-)

Hvem hadde begynt å slåss?Bebba og Dorthe

Hvilke av damene hadde rivalisert? Ikke bondpikene i hvert fall! M.Angelica og DarkPink om SDD

Hvem hadde hatt den fineste kjolen?Amber og jeg

Hvem skulle være DJ? SDD

Hvem hadde vært på nachspiel?

Amber, M.Angelica, MP, Cecily, Hare, Gyda og jeg. Jo, togli også :-)

Kan tro drinkene hadde blitt supre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Bondpikene er alltid på bølgelengde. :-D

Men ser du at nicket "Alle sammen" (hvem pokker nå det er) ville stoppet meg i døra?

*hmpf*

Kanskje det er h*n som trodde du lekte full i går? Så kan du bare si at du ikke er full på ordentlig men bare tøyser....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg synes mange holder på sånn jeg.

Kanskje gutter ikke legger så godt merke til sånn jenterivalisering?

Jaja, da stikker jeg ut på byen og observerer litt mer av sånne intriger og sånn :-)

Ha en fin kveld!

Jeg nekter å konkurrere om en jente med en gutt, så i slike tilfeller sniker jeg meg glatt unna. Kvinnfolkets tap. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, altså, om intrigen som ville bli rundt bordet og på dansegulvet og sånn liksom.

*korrigerer*

Du prøver å gjøre det godt igjen ser jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for invitasjonen. Jeg stiller selvsagt, stivpyntet, godt sparkla og i godt humør:-)

Skal vi nå se...

Maten: hm...? Det er jeg ikke helt sikker på. Min første innskytelse var birdie, men hun er jo ikke her lenger. Da får det bli en annen. Bare det ikke blir vegetarkost er jeg i grunnen fornøyd.

Talen: der må man ha en person med en smule dannelse, humor og talegaver. Grip? Ørkenvandreren? Spirea? Får ikke bestemt meg.

Skravling og fnising: Her kan listen bli gørrlang. Hvis vi kunne fått lurt med oss Retz hadde den biten vært i boks. Har gode erfaringer med henne når det gjelder slikt. Ellers så er jeg ganske sikker på at jeg kunne fnisa godt sammen med deg, laguna:-)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? Ingen. Når jeg er full har jeg ingen hemmeligheter *s* En eller annen med gode sminkekunnskaper bør ta ansvar og dra meg med på do hvis sminken begynner å flyte utover.

Hvem skulle mikse drinkene? Den av oss som kan lage gode gin tonic. Regner med at det går greit å finne en:-)

Hvem skulle du flørte med? Alle! Jeg skal nemlig være i flørtemodus den dagen.

Hvem hadde du vurdert en affære med? Affære??? Jeg??? Nix, nei, aldri. Høh...:-)

Hvem hadde lags skandale? Det tror jeg blir SDD. Han kommer til å vise frem den forhudsløse med pynt på etter mye mas, og når alle har fått se nekter han rett og slett å kle på seg igjen!

Hvem hadde blitt fullest? Det _kan_ bli meg. Jeg tåler pinlig lite for tida.

Hvem hadde gått hjem først? _Det_ blir i hvert fall ikke meg. Jeg skulle ønske jeg hadde vett til å gå tidlig hjem av og til, men nei, jeg holder ut og holder ut. Og holder ut.

Skulle noen blitt nektet i døra? Vi kunne jo prøvd å nekte Maiken76, men da hadde hun vel bare kommet inn under et av de andre nickene sine;-)

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Gråte og snakke alvorlig kan jeg gjøre en annen dag.

Hvem hadde begynt å slåss? Kommer ikke på noen, jeg *gruble mer*

Hvilke av damene hadde rivalisert? Det må jo bare bli alle damene til Mrxx. Eller kanskje damene til Grip?

Hvem hadde hatt den fineste kjolen? Selvsagt jeg;-)

Hvem skulle være DJ? Thinkerbell, Velouria og favn har sans for mye av det jeg liker, så jeg går for et samarbeid mellom dem. Utpå natta gjør det ingenting om blondinene tar over, for da vil jeg danse.

Hvem hadde vært på nachspiel?

