Gå til innhold

Navn på teddybjørn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og!

(Har den enda *rødme*)

Hva med Julio? ;)

Så kuult :) Jeg mistet min da jeg var ti år :( Nå for tiden har jeg en liten hund ved navn Alfred, som jeg fikk av samboer. Han duger, han ;)

Julio... Høres ut som en poolboy :P

Skrevet

Jeg og!

(Har den enda *rødme*)

Hva med Julio? ;)

Min Julius sitter på toppen av et skap på stua. :o) Han er ganske så slitt i pelsen sin nå stakkar, men han kommer jeg nok aldri til å kvitte meg med! Han har fulgt meg i 30 år denne jula faktisk...

Skrevet

Mellomsten min falt pladask for en teddybjørn i en butikk når hun var ca 2 år gammel. Den fikk navnet Albert! Koselig navn synes jeg:-)

Skrevet

Hvis du ikke kommer på noe som passer perfekt får du gjøre som meg. Lillegutt fikk en hund av pappaen sin før han ble født. Den satt og passa på ham i kuvøsen da han var bitteliten og skjør, og har alltid siden vært sammen med ham i senga. Jeg kom ikke på noe bedre navn en vakthunden, for det var jo det den var. I sommer sa han til meg : "han heter ikke vakthunden mamma, han heter Lurven". Hehe. Venter du lenge nok med å komme opp med et passende navn fikser ungen det selv;-)

Skrevet

Det burde du gjøre :)

Sendte SMS til mamma, men hun husket heller ikke hvorfor han hadde det navnet! Dette er mystisk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...