Gå til innhold

Troll?

Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Hvor? Når enkelte fremstår som hylende paranoide, og snakker om at webmaster (og sikkert resten av redaksjonen og staben) helt sikkert samler opp sensitiv informasjon og e-post adresser, og tar med seg listen på fest og sitter og ler av alle "interessante" inkontinens-opplysningene etc., så er det ikke "personangrep" å kalle en spade for en spade. Dette har for lengst overskredet grensen for det latterlige.

"..........................................."

jeg har flere ganger skrevet at jeg ikke har beskyldt webbis for baksnakking, men at vi har lov å føle oss usikre. Er det grunnlaget for å kalle meg paranoid?

• Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

152

• ShitDiddelyDo

55

• Glimtipper

34

• mariaflyfly

32

Skrevet

Det var kanskje litt dumt sagt av meg. skal ikke bruke noe forum til sensitive spørsmål lengre.

"Det var kanskje litt dumt sagt av meg. skal ikke bruke noe forum til sensitive spørsmål lengre."

Mens du er i gang, så må du passe på å ikke gå til legen med sensitive ting heller. Eller psykolgen. Eller presten. :-)

".............................................."

Skrevet

For ikke å snakke om at NHD også visstnok har menget seg med oss dødelig her inne...! Hvor uprofft kan det bli?

Har sett noen svar fra den som "alle" her inne påstår er NHD "in private".

Makan til vrøvelsvar fra et voksent menneske med slik utdanningsbakgrunn skal en lete lenge etter.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"eg kommer heretter til å bruke andre forum når jeg trenger svar på sensitive ting."

Ja, for andre forum har jo ikke webmaster...:-)

".........................................."

her forteller man historier som kan kjennes igjen av andre. På det andre forumet som hun ville bruke kan man kun stille sensitive spørsmål uten at noen kan forbinde det med henne som person

Skrevet

Nei, hvis du leser hele tråden så har jeg aldri skrevet det. Jeg har gjentatte ganger skrevet at jeg ikke har beskyldt webbis for å baksnakke oss. Likevel har jeg blitt kallt paranoid. Og det bare pga av jeg skal forklare "forsvarerende" at vi må få lov å reagere og bli usikre

Ok. Dere som bare har sagt at dere er usikre har forsvunnet i denne tråden der usaklige argumenter florerer begge veier

Skrevet

Jeg forstår det.

Og jeg tror faktisk webbis klarer utmerket godt å skille disse rollene.

Derfor ser jeg heller ikke problemet.

Problemet er at jeg forblir uvitende om hvem jeg har betrodd mine dypeste, mørkeste hemmeligheter til. Hvis jeg hadde hatt noen, that is...

:)

Skrevet

Til orientering: Webmaster(ne) rekker ikke å les mer enn en brøkdel av innleggene her og de konsentrerer seg så absolutt ikke om spørsmål til fagpersoner.

Så det man spør en lege om bli neppe lest av webmaster uansett. De har nok med å overvåde bestemte fora hvor det er mye bråk, svare på mailer og klager, lese innlegg til kjente bråkmakere o.l., så det er hlet mikroskopiske sjanser for at de leser om enkeltbrukeres private og personlige problemer.

Godt poeng.. det var litt betryggende =)

Men han har jo _muligheten_ da.. om han vil.. =p Og ja, jeg vet at det har alle andre webmastere også, men når denne nå først gjør seg til kjenne for bare noen, snakker på msn o.l, så blir det litt mer ubehagelig.

Skrevet

jeg har flere ganger skrevet at jeg ikke har beskyldt webbis for baksnakking, men at vi har lov å føle oss usikre. Er det grunnlaget for å kalle meg paranoid?

Tja...det er vel en definisjonssak. Det må jo også gå an å kalle ting som blir sagt og hvordan man fremstår, for paranoid - uten at det skal være et "personangrep".

Skrevet

Det er vel det som skjer nå også bare at det snakkes om annet enn teknikk!?

He he...som jeg har skrevet opptil flere ganger..."med litt for mye alkohol innabords".

Skrevet

Nå gir jeg meg ende over her, har det gått ut beskjed via msn om at vi som er sjokkerte skal kalles paranoide nå?

Begynner virkelig å lure her nå.

Ikke kommer det noen oppklaring fra webmaster heller som jeg og kanskje flere her har ventet på i dag.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med mangel på avklaring, jeg. Webbis har jo skrevet flere ganger her at det ikke er hold i disse ryktene, og bedt de som kommer med rare påstander om å dokumentere det på mail til dol.

Skrevet

her forteller man historier som kan kjennes igjen av andre. På det andre forumet som hun ville bruke kan man kun stille sensitive spørsmål uten at noen kan forbinde det med henne som person

Det er en "risiko" man har når et forum utviker seg til å bli med et "community" enn bare et forum. Forøvrig har man muligheten til å registrere seg med en helt anonym e-post adr. - DOL trenger ikke vite identiteten din.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Tja...det er vel en definisjonssak. Det må jo også gå an å kalle ting som blir sagt og hvordan man fremstår, for paranoid - uten at det skal være et "personangrep".

"da er du så paranoid at du er syk" eller noe i den dur. Skrevet av en annen.

Hva er det får en måte å argumentere på?

Skrevet

"da er du så paranoid at du er syk" eller noe i den dur. Skrevet av en annen.

Hva er det får en måte å argumentere på?

Jeg snakket om oppførselen. Det var ingen personbeskrivelse. Det har jeg også gjort klart for deg, mirakel.

Skrevet

Hvis webmaster vet noe om mine hemoroider er han synsk, iom at jeg aldri skrev noe om det på dol den gangen jeg hadde tendenser etter en fødsel;)

Men nå vet han det, og nå vet du det. Jeg hadde faktisk hemoroider en gang i tiden.

Ikke noe rart at du tyr til anonymt nick! ;)

Skrevet

Har sett noen svar fra den som "alle" her inne påstår er NHD "in private".

Makan til vrøvelsvar fra et voksent menneske med slik utdanningsbakgrunn skal en lete lenge etter.

Syns han vrøvler mye når han er fagperson også, jeg. Men har han et anonymt nick i tillegg altså? Hvor er det "alle" får høre om det og det hen egentlig....?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg snakket om oppførselen. Det var ingen personbeskrivelse. Det har jeg også gjort klart for deg, mirakel.

men synes du at det er en måte å argumentere på? Hva er det du skal oppnå med det?

Skrevet

Ja, særlig.

Nei, med det fjåseriet der er du ikke særlig anonym.

Skrevet

Problemet er at jeg forblir uvitende om hvem jeg har betrodd mine dypeste, mørkeste hemmeligheter til. Hvis jeg hadde hatt noen, that is...

:)

Men sånn vil det alltid være så lenge samtlige i administrasjonen ikke står fram med fullt navn.

For alt du vet er det naboen din som sitter og leser dine innerste tanker om han kjekke nabomannen du bare har såååå lyst på. :)

Skrevet

Nei, pålitelige personer holder kjeft om informasjon de har blitt betrodd i PÅLITELIGHET.

Amen!

Skrevet

men synes du at det er en måte å argumentere på? Hva er det du skal oppnå med det?

Men synes du det er noe å henge seg opp i, når vedkommende attpåtil sier at det ikke var ment som et personangrep?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...