Gå til innhold

Hiv-test


Gjest Ildtopp

Anbefalte innlegg

Gjest Ildtopp

Vet at dette spørsmålet sikkert er blitt spurt om ofte, men jeg spør igjen.Hvor tid tar det før en kan være sikker på en hiv-test etter smitte, kan det ta lenger tid enn 3 mnd. og i tilfelle hva kan gjøre at det tar lenger tid? Etter å ha hatt ubeskyttet samleie tok jeg en test 3,5 mnd. etter og en ytterligere 6 mnd. etter den igjen.Finnes det da noen mulighet for at jeg kan være smittet? Føler meg litt paranoid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære -Ildtopp. Vi regner i dag ca.3 mnd.som sikkerhetsmargin ved disse prøvene,og hvis du også har gjort en test etter 6 mnd. skal du kunne være sikker på at riktig svar foreligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...