Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg kan bare svare for egen del.

Men hvis en jente jeg rotet meg borti sa hun ikke kunne fordra oralsex, så ville det vært en like skremmende opplysning for meg som om hun sa at hun ikke likte vaginalsex.

Så jeg vil anta at du får problemer med å skaffe deg partnere.

Kjipt, men sånn er det bare.

Ps. Selv er jeg nok også av den typen som hadde funnet på å droppe en jente som ikke likte anal stimulans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Jeg er ikke helt med, hvem diskuterer uten mening?

"Jeg er ikke helt med, hvem diskuterer uten mening?"

Du.

Selv uten å ha lest diskusjonen her kan jeg si at du er klin gæærn, og at du sporenstreks bør begynne på medikamentene dine igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller hva med et forum for de som må klage på andres diskusjoner og tråder? :-)

"..........................................."

Har lest en del som du skriver. Du er en mann uten baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staedtler

Har lest en del som du skriver. Du er en mann uten baller.

Jeg vil si at han er en mann MED baller. Han står (nesten) alltid for det han sier, og skriver neppe under med navnet "pengepung43z\f5"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er selvfølgelig ikke akseptabelt å presse noen til å gjøre noe de ikke har lyst til, men på den annen side kan jeg også skjønne at folk ikke ønsker å etablere et forhold med noen som har et så anstrengt forhold til sex.

Jeg hadde for eksempel ikke orket i lengden å være med noen som, uansett av hvilke (evt triste) årsaker, annså vanlig seksualitet som kvalmt og ekkelt og ulystbetont. Jeg tror de aller fleste ønsker seg oralsex fra tid til annen, og at den er gitt med velbehag.

Dessuten tror jeg at en ikke taper på å utfordre seg selv litt nå og da, om det da ikke er ting en direkte blir satt ut av. Jeg kan godt være med på ting, hvertfall et par ganger sånn for å sjekke det ut, selvom det var partneren min som fant det på og ikke meg;-) Allikevel vet jeg godt hvor grensene mine går, og hva jeg liker og misliker.

Om du derimot finner all annen sex en samleie i misjonæren direkte frastøtende skal du selvsagt ikke tvinge deg til å ha det, men da tror jeg samtidig det hadde vært lurt å innse at det er du som har et problem, og kanskje bestille en time hos en terapeut/psykolog som har greie på sånt.

Det blir mye forlangt at en frisk og sexglad partner skal akseptere et inskrenket og ulystbetont seksualliv som normalen, selvom en selvsagt burde kunne akseptere at partneren ens innimellom sliter med noe... Om denne partneren da er villig til å adressere problemene og forsøke å gjøre noe med dem!

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke akseptabelt å presse noen til å gjøre noe de ikke har lyst til, men på den annen side kan jeg også skjønne at folk ikke ønsker å etablere et forhold med noen som har et så anstrengt forhold til sex.

Jeg hadde for eksempel ikke orket i lengden å være med noen som, uansett av hvilke (evt triste) årsaker, annså vanlig seksualitet som kvalmt og ekkelt og ulystbetont. Jeg tror de aller fleste ønsker seg oralsex fra tid til annen, og at den er gitt med velbehag.

Dessuten tror jeg at en ikke taper på å utfordre seg selv litt nå og da, om det da ikke er ting en direkte blir satt ut av. Jeg kan godt være med på ting, hvertfall et par ganger sånn for å sjekke det ut, selvom det var partneren min som fant det på og ikke meg;-) Allikevel vet jeg godt hvor grensene mine går, og hva jeg liker og misliker.

Om du derimot finner all annen sex en samleie i misjonæren direkte frastøtende skal du selvsagt ikke tvinge deg til å ha det, men da tror jeg samtidig det hadde vært lurt å innse at det er du som har et problem, og kanskje bestille en time hos en terapeut/psykolog som har greie på sånt.

Det blir mye forlangt at en frisk og sexglad partner skal akseptere et inskrenket og ulystbetont seksualliv som normalen, selvom en selvsagt burde kunne akseptere at partneren ens innimellom sliter med noe... Om denne partneren da er villig til å adressere problemene og forsøke å gjøre noe med dem!

Lykke til! :-)

Der fikk du sagt alt jeg tenkte, bare så mye, mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Der fikk du sagt alt jeg tenkte, bare så mye, mye bedre ;)

Takk for det, det var hyggelig sagt:-) Jeg synes du utrykker deg bra på temaet selv jeg.

Jeg skjønner forøvrig heller ikke hvordan folk nedover her er SÅ sikre på et dette er et tulleinnlegg, sånt kunne vel fort ha skjedd? Jeg tviler ikke på at folk innimellom føler det sånn.

Men nå har jeg heller ikke den skarpeste nesa for troll..;-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, det var hyggelig sagt:-) Jeg synes du utrykker deg bra på temaet selv jeg.

Jeg skjønner forøvrig heller ikke hvordan folk nedover her er SÅ sikre på et dette er et tulleinnlegg, sånt kunne vel fort ha skjedd? Jeg tviler ikke på at folk innimellom føler det sånn.

Men nå har jeg heller ikke den skarpeste nesa for troll..;-)

:-)

Ja, jeg har selv en venninne som er sånn, og jeg synes ikke det er en umulig problemstilling.

Men jeg har som sagt ikke snøring på disse trollegreiene i det hele tatt, så. Jeg svarer heller seriøst en gang for mye enn en gang for lite =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en del som du skriver. Du er en mann uten baller.

