Gå til innhold

får ikke bort svetteflekker ved vask

Anbefalte innlegg

Gjest vaskemaskintrøbbel?
Skrevet

Når jeg har trent svetter jeg på oppsiden av lårene, og etter vask ser trusene gule ut der jeg har svettet. Hvorfor blir det ikke rent?

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke, men det gjelder t-skjorter og annet tøy på overkroppen også. Armhulene blir etter en tid gul-skjoldete og det går ikke av i vask. Ikke med klor eller ved farging heller. Bare å kaste plagget.

Skrevet

Vet ikke, men det gjelder t-skjorter og annet tøy på overkroppen også. Armhulene blir etter en tid gul-skjoldete og det går ikke av i vask. Ikke med klor eller ved farging heller. Bare å kaste plagget.

Det er vel det, men det er kjedelig å kaste truser jeg kun har brukt et par ganger.

Gjest Shira12
Skrevet

Har du prøvd og spraye med en biotex flekkfjerner e.l på flekkene?

Jeg har gjort det med noen hvite t-skjorter under armene, syns og huske at det funket.

Skrevet

Det er vel det, men det er kjedelig å kaste truser jeg kun har brukt et par ganger.

Du får spare på dem og bruke dem kun ved trening da vet du. Jeg er enig i at det er i drøyeste laget å kaste truser etter bare noen få gangers bruk.

Men blir bomullstruser så fort skjoldete da? Jeg har noen jeg har hatt i årevis og de er like hvite de. Trener ikke så mye jeg da... :o)

Skrevet

Har du prøvd og spraye med en biotex flekkfjerner e.l på flekkene?

Jeg har gjort det med noen hvite t-skjorter under armene, syns og huske at det funket.

Hmmm... *Noterer for å prøve*

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Hmmm... *Noterer for å prøve*

Kan ikke gi noen garanti, hukommelsen min er ikke til og stole på, men den sprayen funker på det utroligste.

Jeg byttet roll-on, så slapp jeg problemet :o)

Skrevet

Kan ikke gi noen garanti, hukommelsen min er ikke til og stole på, men den sprayen funker på det utroligste.

Jeg har brukt mange typer rull-på'er, men problemet dukker opp når plagget har vært i bruk en god stund uansett synes jeg. Hvilken rull-på er bra i så måte da?

Skrevet

Jeg skal prøve det.

Skrevet

Du får spare på dem og bruke dem kun ved trening da vet du. Jeg er enig i at det er i drøyeste laget å kaste truser etter bare noen få gangers bruk.

Men blir bomullstruser så fort skjoldete da? Jeg har noen jeg har hatt i årevis og de er like hvite de. Trener ikke så mye jeg da... :o)

Jeg får gjøre det. Jeg trener ikke så ofte nå, men jeg svetter også om jeg går tur eller det er veldig travelt på jobb.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har brukt mange typer rull-på'er, men problemet dukker opp når plagget har vært i bruk en god stund uansett synes jeg. Hvilken rull-på er bra i så måte da?

Biotherm sin sverger jeg til.

Den er mild og god også, jeg reagerer lett om de er for sterke.

Skrevet

Jeg får gjøre det. Jeg trener ikke så ofte nå, men jeg svetter også om jeg går tur eller det er veldig travelt på jobb.

Bytt til sorte/mørke truser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...