Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Så du mener å si at din mann ikke visste om du hadde noen rumpepreferanser før dere giftet dere?

Sånt finner jeg ut rimelig raskt.

Det er jo ingen grenser for hva man kan gjøre, så jeg tviler sterkt på at jeg noensinne vil gå tom for morsomme ting å finne på.

"Så du mener å si at din mann ikke visste om du hadde noen rumpepreferanser før dere giftet dere?"

Ja, det mener jeg. Synes du det er rart?

Han synes det var så sjarmerende at jeg var beskjeden han.

Han hadde ikke prøvd det han heller forresten.

Vi har testet ut ting sammen, og er ikke beskjeden lenger.

Jeg synes det høres rart ut og ikke ville ønske å bli kjent med ei jente bare fordi hun ikke vil bli pult i rævva sånn med det første.

Da kan det hende du vil gå glipp av jente som ønsker det etter hvert.

Synes ungdommen i dag høres lite romantiske ut.

Vel, nå prater jeg vel som ei oldemor men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

"Så du mener å si at din mann ikke visste om du hadde noen rumpepreferanser før dere giftet dere?"

Ja, det mener jeg. Synes du det er rart?

Han synes det var så sjarmerende at jeg var beskjeden han.

Han hadde ikke prøvd det han heller forresten.

Vi har testet ut ting sammen, og er ikke beskjeden lenger.

Jeg synes det høres rart ut og ikke ville ønske å bli kjent med ei jente bare fordi hun ikke vil bli pult i rævva sånn med det første.

Da kan det hende du vil gå glipp av jente som ønsker det etter hvert.

Synes ungdommen i dag høres lite romantiske ut.

Vel, nå prater jeg vel som ei oldemor men ;)

Jeg har ikke sagt at jeg ikke ville blitt kjent med en jente som vegret seg for analsex. Jeg er litt mer fleksibel der enn hva oralsex angår, og her er det oralsex som er temaet.

Nå forventer jeg naturligvis ikke å vite alt om en jentes preferanser etter en natt eller tre, men nå skal det uansett langt mer enn en natt eller tre til før jeg faller pladask. Jeg faller pladask veldig tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg har ikke sagt at jeg ikke ville blitt kjent med en jente som vegret seg for analsex. Jeg er litt mer fleksibel der enn hva oralsex angår, og her er det oralsex som er temaet.

Nå forventer jeg naturligvis ikke å vite alt om en jentes preferanser etter en natt eller tre, men nå skal det uansett langt mer enn en natt eller tre til før jeg faller pladask. Jeg faller pladask veldig tregt.

Ok, og jeg faller pladask veldig fort. Eller ihvertfall gjorde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ok, og jeg faller pladask veldig fort. Eller ihvertfall gjorde;)

Det har jeg aldri gjort. Jeg er tregere enn treg.

Men jeg liker det. Da kan jeg tenke som så at "jaja, i morgen er det en ny dag, og ingen (eller i hvert fall ikke jeg) er såret".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må kanskje si takk. :)

Men liker du hockey?

Jepp! Jeg var på min første hockeykamp da jeg var 9 mnd, jeg husker selvsagt svært lite av den kampen, men ;)

Nå har jeg ikke fullt noe særlig med i år desverre, men jeg prøver å ta igjen det tapte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jepp! Jeg var på min første hockeykamp da jeg var 9 mnd, jeg husker selvsagt svært lite av den kampen, men ;)

Nå har jeg ikke fullt noe særlig med i år desverre, men jeg prøver å ta igjen det tapte.

Hvilket lag føler du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Viktigheten av sex i et forhold er sterkt underdrevet og da spesielt av kvinner."

Er ikke dette litt selvmotsigende? Altså hvis noen ikke synes det er det aller viktigste, og er fornøyd med det dere sikkert kaller kjedelig sex, så er vel det riktig for dem? Eller er det virkelig en fasit her?

