Gå til innhold

Skal fortelle det hjeme!


dussa

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for og fortelle min mor om hva som har skjedd i alle disse år, men jeg vil ikke fortelle henne hvem som har gjort det.

Egentlig så vet hun det, men kanskje hun også har fortrengt det hele?

Grunnen til denne avgjørelsen er at jeg ikke klarer og gjennomføre den utdannelsen jeg nå har begynt på, jeg klarer bare ikke og konsentrere meg om den....

Så nå skal jeg slutte på skolen og starte salong for negldesign!

Ellers så håper jeg dere alle for og har ei god helg!

Mange klemmer fra Dussa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry for at jeg dobbelsendte!

Hei:)

Vil bare si at æ syns d e kjæmpe tøfft av dæ å fortelle d hjæmme!Du må bare stå på:)Syns du e sterk.

Så du skal slutte på skoln.D skal æ å...

Klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dussa!!!

du er tøff, målet mitt er å bli like tøff som det du er!!

håper det går bra med deg og salongen din.

kjempestor klem og lykkeønsker til en veldig tøff jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Dussa!

Det synes jeg var en virkelig moden og modig beslutning! Håper du blir møtt med den respekt og omsorg som du fortjener!!!

Lykke til med en vanskelig og tøff oppgave - håper du skriver her og forteller hvordan det har gått!

Beste hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Vil bare si det at jeg syntes du er kjempe tøff og modig. Veit det ikke er enkelt!! Lykke til...

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...