Gå til innhold

en flue i rommet

Tante Tea, på tur med en Toller c',)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tror jeg du kanskje misforstår? Mitt når/da har ingenting med 'Tante Tea' å gjøre.

DarkPink ville få opplyst hvem Tante Tea var. Hadde ikke noe med deg å gjøre.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

14

• morsan

13

• Tante Tea, på tur med en Toller c',)

8

• DarkPink

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, men DarkPink spurte om dere hadde lyst til å dele med oss andre.

Du svarer at det er delt allerede og at det står svart på hvitt når istedenfor da.

Men jeg antar at DP mente dere burde dele var: Hvem er tante Tea? Ikke at du skulle dele enda mer av dette med da/når. ;-)

Nei, dette ble for mye att og fram. Du får heller lese denne digresjonstråden fra der jeg begynner å svare. Det handler jo bare om at jeg liksom 'kamuflerer' meg ved å komme med en grammatisk feil.

:)

Skrevet

Oisann.

Vi får gi den en anstendig begravelse da.

Forslag til tale/salme?

Det er mer vedmodig å si farvel enn god dag, men alle kommer til å ta avskjed med livet på jorden. Vi er samlet i dag ved fluen Torkils båre, for å si takk og følge ham til hans siste hvilested.

Torkil døde i en flyulykke.

Vi leser salme nr 8 i Det Gamle Testamente.

Vi møtes i hjemmet etter bisettelsen til kaffe og hestelort.

Skrevet

Nei, dette ble for mye att og fram. Du får heller lese denne digresjonstråden fra der jeg begynner å svare. Det handler jo bare om at jeg liksom 'kamuflerer' meg ved å komme med en grammatisk feil.

Har lest alt!! ;-)

Poenget var at det som DP spurte om var "Hvem er Tante Tea", ettersom både du og Mytos hinter om at dere har avslørt henne! ;-)

derfor skrev jeg "that's the question" lenger oppe.

Hva trodde du egentlig hun sourte om? ;-=

Skrevet

DarkPink ville få opplyst hvem Tante Tea var. Hadde ikke noe med deg å gjøre.

nettopp! ;-)

Skrevet

Har lest alt!! ;-)

Poenget var at det som DP spurte om var "Hvem er Tante Tea", ettersom både du og Mytos hinter om at dere har avslørt henne! ;-)

derfor skrev jeg "that's the question" lenger oppe.

Hva trodde du egentlig hun sourte om? ;-=

Mitt innlegg:

'Jeg for min del kamuflerte meg til det ugjenkjennelige ved å skrive 'når' istedet for 'da' *s*'

DarkPink svar på mitt innlegg:

'Hm.. lyst å dele med oss andre? =)'

En innlysende konklusjon:

DarkPink lurer på om favn vil dele med dere andre dette med at favn har 'kamuflert' seg (som da altså handler om en grammatisk feil fire-fem innlegg lenger opp).

'Tante Tea' er overhodet ikke nevnt eller på annen måte snakket om.

Skrevet

Mitt innlegg:

'Jeg for min del kamuflerte meg til det ugjenkjennelige ved å skrive 'når' istedet for 'da' *s*'

DarkPink svar på mitt innlegg:

'Hm.. lyst å dele med oss andre? =)'

En innlysende konklusjon:

DarkPink lurer på om favn vil dele med dere andre dette med at favn har 'kamuflert' seg (som da altså handler om en grammatisk feil fire-fem innlegg lenger opp).

'Tante Tea' er overhodet ikke nevnt eller på annen måte snakket om.

Ok, jeg skjønner at det kunne tolkes slik, dersom man kun ser disse to innleggene isolert. Men ser man på hele "Tråd-greina" (?), så er jo mer "hovedtemaet" at dere har avslørt tanta, og at det er lett å avsløre folk på skrivestilen! ;-)

Så derfor tok jeg meg den frihet å fortolke DarkPink slik at hun spør om noe relatert til "hovedtemaet"! ;-) Jeg tror ikke den var så drøy, for Vullum har tenkt som meg.

Jeg skulle dessuten anta at det generelt sett vekker størst nysgjerrighet at en fast dol'er bytter nick! ;-)

Skrevet

Ok, jeg skjønner at det kunne tolkes slik, dersom man kun ser disse to innleggene isolert. Men ser man på hele "Tråd-greina" (?), så er jo mer "hovedtemaet" at dere har avslørt tanta, og at det er lett å avsløre folk på skrivestilen! ;-)

Så derfor tok jeg meg den frihet å fortolke DarkPink slik at hun spør om noe relatert til "hovedtemaet"! ;-) Jeg tror ikke den var så drøy, for Vullum har tenkt som meg.

Jeg skulle dessuten anta at det generelt sett vekker størst nysgjerrighet at en fast dol'er bytter nick! ;-)

Wow, her har ting gått for seg imens jeg spiste middag! Du har helt rett, det er selvfølgelig hvem det _egentlig_ er som har skrevet hovedinnlegget jeg lurer på, siden de hviska om det seg i mellom.

Skrevet

Wow, her har ting gått for seg imens jeg spiste middag! Du har helt rett, det er selvfølgelig hvem det _egentlig_ er som har skrevet hovedinnlegget jeg lurer på, siden de hviska om det seg i mellom.

*S*

Jeg kan av og til ikke dy meg for å blande meg inn dersom jeg får inntrykk av at folk bare snakker forbi hverandre her inne! ;-)

Men er det ikke hyggelig at du er senter for såpass mye oppmerksomhet, da? ;-)

PS: Jeg aner ikke hvem tanta er!! ;-)

Skrevet

*S*

Jeg kan av og til ikke dy meg for å blande meg inn dersom jeg får inntrykk av at folk bare snakker forbi hverandre her inne! ;-)

Men er det ikke hyggelig at du er senter for såpass mye oppmerksomhet, da? ;-)

PS: Jeg aner ikke hvem tanta er!! ;-)

Hehe, jo, jeg sier aldri neitakk til litt oppmerksomhet!

Godt det er andre som ikke skjønne rnoen ting også. Noen ganger føles det som om hele dol har sin egen hemmelighet og historie og det bare er jeg som sitter som et spørsmålstegn! =)

Hehe, foreldra mine snakker _alltid_ forbi hverandre. Jeg har gitt opp å balnde meg inn der. Men det er forferdelig irriterende å være vitne til!

Skrevet

Men i og med at vi hadde skiftet tema...

Jaja, sånn går no dagan!

;-)

Skrevet

Men i og med at vi hadde skiftet tema...

Jaja, sånn går no dagan!

;-)

Tenk hvor kjedelig vi hadde hatt det uten DOL!! ;-) Stadig vekk spennende ting å gripe fatt i! ;-)

Skrevet

Tenk hvor kjedelig vi hadde hatt det uten DOL!! ;-) Stadig vekk spennende ting å gripe fatt i! ;-)

Hehe, denne må vel komme opp på ti-på-topplista over dol-tråder om... ingenting *S*

Skrevet

Det er mer vedmodig å si farvel enn god dag, men alle kommer til å ta avskjed med livet på jorden. Vi er samlet i dag ved fluen Torkils båre, for å si takk og følge ham til hans siste hvilested.

Torkil døde i en flyulykke.

Vi leser salme nr 8 i Det Gamle Testamente.

Vi møtes i hjemmet etter bisettelsen til kaffe og hestelort.

*stort glis*

Skrevet

La flua lese det du har skrevet her.

Huff, at jeg ikke tenkte på det før jeg hardt og brutalt endte dens lidelser.

*dårlig samvittighet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...