Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

det er mye "saker" i oralsex om man vil ha det litt gøy da:-)

LOL!

Jeg så forresten et leketøy her forleden, som var ei svær bevegelig tunge som skulle brukes på musa og andre steder :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror nok ikke du er stokk, stein dum. Men at du ikke er helt i balanse, det tviler jeg ikke på. Men, annet enn å påpeke det når du kommer med absurde uttalelser, så er det ikke min sak å bry meg med det.

"............................................."

Jeg har aldri vært i bedre balance og hatt det bedre med meg selv enn de siste månedene. Hvis jeg ikke hadde vært det så hadde det ikke vært noe å fleipe med, men at jeg har lagt meg til en mere tøysete tone i noen sammenhenger enn før er riktig. Det bobler enda mere i meg når jeg ser at jeg kan gjøre noen dolere usikker på om jeg er dum eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har skrevet det før at jeg er litt usikker noenganger om du skriver til meg eller deg selv;)

Og du tar rett og slett ikke poenget, nei :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, åssen får'u til det a?

Nei, si det...det kreves vel egentlig at man er tre eller flere :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "skara"

...eller hva med et forum for de som må klage på andres diskusjoner og tråder? :-)

"..........................................."

Ja nemlig har sittet å lest her en stund nå så kan jo være greit det den kan hete "skara" bryr seg he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, vi tar det samtidig, det er jo mulig det da:-) hehehe

Nei takk for meg ville det vært umulig. Jeg foretrekker å drømme om oralsex;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkelt, men med "superbabe" så refererte jeg til sheba, og ikke deg :-)

".........................................."

*smigret*;-) men fortsetter vi nå da???? eller er vi fortsatt satt på "vent" av bebba???

*forvirret* hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke lage ett nytt forum her inne som kan hete "Krangle" forum?

Kan jo være greit det vel?

Det blir ikke så morsomt;) Hva skulle være vitsen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!

Jeg så forresten et leketøy her forleden, som var ei svær bevegelig tunge som skulle brukes på musa og andre steder :-)

"......................................."

vi kjøper den!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det...det kreves vel egentlig at man er tre eller flere :-)

".............................................."

Jahaja. Nå fikk jeg noen rare syn i hodet mitt. Det var sikkert ikke akkurat SÅNN du tenkte, men nå har jeg et litt bedre syn i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i bedre balance og hatt det bedre med meg selv enn de siste månedene. Hvis jeg ikke hadde vært det så hadde det ikke vært noe å fleipe med, men at jeg har lagt meg til en mere tøysete tone i noen sammenhenger enn før er riktig. Det bobler enda mere i meg når jeg ser at jeg kan gjøre noen dolere usikker på om jeg er dum eller ikke;)

Men du klarer det ikke i denne sammenhengen (jfr. de "forsiktige" hintene mine.)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nemlig har sittet å lest her en stund nå så kan jo være greit det den kan hete "skara" bryr seg he he

:-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkelt, men med "superbabe" så refererte jeg til sheba, og ikke deg :-)

".........................................."

Beklager prozak jeg la ikke merke til dette med superbabe, men du var nå litt ekkel da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahaja. Nå fikk jeg noen rare syn i hodet mitt. Det var sikkert ikke akkurat SÅNN du tenkte, men nå har jeg et litt bedre syn i hodet mitt.

Jeg tror ikke jeg tenkte spesifikt i det hele tatt :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøper den!!!!!!

Ok. Kan være greit med litt avlastning når tungebåndet hovner opp til en klump av for mye bruk :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg tenkte spesifikt i det hele tatt :-)

"............................................"

Nå er jeg redd jeg kommer til å drømme om dette, for jeg er egentlig på vei til sengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "skara"

Det blir ikke så morsomt;) Hva skulle være vitsen med det?

For da kan man krangle i vei? itte vet jeg, var bare ett forsøk på å være litt morsom da......

(sorry) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...