Mens du, som gjemmer deg bak skjermen din....:-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å se problemene som har vært her, men jeg har problemer med å forstå utviklingen her. Vi kan godt diskutere troll, forskjellige nick osv, men jeg blir ikke nødvendigvis enig med deg i at det er problemet her. Jeg har mine meninger om hvorfor dol utvikler seg slik som det gjør i retning av en kaklende syklubb. Det er ikke det som har vært betraktet som trolleri her.

Kanskje DOL bør omdøpes ti DULL (kjedelig). Denne debatten er det bare å styre unna. Rene syklubben. Og herrene er intet unntak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje DOL bør omdøpes ti DULL (kjedelig). Denne debatten er det bare å styre unna. Rene syklubben. Og herrene er intet unntak!

Denne tråden er ingen debatt, det er en jatte-kveruleringstråd. Og den er selvfølgelig ikke interessant for andre enn de som er med og jatter :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje DOL bør omdøpes ti DULL (kjedelig). Denne debatten er det bare å styre unna. Rene syklubben. Og herrene er intet unntak!

Når hanene er tilstede kakler hønene mye mer og på en annen måte. Det har naturlig forklaring. Dol består av kvinnelige deltakere stort sett og så noen få individer som er utstyrt med testesteron i en del mengder. Hva som er kjedelig og morsomt har ikke jeg tenkt å definere på andres vegne, men personlig syntes jeg dol var bedre før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har selv en venninne som er sånn, og jeg synes ikke det er en umulig problemstilling.

Men jeg har som sagt ikke snøring på disse trollegreiene i det hele tatt, så. Jeg svarer heller seriøst en gang for mye enn en gang for lite =)

Du har svart bra og skal ha æren for det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alishamira

En ting du kan si til dine kommende partnere som ikke vil godta at du ikke vil ha analsex er å si at du kan jo stappe en dildo i rompa hans og se om han liker det ?

Vet hvordan det er..eksn min prøvde å lure penisen i analen på meg, jeg trodde selvsagt at han "bommet" og sa i fra at det var liksom feil hull, men han sa at nei, det var det ikke...Så han tok ikke en gang bryet med å spørre meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UndrendePåDetMeste

Om du har dårlige erfaringer fra før, så syns jeg ikke det er rart at du heller ikke føler for å utforske grensene dine med en ny partner.

Sex er det mest personlige man gjør i et forhold, mener jeg. Om du møter en som ikke respekterer det, så kast han ut, og kjøp en boks is ogl ei en video i stedet.

Det er en forskjell på å ha rent samleie, og det å _elske_ sammen. Og du vil vel helst det siste? Å slippe å bekymre deg for noen ting, noen gang? Ikke hold deg med menn som ikke respekterer dine grenser, men maser og kommenterer. Finn deg en som støtter deg, og la de andre gå uten gleden av å ha deg i livet sitt. Because you're worth it;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er ikke vanlig-klart NEI-det var jo vondt.

Oral-neinå- men det kan komme siden -med årene når du virkelig får en fast kjæreste.

Sett dine grenser- menn er

glade for vanlig kos og sex og

DET er jo mye det.

Du er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Jeg kan bare svare for egen del.

Men hvis en jente jeg rotet meg borti sa hun ikke kunne fordra oralsex, så ville det vært en like skremmende opplysning for meg som om hun sa at hun ikke likte vaginalsex.

Så jeg vil anta at du får problemer med å skaffe deg partnere.

Kjipt, men sånn er det bare.

Ps. Selv er jeg nok også av den typen som hadde funnet på å droppe en jente som ikke likte anal stimulans.

Tull og tøys! Denne jenta vil ikke ha noe problem med å finne seg en partner. Hun må bare leite blant skikkelige mannfolk. Menn som klarer å leve med at de ikke får alt de peker på i senga. Menn som har skjønt at et forhold består av å gi og ta, og av kompromisser. Slik er det på alle områder i et forhold, også det seksuelle. Og man kan definitivt ha et aktivt og spennende sexliv selv om man har litt ulike ønsker.

Enkelte menn, som deg, mener tydeligvis at det finnes absolutte krav man kan stille til en partner for at det skal kunne funke. Slik er det ikke. Hadde damene deres hatt samme innstilling og stilt med de samme kravene hadde dere blitt dumpa på dagen.

Forresten...kanskje det er derfor dere er single, dere som tenker sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tull og tøys! Denne jenta vil ikke ha noe problem med å finne seg en partner. Hun må bare leite blant skikkelige mannfolk. Menn som klarer å leve med at de ikke får alt de peker på i senga. Menn som har skjønt at et forhold består av å gi og ta, og av kompromisser. Slik er det på alle områder i et forhold, også det seksuelle. Og man kan definitivt ha et aktivt og spennende sexliv selv om man har litt ulike ønsker.

Enkelte menn, som deg, mener tydeligvis at det finnes absolutte krav man kan stille til en partner for at det skal kunne funke. Slik er det ikke. Hadde damene deres hatt samme innstilling og stilt med de samme kravene hadde dere blitt dumpa på dagen.

Forresten...kanskje det er derfor dere er single, dere som tenker sånn.....

Enkelte menn som meg, ja.

Hvis du leser tråden her vil du se at det stort sett bare er kvinnfolk som har svart, og så godt som samtlige sier det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...