Sikkert ganske mange. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde vært der. nanna hadde helt klart ikke vært der, for hun er så prektig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for invitasjonen. Jeg stiller selvsagt, stivpyntet, godt sparkla og i godt humør:-)

Skal vi nå se...

Maten: hm...? Det er jeg ikke helt sikker på. Min første innskytelse var birdie, men hun er jo ikke her lenger. Da får det bli en annen. Bare det ikke blir vegetarkost er jeg i grunnen fornøyd.

Talen: der må man ha en person med en smule dannelse, humor og talegaver. Grip? Ørkenvandreren? Spirea? Får ikke bestemt meg.

Skravling og fnising: Her kan listen bli gørrlang. Hvis vi kunne fått lurt med oss Retz hadde den biten vært i boks. Har gode erfaringer med henne når det gjelder slikt. Ellers så er jeg ganske sikker på at jeg kunne fnisa godt sammen med deg, laguna:-)

Og hvem ville du ta med deg på do for å skravle hemmelig med og fikse sminken med? Ingen. Når jeg er full har jeg ingen hemmeligheter *s* En eller annen med gode sminkekunnskaper bør ta ansvar og dra meg med på do hvis sminken begynner å flyte utover.

Hvem skulle mikse drinkene? Den av oss som kan lage gode gin tonic. Regner med at det går greit å finne en:-)

Hvem skulle du flørte med? Alle! Jeg skal nemlig være i flørtemodus den dagen.

Hvem hadde du vurdert en affære med? Affære??? Jeg??? Nix, nei, aldri. Høh...:-)

Hvem hadde lags skandale? Det tror jeg blir SDD. Han kommer til å vise frem den forhudsløse med pynt på etter mye mas, og når alle har fått se nekter han rett og slett å kle på seg igjen!

Hvem hadde blitt fullest? Det _kan_ bli meg. Jeg tåler pinlig lite for tida.

Hvem hadde gått hjem først? _Det_ blir i hvert fall ikke meg. Jeg skulle ønske jeg hadde vett til å gå tidlig hjem av og til, men nei, jeg holder ut og holder ut. Og holder ut.

Skulle noen blitt nektet i døra? Vi kunne jo prøvd å nekte Maiken76, men da hadde hun vel bare kommet inn under et av de andre nickene sine;-)

Hvem hadde du grått på skulderen til eller engasjert i alvorlig samtale?

Gråte og snakke alvorlig kan jeg gjøre en annen dag.

Hvem hadde begynt å slåss? Kommer ikke på noen, jeg *gruble mer*

Hvilke av damene hadde rivalisert? Det må jo bare bli alle damene til Mrxx. Eller kanskje damene til Grip?

Hvem hadde hatt den fineste kjolen? Selvsagt jeg;-)

Hvem skulle være DJ? Thinkerbell, Velouria og favn har sans for mye av det jeg liker, så jeg går for et samarbeid mellom dem. Utpå natta gjør det ingenting om blondinene tar over, for da vil jeg danse.

Hvem hadde vært på nachspiel?

Sikkert ganske mange. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde vært der. nanna hadde helt klart ikke vært der, for hun er så prektig, hehe.

Du! Historien må komme meg til gode, og jeg har ikke stått for en eneste skandale på noe treff jeg har deltatt på. Ikke engang etter at jeg pynta meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du! Historien må komme meg til gode, og jeg har ikke stått for en eneste skandale på noe treff jeg har deltatt på. Ikke engang etter at jeg pynta meg! :)

Ok, rett skal være rett. Du har oppført deg pent til nå. Det var nå mest bare ønsketenking fra min side. Det hadde vært så gøy med en skikkelig festskandale:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror nok også at småbarnsmødrene (Glimtipper, Spirello, Jubalong osv.) hadde blitt med på julebordet også!

Hurra! Jeg ble nevnt!

Selv om det var med tittelen småbarnsmor... Men jeg får ta det jeg får... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, rett skal være rett. Du har oppført deg pent til nå. Det var nå mest bare ønsketenking fra min side. Det hadde vært så gøy med en skikkelig festskandale:-D

DarkPink har også piercing der nede, så det hadde vært mer skandale om hun hadde lagt seg ned og brettet ut, enn om jeg hadde rullet ut min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...