Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Dior femme

Ikke spesielt, men du skrev at jeg skulle kose meg med mine ons. Jeg har ikke ons.

Nei, hva skal vi kalle det da..? En dame som ligger med deg, men som du ikke har et forhold til. Og innimellom har du sex med noen andre også...

OK, knullevenn da. Kos deg med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sex er svært viktig for deg i et forhold. Bare synd du ikke har noe forhold da. Du vet, de opplevelsene du har på et ons kan ikke sammenlignes med hva du kan oppleve i et herlig forhold. Kanskje du til og med ville utvidet horisonten litt. Lykke til i jakten på en som vil dele liv og seng med deg:)

Men det jeg hang meg oppi var egentlig det her:

"Du vet, de opplevelsene du har på et ons kan ikke sammenlignes med hva du kan oppleve i et herlig forhold."

Enig, hvis det gjelder et ons man ikke kjenner.

Sterkt uenig dersom det gjelder en elskerinne man over tid blir svært godt kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Men det jeg hang meg oppi var egentlig det her:

"Du vet, de opplevelsene du har på et ons kan ikke sammenlignes med hva du kan oppleve i et herlig forhold."

Enig, hvis det gjelder et ons man ikke kjenner.

Sterkt uenig dersom det gjelder en elskerinne man over tid blir svært godt kjent med.

Noen av oss har mer livserfaring enn som så.

Vi har hatt langvarige forhold der man også etterhvert har fått barn sammen. Slike forhold byr på flere utfordringer (og gleder!) enn rene elskerinneforhold. Sex blir da bare en av mange sider ved forholdet.

Det er på denne bakgrunnen jeg uttaler meg. Fordi dette er den erfaringen jeg sitter inne med. I tillegg til at jeg selvsagt også har hatt kortere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Noen av oss har mer livserfaring enn som så.

Vi har hatt langvarige forhold der man også etterhvert har fått barn sammen. Slike forhold byr på flere utfordringer (og gleder!) enn rene elskerinneforhold. Sex blir da bare en av mange sider ved forholdet.

Det er på denne bakgrunnen jeg uttaler meg. Fordi dette er den erfaringen jeg sitter inne med. I tillegg til at jeg selvsagt også har hatt kortere forhold.

Ja, men nå diskuterer vi sex. Ikke bleieskift og hverdagsliv.

Kun sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dior femme

Ja, men nå diskuterer vi sex. Ikke bleieskift og hverdagsliv.

Kun sex.

Huff, nå blir dette for dumt. Det går ikke an å kun diskutere sex uten å se på rammene for forholdet.

Selvsagt: skal du ha en elskerinne velger du selvsagt en som har like ønsker som deg i senga ned til minste detalj omtrent.

Selvsagt: er du i et gjensidig forpliktende forhold hvor du faktisk også har koblet inn _følelsene_ så har du litt videre rammer for hvilke ulikheter du kan leve med. Skulle likt å sett at mannen min dumpa hele familien sin fordi han ikke fikk ta meg i rompa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Huff, nå blir dette for dumt. Det går ikke an å kun diskutere sex uten å se på rammene for forholdet.

Selvsagt: skal du ha en elskerinne velger du selvsagt en som har like ønsker som deg i senga ned til minste detalj omtrent.

Selvsagt: er du i et gjensidig forpliktende forhold hvor du faktisk også har koblet inn _følelsene_ så har du litt videre rammer for hvilke ulikheter du kan leve med. Skulle likt å sett at mannen min dumpa hele familien sin fordi han ikke fikk ta meg i rompa:)

Men poenget mitt (i hvert fall var det poenget mitt før tråden skled ut) er jo nettopp at du er klar over din manns preferanser før han blir din mann, og han er klar over dine.

(Med mindre dere venter med sexen til etter bryllupet).

Så en problemstilling hvor en jente som tidligere elsket oralsex plutselig får for seg at det er fryktelig ekkelt, er nok ikke spesielt vanlig. Altså blir ikke problematikken om å dumpe noen fordi de ikke liker ditt eller datt, spesielt relevant.

Dessuten er du garantert enig med meg. Dersom mannen din plutselig fikk for seg at han syntes vaginalsex var fysjom, er jeg rimelig sikker på at du hadde fått problemer med sexlivet deres.

For mange av oss er oralsex like viktig som vaginalsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke akseptabelt å presse noen til å gjøre noe de ikke har lyst til, men på den annen side kan jeg også skjønne at folk ikke ønsker å etablere et forhold med noen som har et så anstrengt forhold til sex.

