Gjest anonym412 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hva er IKM, SA (Spontanabort??), MA og PP?? 0 Siter
Lilja2005 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Hva er IKM, SA (Spontanabort??), MA og PP?? Hei allesammen:) Hyggelig at det er så mange som har svart og delt sine historier:) Jubalong70: Hehe... det med at 80% av lesetiden går med til å lese om graviditet... kjenner meg VELDIG igjen i det. Håper jeg er like heldig som du var da:) Eksamen er viktig, men enkelte ting er viktigere (syns ihvertfall jeg). Triad: Det er bare 4 dager igjen nå... det var eksamen som var 10 (nå 9) dager unna:) Superspent nå ja! Ikke værst at du har klart å slutte og røyke etter 12 år! Jeg sliter med det samme. Lykke til neste måned:) Håper det går bedre da. 71 grader nord: Jeg synes jo min venting er ille nok, klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg! Føler med deg. Lykke til, så håper vi det blir før påske:) Anonym412: IKM: dag for forventet mens SA: spontanabort MA: missed abortion (hvis kroppen ikke kvitter seg med det selv) PP: prøveperiode. Dere andre får rette på meg hvis noe er feil:) Stor klem fra Lilja2005 0 Siter
Gjest anonym412 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hei allesammen:) Hyggelig at det er så mange som har svart og delt sine historier:) Jubalong70: Hehe... det med at 80% av lesetiden går med til å lese om graviditet... kjenner meg VELDIG igjen i det. Håper jeg er like heldig som du var da:) Eksamen er viktig, men enkelte ting er viktigere (syns ihvertfall jeg). Triad: Det er bare 4 dager igjen nå... det var eksamen som var 10 (nå 9) dager unna:) Superspent nå ja! Ikke værst at du har klart å slutte og røyke etter 12 år! Jeg sliter med det samme. Lykke til neste måned:) Håper det går bedre da. 71 grader nord: Jeg synes jo min venting er ille nok, klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg! Føler med deg. Lykke til, så håper vi det blir før påske:) Anonym412: IKM: dag for forventet mens SA: spontanabort MA: missed abortion (hvis kroppen ikke kvitter seg med det selv) PP: prøveperiode. Dere andre får rette på meg hvis noe er feil:) Stor klem fra Lilja2005 Takk for svar! Satt å grubla fælt her i stad! 0 Siter
Triad Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hei allesammen:) Hyggelig at det er så mange som har svart og delt sine historier:) Jubalong70: Hehe... det med at 80% av lesetiden går med til å lese om graviditet... kjenner meg VELDIG igjen i det. Håper jeg er like heldig som du var da:) Eksamen er viktig, men enkelte ting er viktigere (syns ihvertfall jeg). Triad: Det er bare 4 dager igjen nå... det var eksamen som var 10 (nå 9) dager unna:) Superspent nå ja! Ikke værst at du har klart å slutte og røyke etter 12 år! Jeg sliter med det samme. Lykke til neste måned:) Håper det går bedre da. 71 grader nord: Jeg synes jo min venting er ille nok, klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg! Føler med deg. Lykke til, så håper vi det blir før påske:) Anonym412: IKM: dag for forventet mens SA: spontanabort MA: missed abortion (hvis kroppen ikke kvitter seg med det selv) PP: prøveperiode. Dere andre får rette på meg hvis noe er feil:) Stor klem fra Lilja2005 Hmm da hadde jeg en MA og ikke en SA da.. Kjekt å få det riktig, gikk tross alt igjennom 3 operasjoner! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 loughing out loud!! Har nettopp lært meg betydningen av lol. Jeg har brukt det i hytt og pine og visste ikke at det betydde at jeg lo høyt:)) Så søtt at du ikke har visst hva det betyr *L* 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Så søtt at du ikke har visst hva det betyr *L* og hva betyr *L*? Tror jeg må få meg et kurs i dette 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 og hva betyr *L*? Tror jeg må få meg et kurs i dette Laugh eller ler 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Laugh eller ler lmao!!! Her har du en til du kan bruke he he 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 lmao!!! Her har du en til du kan bruke he he hæ? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 hæ? "lmao" "Lafing my ass off" Er så dårlig på å skrive engelsk men dere dolere skjønner det dere vet jeg 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 "lmao" "Lafing my ass off" Er så dårlig på å skrive engelsk men dere dolere skjønner det dere vet jeg ahhh:) trodde det stod en stor i, ikke l. Da hadde jeg jo klart det med en gang;) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 ahhh:) trodde det stod en stor i, ikke l. Da hadde jeg jo klart det med en gang;) Ja der ser du, viste det at du hadde tatt den like lett som "lol" hi hi Nei da: Er sant det at bokstaven l kan se ut som i. Ha en flott kveld!! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja der ser du, viste det at du hadde tatt den like lett som "lol" hi hi Nei da: Er sant det at bokstaven l kan se ut som i. Ha en flott kveld!! yes det skal jeg ha. Det må du og ha:) 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 yes det skal jeg ha. Det må du og ha:) Det skal jeg vet du! Takker og bukker. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 *rotfl* nei, nå driver dere og spøker med meg:) 0 Siter
cecily Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 nei, nå driver dere og spøker med meg:) Rolling on the floor laughing. ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 nei, nå driver dere og spøker med meg:) *ROTFLMAO* 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 *ROTFLMAO* jeg er sikker på at dere sitter og ler og koser dere nå. Artig å tulle med mirakel*2 for hun skjønner ingenting;) rolling on the floor laughing med andre ord?? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Rolling on the floor laughing. ;-) ahh.....hadde det på tungespissen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.