Pus123 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har for tre mnd siden født en baby, og har ti kilo og gå ned, siden jeg ikke ammer så går dette veldig sakte, derfor lurte jeg på om noen som hadde noen gode tips? om hva jeg kan spise osv. prøver å kutte ut godteriet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kutt ut godteri og potetgull, kjeks og annet unyttig. Spis mindre fint brød, heller skikkelig grove knekkebrød, fiberrik, Ryvita osv. Øk på med grønnsaker - rå og kokte. Ut på tur!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jubalong70 har nok oppskriften som virker. Du kan jo også lese litt i boka til Fedon Lindberg (ønske deg til julepresang). Han fokuserer mye på at raske karbohydrater ikke er bra. (Det gjør i og for seg de fleste andre slanke-eksperter uten at de bruker samme navnet på det.) Så den generelle: Bort med søtsaker, kjeks og fet snacks. Inn med grovere kornprodukter, fukt og grønn. I kombinasjon med å lee mer på seg. Et lite tillegg: Jeg ammet, men gikk ikke ned et gram av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.