Gå til innhold

Har det skjedd spennende ting i tråden min?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Hvorfor er pakketråden min klippet i tro?

Jeg vet at en såklat "dert" var litt ekkel med meg, og at jeg var litt ekkel med samme tilbake,men det var da langt innenfor tålegrensen? Jeg takler i allefall kritikken! ;-)

Hvorfor i all verden har den blitt redigert..? Noen som vet?

*nysgjerrig*

:-)

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hvilken tråd? (nå ble jeg også nysgjerrig)

Det er en helt tilforlatelig tråd om julegavehandling, den er HELT snill..Det var bare en mild uoverennstemmelse med en som svarte,og den har blitt klipt!Det var merkelig.

Ellers er tråden absolutt helt uskyldig.

Jeg bare lurte på om det hadde stått drøye ting i den,les at noen, feks jeg, hadde blitt grovt baksnakket i løpet av natten/formiddagen..;-)

Sånt vil man gjerne vite vet du! ;-)

Det er en helt tilforlatelig tråd om julegavehandling, den er HELT snill..Det var bare en mild uoverennstemmelse med en som svarte,og den har blitt klipt!Det var merkelig.

Ellers er tråden absolutt helt uskyldig.

Jeg bare lurte på om det hadde stått drøye ting i den,les at noen, feks jeg, hadde blitt grovt baksnakket i løpet av natten/formiddagen..;-)

Sånt vil man gjerne vite vet du! ;-)

"Sånt vil man gjerne vite vet du! ;-)"

Selvsagt, det skjønner jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...