Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Tull og tøys! Denne jenta vil ikke ha noe problem med å finne seg en partner. Hun må bare leite blant skikkelige mannfolk. Menn som klarer å leve med at de ikke får alt de peker på i senga. Menn som har skjønt at et forhold består av å gi og ta, og av kompromisser. Slik er det på alle områder i et forhold, også det seksuelle. Og man kan definitivt ha et aktivt og spennende sexliv selv om man har litt ulike ønsker.

Enkelte menn, som deg, mener tydeligvis at det finnes absolutte krav man kan stille til en partner for at det skal kunne funke. Slik er det ikke. Hadde damene deres hatt samme innstilling og stilt med de samme kravene hadde dere blitt dumpa på dagen.

Forresten...kanskje det er derfor dere er single, dere som tenker sånn.....

Det der er vel noe av det dummeste jeg har hørt på en stund, og helt på linje med om en mann skulle forlange og kreve at en kvinne liker oralsex.

Hvis sex er viktig for deg, så vil det være noe som mangler hvis en viktig del av sexlivet mangler. Sånn er det bare. Er den delen som mangler ikke spesiellt viktig, så er den ikke spesiellt viktig. Det har ingenting med å være "skikkelig mannfolk" eller ikke å gjøre.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Dior femme

Enkelte menn som meg, ja.

Hvis du leser tråden her vil du se at det stort sett bare er kvinnfolk som har svart, og så godt som samtlige sier det samme.

Det er forskjell på å uttrykke seg litt nyansert om en sak og å være fullstendig fastlåst i et syn.

Menn og kvinner som _forlanger_ et visst repertoar av partneren er de som har et fordreid syn på sex etter mitt syn. Par som er oppriktig tiltrukket av og interessert i hverandre klarer å finne frem til et seksuelt fellesskap selv om de ikke har helt de samme ønskene i utgangspunktet.

Merk: jeg sier ikke at det ikke er lov å ha noen "kriterier" man ønsker at en partner skal oppfylle. Men det blir feil slik jeg ser det å stille med en sjekkliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er forskjell på å uttrykke seg litt nyansert om en sak og å være fullstendig fastlåst i et syn.

Menn og kvinner som _forlanger_ et visst repertoar av partneren er de som har et fordreid syn på sex etter mitt syn. Par som er oppriktig tiltrukket av og interessert i hverandre klarer å finne frem til et seksuelt fellesskap selv om de ikke har helt de samme ønskene i utgangspunktet.

Merk: jeg sier ikke at det ikke er lov å ha noen "kriterier" man ønsker at en partner skal oppfylle. Men det blir feil slik jeg ser det å stille med en sjekkliste.

For det første er det selvfølgelig helt absurd å forlange noe som helst av en partner.

Men saken er den at man ofte har sex tidlig i et forhold, og da finner man fort ut om man passer sammen seksuelt eller ikke. Gjør man ikke det er det bare å skygge banen lenge før følelsene tar fullstendig overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

For det første er det selvfølgelig helt absurd å forlange noe som helst av en partner.

Men saken er den at man ofte har sex tidlig i et forhold, og da finner man fort ut om man passer sammen seksuelt eller ikke. Gjør man ikke det er det bare å skygge banen lenge før følelsene tar fullstendig overhånd.

Enig med det.

Men mener fremdeles det blir dumt av deg å skrive til vedkommende at hun nok vil få problemer med å finne seg en mann. Da går du i fra at alle menn er som deg. Og det er de ikke. Og det betyr ikke at de er seksuelt frustrerte tøffelhelter av den grunn. De har bare en annen holdning i forhold til hva de ønsker seg av en kvinne. Hva som står øverst på sjekklista, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Enig med det.

Men mener fremdeles det blir dumt av deg å skrive til vedkommende at hun nok vil få problemer med å finne seg en mann. Da går du i fra at alle menn er som deg. Og det er de ikke. Og det betyr ikke at de er seksuelt frustrerte tøffelhelter av den grunn. De har bare en annen holdning i forhold til hva de ønsker seg av en kvinne. Hva som står øverst på sjekklista, liksom.

