Gjest Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg er en gutt på 21 år som sliter endel med nervene. Jeg er meget asosial av meg og jeg er for det meste alene. Fordi jeg rett og slett ikke takler å ut å være sosial.. føler meg ikke vell blandt folk... og er meget stille av meg i ulike sosiale sammenheng som familietreff osv som jeg blir tvunget med på. Jeg er veldig lei av dette her da det påvirker viktige ting som jobb osv, drøyer hele tida med å søke jobb fordi jeg tenker på alle de nye menneskene jeg må treffe osv. Jeg lurte på hva jeg burde gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208821-nervene-mine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bae49 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei. Jeg leste inlegget ditt og forstår at du har det vondt! Jeg har selv hatt lignende plager når jeg var yngere, men har 100% overvunnet plagene og mener at jeg faktisk kom styrket ut av det. Har også en sønn som også har hatt og tildels har samme plager enda. Tror likevel jeg kan hjelpe deg for jeg har greid å hjelpe andre med det samme. Kan jeg stille deg et par spørsmål ? Er du sjenert? Har du et dårlig selvbilde? Om det kan være til noen trøst så kan jeg si deg at "skillet" mellom å ha det vodnt slik du har det nå, til å bli "helt frisk" faktisk er veldig lite ! Hvis du først får hjelp og finner ut hvor problemet ditt ligger så kan du funger veldig mye bedre i løpet av kort tid. Det du trenger er den rette personen til å snakke med og som har tid til å lytte og som forstår ditt problem, samtidig med at du må få noen gode opplevelser sammen med andre! Jeg kan gjerne brevveksle med deg hvis du ønsker ! Hilsen bae (gift 55 år 2 voksne barn og veldig snill kone) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208821-nervene-mine/#findComment-1511078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThomasK Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei. Jeg leste inlegget ditt og forstår at du har det vondt! Jeg har selv hatt lignende plager når jeg var yngere, men har 100% overvunnet plagene og mener at jeg faktisk kom styrket ut av det. Har også en sønn som også har hatt og tildels har samme plager enda. Tror likevel jeg kan hjelpe deg for jeg har greid å hjelpe andre med det samme. Kan jeg stille deg et par spørsmål ? Er du sjenert? Har du et dårlig selvbilde? Om det kan være til noen trøst så kan jeg si deg at "skillet" mellom å ha det vodnt slik du har det nå, til å bli "helt frisk" faktisk er veldig lite ! Hvis du først får hjelp og finner ut hvor problemet ditt ligger så kan du funger veldig mye bedre i løpet av kort tid. Det du trenger er den rette personen til å snakke med og som har tid til å lytte og som forstår ditt problem, samtidig med at du må få noen gode opplevelser sammen med andre! Jeg kan gjerne brevveksle med deg hvis du ønsker ! Hilsen bae (gift 55 år 2 voksne barn og veldig snill kone) Hei der! Takk for svar! Ja, jeg er nok den sjenerte typen, og det hadde ikke gjordt noe med bedre selvbilde heller. Føler liksom at alle ser på meg. Når jeg går på plasser jeg tror jeg kan treffe på kjente, så ser jeg ned i bakken for å unngå samtaler og sånt.. Du kan gjerne sende meg mail hvis du vil; [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208821-nervene-mine/#findComment-1515529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.