Glimtipper Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Skrevet 9. desember 2005 Jeg og! (Har den enda *rødme*) Hva med Julio? Så kuult Jeg mistet min da jeg var ti år Nå for tiden har jeg en liten hund ved navn Alfred, som jeg fikk av samboer. Han duger, han Julio... Høres ut som en poolboy 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Jeg og! (Har den enda *rødme*) Hva med Julio? Min Julius sitter på toppen av et skap på stua. ) Han er ganske så slitt i pelsen sin nå stakkar, men han kommer jeg nok aldri til å kvitte meg med! Han har fulgt meg i 30 år denne jula faktisk... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Mellomsten min falt pladask for en teddybjørn i en butikk når hun var ca 2 år gammel. Den fikk navnet Albert! Koselig navn synes jeg:-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hvis du ikke kommer på noe som passer perfekt får du gjøre som meg. Lillegutt fikk en hund av pappaen sin før han ble født. Den satt og passa på ham i kuvøsen da han var bitteliten og skjør, og har alltid siden vært sammen med ham i senga. Jeg kom ikke på noe bedre navn en vakthunden, for det var jo det den var. I sommer sa han til meg : "han heter ikke vakthunden mamma, han heter Lurven". Hehe. Venter du lenge nok med å komme opp med et passende navn fikser ungen det selv;-) 0 Siter
Freya Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Det burde du gjøre Sendte SMS til mamma, men hun husket heller ikke hvorfor han hadde det navnet! Dette er mystisk. 0 Siter
yeehaw Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Veldig uorginalt, men Teddy det heter min, som jeg har enda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.