Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Nei jeg gjør faktisk ikke det, men jeg er glad i å diskutere;) Det er lite morsomt å diskutere med de som er enige med meg;)

Men du får ingen respons på diskuteringen når du ikke engang selv vet hva du er uenig i, og hva du forsøker å diskutere.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Men du får ingen respons på diskuteringen når du ikke engang selv vet hva du er uenig i, og hva du forsøker å diskutere.

"............................................"

Du har fremdeles ikke svart meg hva du diskuterer med meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr det deg imot skal du la være. Jeg tror ikke det er bra å presse seg selv til å gjøre diverse seksuelle ting hvis man ikke er klar for det. Hans nytelse er selvsagt ikke viktigere enn din psyke.

Hvis kjæresten din er noe å ha lar han være å mase, og gir deg ikke dårlig samvittighet fordi du ikke orker den biten der.

Kanskje lysten kommer av seg selv når du føler deg trygg nok på ham(og deg selv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du uttalte at du er uenig med meg. Da er det opp til deg, og ikke meg, å definere hva du er uenig i.

"............................................"

Du - nå er du bare dum, og dette blir direkte barnslig. Du startet med å si at du er uenig med meg. Punktum. Når du så, i stedet for å svare på _hva_ du er uenig i, begynner å babble om at jeg skal svare på hva _jeg_ diskuterer, så blir det for dumt. Det er du som diskuterer, og ikke jeg. Jeg diskuterer gjerne hvis det er noe å diskutere, men du har ikke klart å komme med noe.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav for noen problemer du har bebba.

Nei Åsemor jeg har ikke særlig problemer når jeg holder på slik. Da koser jeg meg og det kan umulig være et problem for meg. Om du opplever det som et problem må du svare på selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du - nå er du bare dum, og dette blir direkte barnslig. Du startet med å si at du er uenig med meg. Punktum. Når du så, i stedet for å svare på _hva_ du er uenig i, begynner å babble om at jeg skal svare på hva _jeg_ diskuterer, så blir det for dumt. Det er du som diskuterer, og ikke jeg. Jeg diskuterer gjerne hvis det er noe å diskutere, men du har ikke klart å komme med noe.

"............................................"

Takk for diskusjonen Prozak nå bobler jeg over av latter. Jeg gir meg for vi begynner å diskutere hvem som er barnslig og hvem som er senil, men god jul er det for tidlig å si;)

Ja og til slutt kos deg med oralsex og alle dine sexuelle lyster det beriker og forlenger livet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei Åsemor jeg har ikke særlig problemer når jeg holder på slik. Da koser jeg meg og det kan umulig være et problem for meg. Om du opplever det som et problem må du svare på selv;)

Du må jo ha store problemer når du gidder å utgi deg for å være stokk stein dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør faktisk ikke det, men jeg er glad i å diskutere;) Det er lite morsomt å diskutere med de som er enige med meg;)

at du er glad i å diskutere det har endel av oss bitt oss merke i:-)

kansje derfor du får de svarene du får:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du er glad i å diskutere det har endel av oss bitt oss merke i:-)

kansje derfor du får de svarene du får:-)

Jeg har fått mange fine svar igjennom tiden på dol. Har faktisk fått fantastisk hjelp av dolere både på dol og i RL. Det er ikke lenge siden jeg takket mrxx for eksempel for den hjelpen han ga meg da jeg trengte det mest. Jeg koser meg med diskusjon som i kveld, og de som kommenterer den gjør den enda mere morsom. Jeg savner diskusjonene med Sør hvor det gikk hett for seg noen ganger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du - nå er du bare dum, og dette blir direkte barnslig. Du startet med å si at du er uenig med meg. Punktum. Når du så, i stedet for å svare på _hva_ du er uenig i, begynner å babble om at jeg skal svare på hva _jeg_ diskuterer, så blir det for dumt. Det er du som diskuterer, og ikke jeg. Jeg diskuterer gjerne hvis det er noe å diskutere, men du har ikke klart å komme med noe.

"............................................"

Hmmm...bommet litt der, gitt :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha store problemer når du gidder å utgi deg for å være stokk stein dum.

