Gå til innhold

Erik Thorstvedt som julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det blir en hit som gave til skilt kone fra mannen hun skilte seg fra? Som blir hanket inn hver gang det er noe småtteri hun ikke lært seg ;-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

23

• morsan

10

• Gyda

7

• Katt-ja

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men det er ingen som forstår at det er der du hører hjemme? Akk...

Det hørtes i grunnen ut som et helt greit alternativ ;-)

Det er en liten/stor drøm, det der. Kan hende...

Skrevet

Jeg hadde langt i fra blitt sur, jeg hadde blitt kjempeglad! Tenk å få se litt på Thorstvedt så ofte jeg ønsket.

Kanskje jeg kunne lært litt også.

Årets kinderegg!

Skrevet

Tror sambo ville blitt fornærmet. For det første er sånne praktiske ting hans jobb, for det andre kan jeg nok se på ham for å lære sånt istedet for Torstvedt.

Men, jeg skulle gjerne hatt den bare for å få sikle på Torstvedt innimellom :-).

Men nå bekrefter du jo at du ikke er praktiker. Jeg tror sambo dessverre mangler argumenter dersom du vil? :)

Skrevet

Erik Thorstvedt kan få lære meg hva som helst, når som helst. :o)

Hadde syntes det var gøy å få den til jul jeg!

hare1365380455
Skrevet

Kanskje det blir en hit som gave til skilt kone fra mannen hun skilte seg fra? Som blir hanket inn hver gang det er noe småtteri hun ikke lært seg ;-)

Eller det kan være en gave til mannen hennes (fra den fraskilte kona)....;)

hare1365380455
Skrevet

Du får skrive den på ønskelista!:)

Skrevet

Hvem/hva hankes inn?

Skrevet

Og jeg som trodde majoriteten av dol-jentene ikke ville hatt handyman for kvinner til jul. Så feil kan man ta.

Skrevet

Storveis bruk av 'fantastisk' tror jeg er et sør- og vestlandsfenomen. Kjenner flere derfra som bruker ordet ofte.

Jeg fikk forresten rett. Hvis du leser svarene du har fått, og det har du vel gjort, ser du at det er kvinner som ønsker seg den dvd-en der. :)

Skrevet

Og jeg som trodde majoriteten av dol-jentene ikke ville hatt handyman for kvinner til jul. Så feil kan man ta.

Spørsmålet er vel _hvilken_ handyman, da! ;-)

Jeg har noen (single) venninner som tydeligvis fantaserer noe voldsomt om håndverker-sex!

Men da vi for et par år siden hadde kontoret fullt av en broget forsamling håndverkere noen uker, tok jeg meg i å undres om ikke disse venninne hadde sett litt vel mye på reklamen med Coca Cola Light Break, og trodde at _alle_ håndverkere var som han! ;-)

Skrevet

Det fine med moderne medier, er at man kan dele søsterlig uten at kvaliteten forringes :)

:)

Skrevet

Jeg hadde ikke lært et spøtt av det han måtte ha å komme med av praktiske råd - det ville ikke interessert meg heller.

Men _mannen_ derimot kunne jeg ha hatt stor nytelse av å se ham i sving med det ene og det andre.

Og dersom han er lur nok og setter blikket rett i kameraet ofte nok, så er jeg nok helt solgt!

"Men _mannen_ derimot kunne jeg ha hatt stor nytelse av å se ham i sving med det ene og det andre."

Stor nytelse eller stor nytte? ;-)

Skrevet

"Men _mannen_ derimot kunne jeg ha hatt stor nytelse av å se ham i sving med det ene og det andre."

Stor nytelse eller stor nytte? ;-)

For det første så ser jeg skrivefeilen min i den setningen (et "ham" for mye), men jeg måtte forte meg for å rekke lunsjen før det ble for lang kø.

Men nytelsen ville være større enn nytten, ja. Helt klart.

:o)

Skrevet

Jeg er helt åpen om at jeg spiller på 'hjelpeløs kvinne' for å få menn til å fikse og ordne. Alle blir så fornøyde: Jeg får det ordnet, og mannen får brust med fjærene. En utmerket ordning.

Helt enig. Har ikke tall på hvor mange ganger "jomfru i nød"-taktikken min har gjort underverker. Ridderfølelsen vokser og kommer med _en_ gang hos gutta. :o)

Det er ikke tilfeldig hos oss at det jeg som tar kontakt med håndverkere, bilverksteder o.l., nei.

Skrevet

Helt enig. Har ikke tall på hvor mange ganger "jomfru i nød"-taktikken min har gjort underverker. Ridderfølelsen vokser og kommer med _en_ gang hos gutta. :o)

Det er ikke tilfeldig hos oss at det jeg som tar kontakt med håndverkere, bilverksteder o.l., nei.

;-)

... men det holdt veldig hardt da vaskemaskinreperatøren hadde rørleggersprekk og en forj... ånde :-(

Skrevet

Jeg fikk en bok til jul i fjor som het "100 ting du ikke trenger en mann til" som var full av praktiske tips. Den har jeg knapt åpnet. En dvd med Erik Torstvedt hadde jeg iallefall sett på...

Skrevet

Jeg fikk en bok til jul i fjor som het "100 ting du ikke trenger en mann til" som var full av praktiske tips. Den har jeg knapt åpnet. En dvd med Erik Torstvedt hadde jeg iallefall sett på...

Sånt er kult. Ikke noe nederlag i det hele tatt at man lærer og forbedrer seg på det man ikke kan, tvert imot.

Skrevet

For det første så ser jeg skrivefeilen min i den setningen (et "ham" for mye), men jeg måtte forte meg for å rekke lunsjen før det ble for lang kø.

Men nytelsen ville være større enn nytten, ja. Helt klart.

:o)

;-) Jeg misforsto!

Trodde du snakket om at mannen DIN kunne ha stor nytte av å se på en slik dvd, slik at han lærte noen triks! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...