Wingflyer Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 God morgen.Jeg sitter nå på jobb og har en svak/murrende hodepine i nedre halvpart av bakhodet. Dette har jeg ikke hatt før. Rett før jeg fikk hodepinen hadde jeg en rar opplevelse jeg ville høre din vurdering av:Jeg var i ferd med å sette meg ned da jeg fikk en overveldende smerte som oppstod i brystregionen. Det føltes som en ball av smerte som falt fra brystregionen og nedover gjennom kroppen. Det gikk fort og var over etter ca 5-6 sek.Jeg satt deretter igjen med en veldig kraftig og pulserende hodepine i nedre halvdel av bakhodet. Denne hodepinen er nå, 14 timer etter opplevelsen, gått over i en murrende svak hodepine.For øvrig har jeg det helt fint. Jeg har hatt en natts søvn siden jeg opplevde dette.Hva kan dette være for noe, er det normalt? Burde jeg besøke legen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208167-rare-symptomer-med-hodepine-som-resultat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild Berling Grande, lege og forsker på hodepine Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 En murrende svak hodepine som er slik at du er i stand til å være på jobb, høres i utgangspunktet ikke alvorlig ut! Du skriver at du forøvrig har det fint, og da regner jeg med at det kun er den murrende svake hodepinen som er igjen etter den episoden du beskriver. Hvis denne hodepinen blir svakere og svakere for så å forsvinne helt eller forbli svært svak, er det ingen grunn til å oppsøke lege. Hvis du imidlertid skulle føle deg uvel, kvalm eller svimmel eller merke andre symptomer, synes jeg du skal oppsøke lege. Det er vanskelig å svare på hva dette kan ha vært, siden smerter er et subjektivt fenomen som oppleves og beskrives svært forskjellig av forskjellige personer, og som har mange forskjellige årsaker. Det aller viktigste er at du oppsøker lege ved forverring eller tillegssymptomer. Med vennlig hilsen Ragnhild Berling Grande 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208167-rare-symptomer-med-hodepine-som-resultat/#findComment-1512172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.