Gjest Kinns Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Leste denne ukens eller forrige ukes Se & Hør i går, og der var det en reportasje om Anita Valen. Hva i alle dager er det med den dama? Har hun tatt plastiske operasjoner, eller har hun bare vært uheldig fra naturens side? 0 Siter
Niobe Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Ja, det har jammen jeg også lurt på... 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har ikke se og hør, men har du noen bilder av henne? ( ble vist litt nyskjerig ) 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Noen ulykkelige valg i sminkepungen, vil jeg si.. 0 Siter
Gjest Kinns Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har ikke se og hør, men har du noen bilder av henne? ( ble vist litt nyskjerig ) http://images.google.no/images?q=Anita+Valen&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Så ikke så ille ut på noen av disse bildene, men i S&H så hun, unnskyld uttrykket, forjævlig ut. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 http://images.google.no/images?q=Anita+Valen&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Så ikke så ille ut på noen av disse bildene, men i S&H så hun, unnskyld uttrykket, forjævlig ut. Har sett henne før ja, men klarte ikke å se henne for meg. Takk for bildene. Nei hun er vel kansje oversminket, men kan hende hun var litt uheldig på de bildene i se og hør da. 0 Siter
Gjest Kinns Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har sett henne før ja, men klarte ikke å se henne for meg. Takk for bildene. Nei hun er vel kansje oversminket, men kan hende hun var litt uheldig på de bildene i se og hør da. Uheldig? Ser ut som om huden hennes er trukket bak øra og stiftet fast. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Uheldig? Ser ut som om huden hennes er trukket bak øra og stiftet fast. He He Uheldig med plastkirugien )) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har lurt på det samme. Og jeg har også lurt på hvorfor media, ikke har lurt på det samme. Hun ser helt enkelt for jæ... ut ja! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 He He Uheldig med plastkirugien )) Jeg er glad jeg ikke pleier å treffe dere på butikken sånn til daglig. Hun har litt flat nese og breie lepper. So what! Så smålige dere er. 0 Siter
Gjest midt på treet Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hun ligger vel omtrent på 50 percentilen for kvinner i hennes alder. Skal en hetse henne for utseendet, må en gjøre det med omtrent halvparten av kvinnene :-) Positivt teller det dog at hun er veltrent. 0 Siter
Gjest Kinns Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg er glad jeg ikke pleier å treffe dere på butikken sånn til daglig. Hun har litt flat nese og breie lepper. So what! Så smålige dere er. Tror du liksom de leppene er naturlige? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hvorfor sminker hun seg som hun gjør egentlig? Noen bør fjerne sminkekofferten hennes 0 Siter
Gjest naturlig not Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Tror du liksom de leppene er naturlige? Jeg trodde hun fikk sånn innsprøyting jeg jaffal.... 0 Siter
Prozak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Tror du liksom de leppene er naturlige? Teoretisk sett kan de vel være like ekte som Angelina Jolie sine. De er ikke noe større, ihvertfall. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg er glad jeg ikke pleier å treffe dere på butikken sånn til daglig. Hun har litt flat nese og breie lepper. So what! Så smålige dere er. Enig. Jeg foretrekker å overføre normal høflighet à la ikke gå rundt og kommentere folks utseende negativt, til de fleste tilfeller. "..............................................." 0 Siter
Gjest rota Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Hun ser litt spesiell ut ja, men det kan jo være naturlig. Hun er jo ung enda, og skulle ikke ha behov for noe strekking foreløpig, men who knows. Så du på Elvis programmet i går? Det ser ut som Priscilla Presley også har tatt seg en tur til kirurgen. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Tror du liksom de leppene er naturlige? De er naturlige, det ser man klart på barne- og ungdomsblider av henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.