Jeg hadde for eksempel ikke orket i lengden å være med noen som, uansett av hvilke (evt triste) årsaker, annså vanlig seksualitet som kvalmt og ekkelt og ulystbetont. Jeg tror de aller fleste ønsker seg oralsex fra tid til annen, og at den er gitt med velbehag.

Dessuten tror jeg at en ikke taper på å utfordre seg selv litt nå og da, om det da ikke er ting en direkte blir satt ut av. Jeg kan godt være med på ting, hvertfall et par ganger sånn for å sjekke det ut, selvom det var partneren min som fant det på og ikke meg;-) Allikevel vet jeg godt hvor grensene mine går, og hva jeg liker og misliker.

Om du derimot finner all annen sex en samleie i misjonæren direkte frastøtende skal du selvsagt ikke tvinge deg til å ha det, men da tror jeg samtidig det hadde vært lurt å innse at det er du som har et problem, og kanskje bestille en time hos en terapeut/psykolog som har greie på sånt.

Det blir mye forlangt at en frisk og sexglad partner skal akseptere et inskrenket og ulystbetont seksualliv som normalen, selvom en selvsagt burde kunne akseptere at partneren ens innimellom sliter med noe... Om denne partneren da er villig til å adressere problemene og forsøke å gjøre noe med dem!

Lykke til! :-)

Godt skrevet laguna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ikke helt med, hvem diskuterer uten mening?"

Du.

Selv uten å ha lest diskusjonen her kan jeg si at du er klin gæærn, og at du sporenstreks bør begynne på medikamentene dine igjen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for egen del.

Men hvis en jente jeg rotet meg borti sa hun ikke kunne fordra oralsex, så ville det vært en like skremmende opplysning for meg som om hun sa at hun ikke likte vaginalsex.

Så jeg vil anta at du får problemer med å skaffe deg partnere.

Kjipt, men sånn er det bare.

Ps. Selv er jeg nok også av den typen som hadde funnet på å droppe en jente som ikke likte anal stimulans.

Helt enig. Men da selvsagt andre veien siden jeg er kvinne. At sexen fungerer i et forhold er kjempeviktig for de fleste, om sexlivet skranter begynner resten av forholdet å skrante også og omvendt. Viktigheten av sex i et forhold er sterkt underdrevet og da spesielt av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Men poenget mitt (i hvert fall var det poenget mitt før tråden skled ut) er jo nettopp at du er klar over din manns preferanser før han blir din mann, og han er klar over dine.

(Med mindre dere venter med sexen til etter bryllupet).

Så en problemstilling hvor en jente som tidligere elsket oralsex plutselig får for seg at det er fryktelig ekkelt, er nok ikke spesielt vanlig. Altså blir ikke problematikken om å dumpe noen fordi de ikke liker ditt eller datt, spesielt relevant.

Dessuten er du garantert enig med meg. Dersom mannen din plutselig fikk for seg at han syntes vaginalsex var fysjom, er jeg rimelig sikker på at du hadde fått problemer med sexlivet deres.

For mange av oss er oralsex like viktig som vaginalsex.

"Men poenget mitt (i hvert fall var det poenget mitt før tråden skled ut) er jo nettopp at du er klar over din manns preferanser før han blir din mann, og han er klar over dine.

(Med mindre dere venter med sexen til etter bryllupet)"

Slik er det nok som oftest ikke.

Hvis mannen min hadde villet ta meg i rompa med det samme vi ble kjent, ville jeg garantert ha blitt skikkelig skremt, så uerfaren som jeg var da jeg traff han.

Min erfaring er at man tester ut ting sammen etterhvert som man føler seg trygg og mister hemningene.

Du kan gå glipp av del spenning om du skal ha full pakke med en gang. Hva nytt skal dere finne på når det da har gått noen år? Blir ikke det litt kjedelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Helt enig. Men da selvsagt andre veien siden jeg er kvinne. At sexen fungerer i et forhold er kjempeviktig for de fleste, om sexlivet skranter begynner resten av forholdet å skrante også og omvendt. Viktigheten av sex i et forhold er sterkt underdrevet og da spesielt av kvinner.

Og spesielt hvis en eller begge parter liker sex veldig godt. De fleste gjør vel det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

"Men poenget mitt (i hvert fall var det poenget mitt før tråden skled ut) er jo nettopp at du er klar over din manns preferanser før han blir din mann, og han er klar over dine.

