teenage Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg er plaget med kviser rundt haken(kjeven). Var til hudlege i dag og fikk antibiotika mot dette. Tetracyliner. Hudlegen mente jeg hadde perioral dermatitt, utslett rundt munnen samt kviser. Jeg var aldri plaget med dette når jeg var mindre (nå er jeg 22), men har vært plaget det siste halv året. Da jeg begynte å rense huden! Jeg renser 2-3 ganger om dagen, morgen, kveld og etter trening på ettermiddagen. Burde jeg ikke renset så ofte? Og kan du anbefale meg noen produkter? (nå bruker jeg MD formulations rense kit, men jeg lurer på å skrifte til Vichy?) Grunnen til at jeg skriver til deg er at jeg følte jeg fikk svært lite hjelp hos hudlegen i dag. Det virket som han ikke hadde tid til meg. Trist, for dette er jo et problem for meg. Tror du tetracycliner vil hjelpe for meg? Har du noen gode råd? Forverrer sukker, melk (pga. hormonene i melken) fet mat etc. kviseproblemet? Er det noe man bør ta av vitaminer (tar zinc, ølgjærtab., tran allerede) for å redusere kvisene? Hva med sol, funker det mot kviser? Jeg har så lyst å bli kvitt dette problemet en gang for alle, sliter på selvtilliten... Og jeg er redd jeg får arr... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/209167-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.