Slik du skriver det så mener du at jeg utgir meg for noe jeg ikke er:) Jeg vet ikke om jeg skal ta det som kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange fine svar igjennom tiden på dol. Har faktisk fått fantastisk hjelp av dolere både på dol og i RL. Det er ikke lenge siden jeg takket mrxx for eksempel for den hjelpen han ga meg da jeg trengte det mest. Jeg koser meg med diskusjon som i kveld, og de som kommenterer den gjør den enda mere morsom. Jeg savner diskusjonene med Sør hvor det gikk hett for seg noen ganger;)

"Jeg savner diskusjonene med Sør hvor det gikk hett for seg noen ganger;)"

Heh-heh...ja, det kan jeg tenke meg. En som ikke vet hva hun selv diskuterer, og en som ikke eier et fnugg av respekt for annet enn sin egen, absolutte sannhet - det må jo bare bli bra :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått mange fine svar igjennom tiden på dol. Har faktisk fått fantastisk hjelp av dolere både på dol og i RL. Det er ikke lenge siden jeg takket mrxx for eksempel for den hjelpen han ga meg da jeg trengte det mest. Jeg koser meg med diskusjon som i kveld, og de som kommenterer den gjør den enda mere morsom. Jeg savner diskusjonene med Sør hvor det gikk hett for seg noen ganger;)

men hvorfor svare du aldri på tråder du er enig i og gir støtte???

du hiver deg over tråder som mest sannsynlig provoserer, ellers er Bebba anonym!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du skriver det så mener du at jeg utgir meg for noe jeg ikke er:) Jeg vet ikke om jeg skal ta det som kompliment.

Jeg tror nok ikke du er stokk, stein dum. Men at du ikke er helt i balanse, det tviler jeg ikke på. Men, annet enn å påpeke det når du kommer med absurde uttalelser, så er det ikke min sak å bry meg med det.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg savner diskusjonene med Sør hvor det gikk hett for seg noen ganger;)"

Heh-heh...ja, det kan jeg tenke meg. En som ikke vet hva hun selv diskuterer, og en som ikke eier et fnugg av respekt for annet enn sin egen, absolutte sannhet - det må jo bare bli bra :-)

"............................................."

Du har ikke svart meg på hva du har diskutert med meg;) Du var ofte deltaker i diskusjonene og jeg likte det bedre enn den syklubbstemningen som er her nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om du svarer meg eller deg selv?

Selvfølgelig ikke. Når du ser at jeg svarer meg selv med noe som åpenbart er til deg, og deretter svarer meg selv igjen med at jeg bommet, så er det sikkert ikke så lett å skjønne så mye...:-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke svart meg på hva du har diskutert med meg;) Du var ofte deltaker i diskusjonene og jeg likte det bedre enn den syklubbstemningen som er her nå;)

Bebba - for siste gang: Du uttalte at du var uenig med meg, men nektet å si _hva_ du var uenig i. _Jeg_ har ikke diskutert noe som helst med deg.

P.S: Alle "morsomheter", selv de som ikke er underholdende for andre enn en selv, har sin utløpsdato...

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor svare du aldri på tråder du er enig i og gir støtte???

du hiver deg over tråder som mest sannsynlig provoserer, ellers er Bebba anonym!!

Nå er du urimelig eller så legger du ikke merke til hvor jeg svarer. Jeg gir mye støtte på dol og har svart på utallige tråder og gitt råd. Jeg er ikke alltid anonym, men når jeg trenger å sette ord på ting i hverdagen så er jeg det gjerne. Bare se igjennom de svarene jeg har gitt i dag.

Jeg bruker andre nick enn bebba når jeg skriver om private ting som mitt kjærlighets- og sexualliv og det bl.a. fordi min nasjonalitet lakk ut. Det gjør at jeg blir lettere gjenkjennelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke. Når du ser at jeg svarer meg selv med noe som åpenbart er til deg, og deretter svarer meg selv igjen med at jeg bommet, så er det sikkert ikke så lett å skjønne så mye...:-)

".........................................."

Jeg vet ikke om det er barnslig eller senilt, men jeg begynner å blande sammen hvem svarer hvem når og hvor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...