(Med mindre dere venter med sexen til etter bryllupet)"

Slik er det nok som oftest ikke.

Hvis mannen min hadde villet ta meg i rompa med det samme vi ble kjent, ville jeg garantert ha blitt skikkelig skremt, så uerfaren som jeg var da jeg traff han.

Min erfaring er at man tester ut ting sammen etterhvert som man føler seg trygg og mister hemningene.

Du kan gå glipp av del spenning om du skal ha full pakke med en gang. Hva nytt skal dere finne på når det da har gått noen år? Blir ikke det litt kjedelig da?

Så du mener å si at din mann ikke visste om du hadde noen rumpepreferanser før dere giftet dere?

Sånt finner jeg ut rimelig raskt.

Det er jo ingen grenser for hva man kan gjøre, så jeg tviler sterkt på at jeg noensinne vil gå tom for morsomme ting å finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss har mer livserfaring enn som så.

Vi har hatt langvarige forhold der man også etterhvert har fått barn sammen. Slike forhold byr på flere utfordringer (og gleder!) enn rene elskerinneforhold. Sex blir da bare en av mange sider ved forholdet.

Det er på denne bakgrunnen jeg uttaler meg. Fordi dette er den erfaringen jeg sitter inne med. I tillegg til at jeg selvsagt også har hatt kortere forhold.

Men nå er det vel ingen som velger å få barn med et menneske man ikke passer sammen med seksuelt. Hva slags preferanser den andre har på det seksuelle plan finner man ut lenge før det kommer barn inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og spesielt hvis en eller begge parter liker sex veldig godt. De fleste gjør vel det. :)

Ikke sant. Og det er som regel en som liker sex bedre enn den andre, tror jeg. Eller så er det det intellektuelle det skorter på og det er jo begrenset hvor mye idioti man orker. Men på den annen side så kan man jo holde ut en liten stund om sexen er helt hinsides. (det er iallefall sånn jeg forsvarer mitt forhold til et blyhue, he, he!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ikke sant. Og det er som regel en som liker sex bedre enn den andre, tror jeg. Eller så er det det intellektuelle det skorter på og det er jo begrenset hvor mye idioti man orker. Men på den annen side så kan man jo holde ut en liten stund om sexen er helt hinsides. (det er iallefall sånn jeg forsvarer mitt forhold til et blyhue, he, he!)

Det er akkurat sånn mine damer har forsvart sine forhold med meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn mine damer har forsvart sine forhold med meg også. :)

LOL, da er det damene som er idioter. Du har mange av de positive trekkene, jeg nevner i fleng, god film smak samt kunnskap og jeg tør også påstå lidenskap om emnet, det samme gjelder politikk, du liker hockey (dog feil lag, men det er bare formaliteter) ;), sunne sexinteresser, godt forhold til kroppen din, peil på kosthold (dog er du ikke veggis), piercing på de rette stedene og til sist men ikke minst selvironi og en god porsjon humor (av det rette slaget ikke dustehumor.

Se her, det var jaggu mange komplimenter på engang, men det var vel det du fisket etter, så god torsdag :)

(orker ikke sjekke skriveleif idag heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dropper nicket nå

Helt enig. Men da selvsagt andre veien siden jeg er kvinne. At sexen fungerer i et forhold er kjempeviktig for de fleste, om sexlivet skranter begynner resten av forholdet å skrante også og omvendt. Viktigheten av sex i et forhold er sterkt underdrevet og da spesielt av kvinner.

"Viktigheten av sex i et forhold er sterkt underdrevet og da spesielt av kvinner."

Er ikke dette litt selvmotsigende? Altså hvis noen ikke synes det er det aller viktigste, og er fornøyd med det dere sikkert kaller kjedelig sex, så er vel det riktig for dem? Eller er det virkelig en fasit her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

LOL, da er det damene som er idioter. Du har mange av de positive trekkene, jeg nevner i fleng, god film smak samt kunnskap og jeg tør også påstå lidenskap om emnet, det samme gjelder politikk, du liker hockey (dog feil lag, men det er bare formaliteter) ;), sunne sexinteresser, godt forhold til kroppen din, peil på kosthold (dog er du ikke veggis), piercing på de rette stedene og til sist men ikke minst selvironi og en god porsjon humor (av det rette slaget ikke dustehumor.

Se her, det var jaggu mange komplimenter på engang, men det var vel det du fisket etter, så god torsdag :)

(orker ikke sjekke skriveleif idag heller)

Jeg må kanskje si takk. :)

Men liker du hockey?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...