Nei, jeg syns ikke det er selvmotsigende for de fleste er sex veldig viktig og menn (er etter sigende) mer opptatt og avhengige av sex enn kvinner. Og svært mange kvinner dropper desverre mye av sexlivet etter de får barn for de barna får all deres oppmerksomhet og mannen og hans behov og samlivet dem i mellom er ikke så viktig. Jeg mener selvsagt ikke at dette gjelder alle kvinner, men altfor mange. *dukker for slag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket lag føler du da?

Vålenga, det er de familien alltid har fulgt også har onklen min spillt der for maaange år siden. Bursdaggaven fra han er vært år medlemsskap i klanen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vålenga, det er de familien alltid har fulgt også har onklen min spillt der for maaange år siden. Bursdaggaven fra han er vært år medlemsskap i klanen :)

Da bør du begynne å gå på kamp, for det har ikke klanen vært videre flink til denne sesongen.

Det er alltid gøy på Jordal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dropper nicket...

Nei, jeg syns ikke det er selvmotsigende for de fleste er sex veldig viktig og menn (er etter sigende) mer opptatt og avhengige av sex enn kvinner. Og svært mange kvinner dropper desverre mye av sexlivet etter de får barn for de barna får all deres oppmerksomhet og mannen og hans behov og samlivet dem i mellom er ikke så viktig. Jeg mener selvsagt ikke at dette gjelder alle kvinner, men altfor mange. *dukker for slag*

Jeg slår ikke ;-)

Og jeg hadde kunnet sverge på - for 20 år siden - at jeg ikke skulle bli en kjip kjerring som "nektet" mannen sex...

Og så forandrer man seg, og så er det ikke like viktig lenger, og så byr det en faktisk imot i perioder...og vips så kan man være der, selv om man ikke trodde det på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Men nå er det vel ingen som velger å få barn med et menneske man ikke passer sammen med seksuelt. Hva slags preferanser den andre har på det seksuelle plan finner man ut lenge før det kommer barn inn i bildet.

Joda, men samtidig er de fleste mennesker i endring i løpet av et langt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår ikke ;-)

Og jeg hadde kunnet sverge på - for 20 år siden - at jeg ikke skulle bli en kjip kjerring som "nektet" mannen sex...

Og så forandrer man seg, og så er det ikke like viktig lenger, og så byr det en faktisk imot i perioder...og vips så kan man være der, selv om man ikke trodde det på forhånd...

Joda, jeg skjønner den og jeg er jo bare 30, så jeg kan jo ikke uttale meg om hvordan jeg er om 10-20 år. Og selvsagt går sexlivet litt i bølgedaler, men det er så utrolig viktig at det prioriteres veldig høyt her. Og jeg har jo klart å få to barn, så jeg vet litt om hva det er å være sliten mor også. Men lykke til videre med ønsker om at du får et blomstrende og himmelsk sexliv resten av dine dager på denne jorda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dropper nicket...

Joda, jeg skjønner den og jeg er jo bare 30, så jeg kan jo ikke uttale meg om hvordan jeg er om 10-20 år. Og selvsagt går sexlivet litt i bølgedaler, men det er så utrolig viktig at det prioriteres veldig høyt her. Og jeg har jo klart å få to barn, så jeg vet litt om hva det er å være sliten mor også. Men lykke til videre med ønsker om at du får et blomstrende og himmelsk sexliv resten av dine dager på denne jorda :)

Jo, forsåvidt takk for ønskene,- men det gjør meg ikke særlig mye om ikke det blir slik ;-)

For: Jeg har det igrunnen helt greit med et litt mer moderert sexliv, og mannen er ikke så veldig misfornøyd han heller, tror jeg. Det er jo ikke nødvendigvis helt slutt, selv om det er sjeldnere enn før. Og, hvem vet,- kanskje det blir litt mer spesielt når det ikke er en _daglig_ aktivitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Viktigheten av sex i et forhold er sterkt underdrevet og da spesielt av kvinner."