Jeg tror ikke alle menn er som meg, men jeg tror definitivt at de aller, aller fleste menn vil ha problemer med en jente som ikke gir oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg tror ikke alle menn er som meg, men jeg tror definitivt at de aller, aller fleste menn vil ha problemer med en jente som ikke gir oralsex.

Du snakker som du aldri har vært forelsket... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dior femme

Jeg tror ikke alle menn er som meg, men jeg tror definitivt at de aller, aller fleste menn vil ha problemer med en jente som ikke gir oralsex.

Kan jeg spørre hvorfor du tror det? Hva er grunnlaget for din oppfatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du snakker som du aldri har vært forelsket... :-)

Joa, men en eventuell forelskelse ville gått fort over dersom jeg fant ut at dama sugde... eh, var elendig i senga.

Jeg forelsker meg heller ikke raskt, så innen jeg har forelsket meg skikkelig har jeg garantert hatt sex med dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kan jeg spørre hvorfor du tror det? Hva er grunnlaget for din oppfatning?

Jeg kjenner gutter, og vet hva de liker. Jeg kjenner jenter, og jeg vet hva de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Joa, men en eventuell forelskelse ville gått fort over dersom jeg fant ut at dama sugde... eh, var elendig i senga.

Jeg forelsker meg heller ikke raskt, så innen jeg har forelsket meg skikkelig har jeg garantert hatt sex med dama.

Til nå har det kanskje vært sånn. Bare vent til bomben slår ned ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Til nå har det kanskje vært sånn. Bare vent til bomben slår ned ;-)

Den eneste bomben ville i så fall vært at dama ikke kunne fordra oralsex.

Jeg har ikke møtt spesielt mange sånne jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Jeg kjenner gutter, og vet hva de liker. Jeg kjenner jenter, og jeg vet hva de liker.

Hvordan "kjenner" du gutter?

De færreste er 100% ærlige om sitt sexliv når de prater med kompiser.

Regner med du ikke har noen nærere kjennskap til deres sexliv enn at du har pratet med dem? Gjerne over en øl eller to?

Bare påpeker at man skal være forsiktig med å generalisere ut fra seg selv og sine personlige oppfatninger. Folk finnes i alle varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Den eneste bomben ville i så fall vært at dama ikke kunne fordra oralsex.

Jeg har ikke møtt spesielt mange sånne jenter.

Du høres ut som en barnerumpe når du er så kategorisk ;-) Livet er forhåpentligvis langt, og opplevelsene og overraskelsene står i kø og venter på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hvordan "kjenner" du gutter?

De færreste er 100% ærlige om sitt sexliv når de prater med kompiser.

Regner med du ikke har noen nærere kjennskap til deres sexliv enn at du har pratet med dem? Gjerne over en øl eller to?

Bare påpeker at man skal være forsiktig med å generalisere ut fra seg selv og sine personlige oppfatninger. Folk finnes i alle varianter.

Jeg stoler på de jeg snakker med. Jeg stoler også på jentene jeg snakker med, og jeg har ikke akkurat hørt dem fortelle om mange gutter som ikke liker oralsex.

Det er for øvrig bare å lese her eller på andre sexforum, hvor folk strengt tatt ikke har noen grunn til å lyve om sine preferanser, og du vil se at du ikke finner spesielt mange gutter som ikke liker oralsex.

Det er svært viktig å passe sammen seksuelt, og en jente som ikke kan fordra å gi oralsex kan fort få slite med å finne en partner.

Med mindre hun går etter en gutt som ikke er spesielt seksuell av seg. De finnes visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du høres ut som en barnerumpe når du er så kategorisk ;-) Livet er forhåpentligvis langt, og opplevelsene og overraskelsene står i kø og venter på deg :-)

Mulig, men sex er svært viktig for meg i et forhold, så det å tro jeg går på akkord med egne preferanser på grunn av en jente som ikke er i nærheten av lik meg når det kommer til det seksuelle, er som å tro på julenissen.

