Gå til innhold

Misforsåelse?


Bibi85

Anbefalte innlegg

Surfa litt på internett, så kom jeg inn på en side. Der var navnet hans og bilde av han... Første gang jeg har sett han detaljert forran meg siden voldtekten for 6mnd siden. Jeg ble livredd da jeg så bildet. Jeg fikk en følelse over meg.. Jeg føler skyld. Er sikker på at jeg må ha gjort meg misforstått. Jeg ble jo med han hjem. Tenk om alt bare var en misforståelse?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Husker nicket ditt fra et par måneder siden da jeg var her sist, men husker ikke å ha lest historien din. Kan du gi en link til den, så kan jeg lese og prøve å hjelpe deg?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Husker nicket ditt fra et par måneder siden da jeg var her sist, men husker ikke å ha lest historien din. Kan du gi en link til den, så kan jeg lese og prøve å hjelpe deg?

Mvh

http://www.geocities.com/Wellesley/Atrium/4779/

Innlegg nr 13. Skrev det dagen etter voldtekten eller no. Ante ikke hva jeg hadde vært med på. Fikk blackout, aner fortsatt ikke hva han fikk gjort meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten signatur og med starten: "Hei... Var på byen i helga (...)"?

Ja.. det er meg.

Ikke så detaljert, men er det jeg har klart å skrive. Flere ting jeg husker nå, som jeg ikke hadde fått med meg da. Men sånn er det jo når man får noe på avstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. det er meg.

Ikke så detaljert, men er det jeg har klart å skrive. Flere ting jeg husker nå, som jeg ikke hadde fått med meg da. Men sånn er det jo når man får noe på avstand

Vil du skrive om det nå?

Det du skriver om i dette innlegget oppfatter jeg som en klar grenseoverskridelse.

Før dere kom hjem til ham, har du sagt at du er trøtt og bare vil sove. Fra dere er hjemme hos ham, avviser du alle hans forsøk på seksuell kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du skrive om det nå?

Det du skriver om i dette innlegget oppfatter jeg som en klar grenseoverskridelse.

Før dere kom hjem til ham, har du sagt at du er trøtt og bare vil sove. Fra dere er hjemme hos ham, avviser du alle hans forsøk på seksuell kontakt.

Er så vanskelig... Syns det bare blir vanskeligre og vaskeligre å skrive hva som skjedde. Finner ikke ordene.

Men ja, jeg hadde sagt jeg bare ville sove. Han hadde sagt jeg kunne bli med han, fordi venninna mi var borte. Tar ikke det så tungt når han sier han bor rett borti gata. Får panikk da jeg sitter i bilen, holder på å hoppe ut av bilen. Skjønner at noe ikke er riktig. Hos han drar han av meg klærne og tar på meg og er inni meg. Jeg hadde ikke sjans mot han. Men så forbanna jeg var (må ha vært det) får han vekk. Skriker til han og kommer meg ut. Etter å ha gått lenge langs veien uten å vite hvor jeg var eller om jeg gikk riktog kom en taxi.. jeg ble redda

Jeg har ikke peiling på hva han fikk "gjort" med meg. Men da jeg ble undersøkt på voldtektsmottaket sa de jeg hadde små blødninger i skjeden.

Det som er er at han var ikke norsk.. kunne snakke norsk, men var fra USA. Ville bare snakke amerikansk. Så redd alt var en misforståelse.. men kroppsspråket kan jo ikke misforstås?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du beskriver det, må han ha oppfattet at du ikke ville, selv om han skulle være beruset han også.

Du dyttet ham unna. Bare dét o seg selv, burde være nok til at han forstod at du ikke ville.

Personlig tror jeg helt klart at han må ha oppfattet at du ikke vil, ut fra det andre du skriver. Man forstår et nei, sammen med kroppsspråket/tonefall/blikk, selv om den andre snakker amerikansk/norsk/dansk/urdu/afrikaan/et-hvilket-som-helst-språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanskelig... Syns det bare blir vanskeligre og vaskeligre å skrive hva som skjedde. Finner ikke ordene.

