Gå til innhold

Vondt i kroppen og fryser,men ikke feber


Gjest miafia

Anbefalte innlegg

Gjest miafia

Kom hjem fra jobb la meg på sofan og jeg frøs tok dyna over meg og sovnet.

Våknet at jeg frøs og vondt i kroppen,tok febern men det var ikke temp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære miafia.

Selvom du nå ikke har feber,høres dette ut som en infeksjon.Sannsynligvis dreier det seg om Influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har det sånn av og til. Det varer ofte noen dager i slengen. Legene tar det ikke helt seriøst, for de finner jo ikke noe galt. Men noen har ment det kan vere stress el. lingnende. Kroppen sier i fra om at nå trenger den en pause...

Kanskje det er noe sånt i ditt tilfelle også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miafia

Jeg også har det sånn av og til. Det varer ofte noen dager i slengen. Legene tar det ikke helt seriøst, for de finner jo ikke noe galt. Men noen har ment det kan vere stress el. lingnende. Kroppen sier i fra om at nå trenger den en pause...

Kanskje det er noe sånt i ditt tilfelle også...?

jeg har jo jobbet mye men det 2 siste dagen har jeg også frøset på jobben. Det gjør veldig vondt i kroppen. Har tatt ibux og panodil sammen og det har hjelpt meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...