Gjest Shira12 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Var fullmåne i går, og neste er på 31.12 Så står det iallefall på min kalender som henger på veggen her. 0 Siter
cizz Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Var fullmåne i går, og neste er på 31.12 Så står det iallefall på min kalender som henger på veggen her. Tuuuuusen takk for raskt svar!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Tuuuuusen takk for raskt svar!!! Bare hyggelig du .o) Kalenderen hang rett fremfor meg, så det var ikke noen tung jobb akkurat. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hvis du skulle lure på det en annen gang og, er det bare å skrive inn kalender.no så får du det opp. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Var fullmåne i går, og neste er på 31.12 Så står det iallefall på min kalender som henger på veggen her. Fullmåne i går? Det er "svartmåne" nå, og nymånen viser seg i morgen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Fullmåne i går? Det er "svartmåne" nå, og nymånen viser seg i morgen. Oj, har jeg tabbet meg ut nå?? *flau* Er det ikke fullmåne når den er svart? Er det når den er hvit på kalenderen da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Tror du bør følge Åsemors råd om og gå inn på kalender.no, for jeg har vist tatt feil, beklager det! Jøsses, tatt feil ialle år da jeg når jeg har sett på kalenderen... *ser flau opp på kalenderen* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Tror du bør følge Åsemors råd om og gå inn på kalender.no, for jeg har vist tatt feil, beklager det! Jøsses, tatt feil ialle år da jeg når jeg har sett på kalenderen... *ser flau opp på kalenderen* Jeg trodde det var omvendt før, jeg også. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg trodde det var omvendt før, jeg også. Så det er ikke bare jeg som har begått den tabben. Nå følte jeg meg litt bedre ;-) Er så typisk meg og bomme på sånt. vel, er vel det som gjør meg til meg *s* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Så det er ikke bare jeg som har begått den tabben. Nå følte jeg meg litt bedre ;-) Er så typisk meg og bomme på sånt. vel, er vel det som gjør meg til meg *s* Jeg tror tabben kommer av at den svarte ser "full" ut, mens det hvite ringen ser tom ut. Det hadde vært bedre med svart bak den hvite ringen, et lite svart felt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.