Er ikke dette litt selvmotsigende? Altså hvis noen ikke synes det er det aller viktigste, og er fornøyd med det dere sikkert kaller kjedelig sex, så er vel det riktig for dem? Eller er det virkelig en fasit her?

"Eller er det virkelig en fasit her?"

Ja, det er en fasit. Og det er: Det som er viktig for hver enkelt.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålenga, det er de familien alltid har fulgt også har onklen min spillt der for maaange år siden. Bursdaggaven fra han er vært år medlemsskap i klanen :)

Det finnes ikke bra norsk hockey :-)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan "kjenner" du gutter?

De færreste er 100% ærlige om sitt sexliv når de prater med kompiser.

Regner med du ikke har noen nærere kjennskap til deres sexliv enn at du har pratet med dem? Gjerne over en øl eller to?

Bare påpeker at man skal være forsiktig med å generalisere ut fra seg selv og sine personlige oppfatninger. Folk finnes i alle varianter.

Jeg kan slutte meg til SDD når det gjelder dette - de aller fleste menn av idag vil nok i en viss grad være misfornøyd hvis de ikke får oralsex i det hele tatt.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke skjønt noen ting...

Det er forskjell på å like oralsex og å forlange det!

Er selvsagt helt enig med at de fleste menn liker det. Men har ennå til gode å høre om en mann som har dumpa ei dame fordi hun ikke ville suge han. Ja, bortsett fra et og annet frustrert manne-innlegg her på forumet da..

De fleste voksne folk med litt erfaring vet å tilpasse seg litt. Det gjelder både menn og kvinner. Gudene skal vite at det finnes mange selsuelt frustrerte kvinner der ute også, men veldig få som dropper en partner de er glad i pga noe sånt.

Og du, det handler ikke om å ikke _stole_ på folk. De fleste av oss åpner oss ikke på vidt gap og forteller fritt om alle våre seksuelle ønsker og holdninger til våre venner. Og i alle fall ikke når det gjelder det vi er misfornøyd med.

"Men har ennå til gode å høre om en mann som har dumpa ei dame fordi hun ikke ville suge han"

Da må du nok høre bedre etter, tror jeg :-)

Det er neppe så vanlig å dumpe folk direkte på grunn av seksuelle handlinger. Men ofte så baller dette på seg over tid, og man blir frustrert over at man er seksuellt på forskjellige planeter. Og så påvirker dette resten av forholdet, og det er bare et tidsspøsmål før det blir slutt.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men poenget mitt (i hvert fall var det poenget mitt før tråden skled ut) er jo nettopp at du er klar over din manns preferanser før han blir din mann, og han er klar over dine.

(Med mindre dere venter med sexen til etter bryllupet)"

Slik er det nok som oftest ikke.

Hvis mannen min hadde villet ta meg i rompa med det samme vi ble kjent, ville jeg garantert ha blitt skikkelig skremt, så uerfaren som jeg var da jeg traff han.

Min erfaring er at man tester ut ting sammen etterhvert som man føler seg trygg og mister hemningene.

Du kan gå glipp av del spenning om du skal ha full pakke med en gang. Hva nytt skal dere finne på når det da har gått noen år? Blir ikke det litt kjedelig da?

"Du kan gå glipp av del spenning om du skal ha full pakke med en gang. Hva nytt skal dere finne på når det da har gått noen år? Blir ikke det litt kjedelig da?"

Sorry, men for folk flest i vår tid så regnes ikke oralsex som "noe ekstra". Analsex er noe annet.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Du kan gå glipp av del spenning om du skal ha full pakke med en gang. Hva nytt skal dere finne på når det da har gått noen år? Blir ikke det litt kjedelig da?"

Sorry, men for folk flest i vår tid så regnes ikke oralsex som "noe ekstra". Analsex er noe annet.

"............................................"

Ja, men det var analsex jeg snakket om.

Jeg fulgte visst ikke ordentlig med i debatten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...