Gå til innhold

anilingus + cunnilingus = dårlig ide?

Anbefalte innlegg

Er det farlig for dama mi om jeg gir henne oralsex eller kysser henne etter å ha hatt tunga i anusen hennes(anilingus)? Vi er kun intime med hverandre og friske begge to, er det da noen risiko for urinveisinfeksjon eller andre problemer?Eventuelt noe poeng å vaske munnen etter anal berøring? Er ikke bekymret for min egen del da hun er ganske ren, og vi begge nyter at jeg bruker tunga baki 'der'. - Anders Lingus

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/209993-anilingus-cunnilingus-d%C3%A5rlig-ide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke noen god ide

Det er ALLTID masse tarmbakterier rundt anal åpningen, uansett hvor ren hun virker. Hvis du forflytter disse til urinrørsåpningen hennes så vil hun kunne få infeksjon av sine egne bakterier.

Hvis dere absolutt må gjøre dette, og bytte på fra rompa til fitta, må hun være veldig nøye med å tisse etterpå for å unnge urinveisinfeksjon. Hun kan selvsagt også få en infeksjon i skjeden, noe det er værre å unngå ved sånnt...

Det er ALLTID masse tarmbakterier rundt anal åpningen, uansett hvor ren hun virker. Hvis du forflytter disse til urinrørsåpningen hennes så vil hun kunne få infeksjon av sine egne bakterier.

Hvis dere absolutt må gjøre dette, og bytte på fra rompa til fitta, må hun være veldig nøye med å tisse etterpå for å unnge urinveisinfeksjon. Hun kan selvsagt også få en infeksjon i skjeden, noe det er værre å unngå ved sånnt...

hmm, kanskje best å unngå det da.. hva med kyssing, kan skadelige bakterier overføres der og?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...