Det ville jeg aldri gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Jeg stoler på de jeg snakker med. Jeg stoler også på jentene jeg snakker med, og jeg har ikke akkurat hørt dem fortelle om mange gutter som ikke liker oralsex.

Det er for øvrig bare å lese her eller på andre sexforum, hvor folk strengt tatt ikke har noen grunn til å lyve om sine preferanser, og du vil se at du ikke finner spesielt mange gutter som ikke liker oralsex.

Det er svært viktig å passe sammen seksuelt, og en jente som ikke kan fordra å gi oralsex kan fort få slite med å finne en partner.

Med mindre hun går etter en gutt som ikke er spesielt seksuell av seg. De finnes visst.

Du har jo ikke skjønt noen ting...

Det er forskjell på å like oralsex og å forlange det!

Er selvsagt helt enig med at de fleste menn liker det. Men har ennå til gode å høre om en mann som har dumpa ei dame fordi hun ikke ville suge han. Ja, bortsett fra et og annet frustrert manne-innlegg her på forumet da..

De fleste voksne folk med litt erfaring vet å tilpasse seg litt. Det gjelder både menn og kvinner. Gudene skal vite at det finnes mange selsuelt frustrerte kvinner der ute også, men veldig få som dropper en partner de er glad i pga noe sånt.

Og du, det handler ikke om å ikke _stole_ på folk. De fleste av oss åpner oss ikke på vidt gap og forteller fritt om alle våre seksuelle ønsker og holdninger til våre venner. Og i alle fall ikke når det gjelder det vi er misfornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du har jo ikke skjønt noen ting...

Det er forskjell på å like oralsex og å forlange det!

Er selvsagt helt enig med at de fleste menn liker det. Men har ennå til gode å høre om en mann som har dumpa ei dame fordi hun ikke ville suge han. Ja, bortsett fra et og annet frustrert manne-innlegg her på forumet da..

De fleste voksne folk med litt erfaring vet å tilpasse seg litt. Det gjelder både menn og kvinner. Gudene skal vite at det finnes mange selsuelt frustrerte kvinner der ute også, men veldig få som dropper en partner de er glad i pga noe sånt.

Og du, det handler ikke om å ikke _stole_ på folk. De fleste av oss åpner oss ikke på vidt gap og forteller fritt om alle våre seksuelle ønsker og holdninger til våre venner. Og i alle fall ikke når det gjelder det vi er misfornøyd med.

Har jeg skrevet noe om å forlange her?

Jeg svarte ikke engang på den delen i hennes innlegg, men skrev generelt om oralsex.

Selvfølgelig kan man ikke forlange noe som helst. At noen i det hele tatt er interessert i å ha sex med noen man vet har sex bare for å være snill mot partneren, er hårreisene, og noe jeg uansett ikke forstår.

Kan ikke fatte at det finnes noen som har glede i å bruke et annet menneske som en avansert høyrehånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Mulig, men sex er svært viktig for meg i et forhold, så det å tro jeg går på akkord med egne preferanser på grunn av en jente som ikke er i nærheten av lik meg når det kommer til det seksuelle, er som å tro på julenissen.

Det ville jeg aldri gjort.

Sex er svært viktig for deg i et forhold. Bare synd du ikke har noe forhold da. Du vet, de opplevelsene du har på et ons kan ikke sammenlignes med hva du kan oppleve i et herlig forhold. Kanskje du til og med ville utvidet horisonten litt. Lykke til i jakten på en som vil dele liv og seng med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sex er svært viktig for deg i et forhold. Bare synd du ikke har noe forhold da. Du vet, de opplevelsene du har på et ons kan ikke sammenlignes med hva du kan oppleve i et herlig forhold. Kanskje du til og med ville utvidet horisonten litt. Lykke til i jakten på en som vil dele liv og seng med deg:)

Jeg har stort sett hatt sex med samme jente de siste 3 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...