Men ja, jeg hadde sagt jeg bare ville sove. Han hadde sagt jeg kunne bli med han, fordi venninna mi var borte. Tar ikke det så tungt når han sier han bor rett borti gata. Får panikk da jeg sitter i bilen, holder på å hoppe ut av bilen. Skjønner at noe ikke er riktig. Hos han drar han av meg klærne og tar på meg og er inni meg. Jeg hadde ikke sjans mot han. Men så forbanna jeg var (må ha vært det) får han vekk. Skriker til han og kommer meg ut. Etter å ha gått lenge langs veien uten å vite hvor jeg var eller om jeg gikk riktog kom en taxi.. jeg ble redda

Jeg har ikke peiling på hva han fikk "gjort" med meg. Men da jeg ble undersøkt på voldtektsmottaket sa de jeg hadde små blødninger i skjeden.

Det som er er at han var ikke norsk.. kunne snakke norsk, men var fra USA. Ville bare snakke amerikansk. Så redd alt var en misforståelse.. men kroppsspråket kan jo ikke misforstås?!

Slik du beskriver det, må han ha oppfattet at du ikke ville, selv om han skulle være beruset han også.

Du dyttet ham unna. Bare dét o seg selv, burde være nok til at han forstod at du ikke ville.

Personlig tror jeg helt klart at han må ha oppfattet at du ikke vil, ut fra det andre du skriver. Man forstår et nei, sammen med kroppsspråket/tonefall/blikk, selv om den andre snakker amerikansk/norsk/dansk/urdu/afrikaan/et-hvilket-som-helst-språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du beskriver det, må han ha oppfattet at du ikke ville, selv om han skulle være beruset han også.

Du dyttet ham unna. Bare dét o seg selv, burde være nok til at han forstod at du ikke ville.

Personlig tror jeg helt klart at han må ha oppfattet at du ikke vil, ut fra det andre du skriver. Man forstår et nei, sammen med kroppsspråket/tonefall/blikk, selv om den andre snakker amerikansk/norsk/dansk/urdu/afrikaan/et-hvilket-som-helst-språk.

Mener jo det jeg å.. er bare usikkerheten som kommer og går. Husker ikke alt detaljert. Om det er forsøk på voldtekt eller voldtekt spiller ikke så stor rolle, skade er skjedd.

Da jeg så bilde av han på intrenett gikk det frysninger nedover ryggen på meg.. Glad jeg slipper å se han i virkeligheten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jo det jeg å.. er bare usikkerheten som kommer og går. Husker ikke alt detaljert. Om det er forsøk på voldtekt eller voldtekt spiller ikke så stor rolle, skade er skjedd.

Da jeg så bilde av han på intrenett gikk det frysninger nedover ryggen på meg.. Glad jeg slipper å se han i virkeligheten!!!

Har du fått prate med noen om det? Hvordan får du bearbeidet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prate med noen om det? Hvordan får du bearbeidet det?

Jeg står på venteliste til psykolog. Skal ikke være så lenge før jeg får time der nå. Trenger å snakke om det med noen som kan dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står på venteliste til psykolog. Skal ikke være så lenge før jeg får time der nå. Trenger å snakke om det med noen som kan dette.

Ringe SMIH eller andre organisasjoner, om de finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. går bedre nå. Heldigvis. Men vet jeg må ta tak det når jeg skal til psykolog.

Så bra, og så med den innstillingen...! :)

Hell og lykke, du kommer deg nok helt opp igjen!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, og så med den innstillingen...! :)

Hell og lykke, du kommer deg nok helt opp igjen!

Mvh

Håper det! Takk..

Vil i hvert fall ikke la han få ødlegge framtiden min ;)

God jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...