Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Du har ikke svart meg på hva du har diskutert med meg;) Du var ofte deltaker i diskusjonene og jeg likte det bedre enn den syklubbstemningen som er her nå;)

prozak har kun 5 minutter igjen og svare på, så "hurry up"!! for nå går vi og legger oss med både oral og analsex pluss alt det andre som vi liker:-) sov godt Bebba:-) drøm søtt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg vet ikke om det er barnslig eller senilt, men jeg begynner å blande sammen hvem svarer hvem når og hvor;)

"Jeg vet ikke om det er barnslig eller senilt, men jeg begynner å blande sammen hvem svarer hvem når og hvor;)"

Det er vel ikke så nøye. For snart forlanger du vel at jeg skal fortelle deg det?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebba - for siste gang: Du uttalte at du var uenig med meg, men nektet å si _hva_ du var uenig i. _Jeg_ har ikke diskutert noe som helst med deg.

P.S: Alle "morsomheter", selv de som ikke er underholdende for andre enn en selv, har sin utløpsdato...

"............................................"

Jeg har kost meg i kveld, men ikke med å 'tvinge' noen. Hvem har vært morsom er definisjon, like mye som om oralsex er godt eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke om det er barnslig eller senilt, men jeg begynner å blande sammen hvem svarer hvem når og hvor;)"

Det er vel ikke så nøye. For snart forlanger du vel at jeg skal fortelle deg det?

"............................................"

Ja takk det hadde vært snilt av deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prozak har kun 5 minutter igjen og svare på, så "hurry up"!! for nå går vi og legger oss med både oral og analsex pluss alt det andre som vi liker:-) sov godt Bebba:-) drøm søtt...!

*Pakker sammen sakene og halser avgårde*

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kost meg i kveld, men ikke med å 'tvinge' noen. Hvem har vært morsom er definisjon, like mye som om oralsex er godt eller ikke;)

Som sagt: Ethvert forsøk på underholdning, for seg selv eller andre, har sin utløpsdato. Når denne overstiges, så blir det lett dumt og litt trist hvis man bare fortsetter i blinde.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg i kveld, men ikke med å 'tvinge' noen. Hvem har vært morsom er definisjon, like mye som om oralsex er godt eller ikke;)

Zink skal være bra mot lukt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prozak har kun 5 minutter igjen og svare på, så "hurry up"!! for nå går vi og legger oss med både oral og analsex pluss alt det andre som vi liker:-) sov godt Bebba:-) drøm søtt...!

Jeg foretrekker å drømme om oralsex, fremfor analsex;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Sakene' hmm, tråden omhandlet oralsex:)

Jeg drar ingen steder uten min laptop, pda og bankkortet. Selv ikke når det er snakk om oral- og analsex med dols superbabe :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: Ethvert forsøk på underholdning, for seg selv eller andre, har sin utløpsdato. Når denne overstiges, så blir det lett dumt og litt trist hvis man bare fortsetter i blinde.

".............................................."

Jeg tror jeg har skrevet det før at jeg er litt usikker noenganger om du skriver til meg eller deg selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar ingen steder uten min laptop, pda og bankkortet. Selv ikke når det er snakk om oral- og analsex med dols superbabe :-)

"............................................"

Jeg tar ikke imot noen i min seng med laptop og bankkort. Det eneste erfaringen har lært meg er å ha passkontrol før de kler av seg. Siden tar de med seg de 'sakene' jeg har bruk for;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du skriver det så mener du at jeg utgir meg for noe jeg ikke er:) Jeg vet ikke om jeg skal ta det som kompliment.

Normale folk hadde vel tatt det som et hint til å skjerpe seg litt og kutte ut idiotoppførselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke lage ett nytt forum her inne som kan hete "Krangle" forum?

Kan jo være greit det vel?

...eller hva med et forum for de som må klage på andres diskusjoner og tråder? :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke imot noen i min seng med laptop og bankkort. Det eneste erfaringen har lært meg er å ha passkontrol før de kler av seg. Siden tar de med seg de 'sakene' jeg har bruk for;)

Ikke for å være ekkelt, men med "superbabe" så refererte jeg til sheba, og ikke deg :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...