Gå til innhold

Røde striper på brystet!


Gjest det er ikke akkurat fint!

Anbefalte innlegg

Gjest det er ikke akkurat fint!

Heisann jeg er ei jente på 16 år som i nesten hele sommer har fått noen røde striper på brystet, utifra brystvorta på ca. 1-2 cm. Har en på det ene brysten og 2 på det andre + en bitteliten.

Det plager meg når jeg bruker biknien min?

Er dette blodårer eller noe annet?

Noe jeg kan gjøre for og fjerne det (helst før skolestart)

*takknemmelig for raskt svar*

Hilsener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brystene dine vokst i sommer? Da jeg var på din alder vokste brystene ganske mye på kort tid, og jeg fikk også mange røde striper på dem. Det var faktisk strekkmerker(det samme som endel gravide får på magen). Det så nesten ut som kloremerker. Dersom det er det du har fått går det nok ikke ant å få dem bort sånn uten videre :o( Med tiden vil de blekne, og bli nesten usynlige, men ikke før skolen begynner..

Det kan kanskje hjelpe med sol. Merkene forsvinner ikke, men blir mindre synlige mot den brune huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Kjære "det er ikke akkurat fint"

Dette høres ikke ut som blodårer,men hvis de har vokst mer den siste tiden,kan det være "strekkmerker".Det er dog ikke lett å gi noe nærmere svar uten å ha sette dette.Jeg tror derfor du må få legen din til å se på dette før nærmere svar kan bli avgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...