Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

*gapskratter*

Hehe, jeg må innrømme at den tråden her ble morsom, men jeg tror kanskje jeg skal trekke meg ut nå.

Konspirasjonsteoretikerne er i ferd med å sprenge alle grenser nedover her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mere tro på en lege enn en webmaster på dol altså!

Hvis en webmaster skriver under en kontrakt om taushetsplikt, og bryter denne, så har vedkommende ødelagt mye for seg selv. Hvordan tror du referansen for neste jobb vil være, med en slik grunn til oppsigele? Det er nok liten sjangse for at det skjer.

Og mener du at det ikke skal være en webmaster?

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ja, det har du rett i :-)

Siden det bare er de som er på msn-lista mi + togli + annegunn + flyfly som kan bekrefte at jeg er brunette, så er jeg nok webmaster som skryter på meg brunt hår!

Utrolig at jeg ikke gjennomskuet det...

vi har nå snakket brunt hår før vi lurulf:), så jeg tror på at du er en brunette, selv om jeg fikk mine tvil da du ikke klarte å komme inn på chatten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er det da. Har du ikke hørt om dol-mafiaen, du da? Trøste og bære...

Jo, når du sier det. Dol-mafien har vært nevt ganske hyppig her i noen år den også.

Jeg tror jeg ofte blir forbundet med den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mer uproblematisk for deg enn for mange andre.

Du har nok stort sett holdt deg til morsomme,"ufarlige" innlegg.

Det er ikke like morsomt for dem som skriver sensitive ting her inne.

Selv om webbis veit alt om dine hemorider, tror jeg helt sikkert vedkommende ikke er så opptatt av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nesten det blir litt annerledes. Han bruker tross alt samme nick, kun den røde prikken foran hans innlegg som ikke er tilstede.

Så da vet vi at det er han som skriver innleggene.

Her vet vi ikke hvem det er av fast nick som er webmaster.

Jeg synes iallefall det er verre.

Åh, jeg forstod det slik at han hadde vert her inne med anonymt nick, jeg. Ja, det er denne hemmelighetsholdingen jeg også reagerer på. Når først noen vet det, bør de gå ut med det til alle, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du/dere ER åpenlyst paranoide, spiller det forsvinnende liten rolle om noen sier det.

Godt poeng. Så enkelt er det :-)

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er webbisser hele gjengen. Og Mr Kahn er sjefswebbisen av alle. Han utestenger seg sjøl et par gagner i året som en rein dekkoperasjon.

Muhahaha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må innrømme at den tråden her ble morsom, men jeg tror kanskje jeg skal trekke meg ut nå.

Konspirasjonsteoretikerne er i ferd med å sprenge alle grenser nedover her. :)

Jeg har stor tro på teorien min om at Kahn er sjefswebbisen, og at han utestenger seg sjøl et par ganger i året som en dekkoperasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker Sør er webbis. ;)

Ja, det er den eneste påstanden som jeg har fått med meg her inne - at Sør enten er webbis eller ihvertfall har en kompis som er webbis!

Jeg har ikke fulgt med sånn 100%, for de trådene der det "tok av" helt gadd jeg ikke å følge med på.

Men de få gangene jeg HAR sett slike beskyldninger i slike lange krangletråder, så har det for en totalt utenforstående som meg selv vært veldig lett å se at Sør oftere holder seg til sak, selv om han etter manges mening kan være nokså ekstrem i sine synspunkter, mens motkrangleparten har gått til direkte personangrep på Sør.

Sistnevnte har derfor oftere blitt slettet eller fått irettesettelse, og for den som er veldig uenig med Sør har det tydeligvis vært lett å tolke dette som kameraderi fra webbis' side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

driver du msn med blondiner? lurulf da!! Svikter du brunettegjengen?

Jeg har så få brunetter på lista mi, at jeg har måttet nøye meg med blondiner...

Men jeg joiner gjerne brunettene også jeg! Jeg har jo bevist at jeg er ekte brunette siden jeg kom meg inn på dolchatten helt på egenhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den eneste påstanden som jeg har fått med meg her inne - at Sør enten er webbis eller ihvertfall har en kompis som er webbis!

Jeg har ikke fulgt med sånn 100%, for de trådene der det "tok av" helt gadd jeg ikke å følge med på.

Men de få gangene jeg HAR sett slike beskyldninger i slike lange krangletråder, så har det for en totalt utenforstående som meg selv vært veldig lett å se at Sør oftere holder seg til sak, selv om han etter manges mening kan være nokså ekstrem i sine synspunkter, mens motkrangleparten har gått til direkte personangrep på Sør.

Sistnevnte har derfor oftere blitt slettet eller fått irettesettelse, og for den som er veldig uenig med Sør har det tydeligvis vært lett å tolke dette som kameraderi fra webbis' side.

Ironi, morsan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da men hva skjer egentlig hvis noen her bryter taushetsplikten da?

Tviler på at det blir noe særlig mer straff enn å miste webmasterjobben.

Å for de som har hatt webmasterjobb så skjer ingenting?

"Tviler på at det blir noe særlig mer straff enn å miste webmasterjobben. Å for de som har hatt webmasterjobb så skjer ingenting?"

Neida. Ingenting. Man har bare "papirer" på at man har blitt oppsagt som webmaster p.g.a taushetsplikt - det gjør jo ingenting...

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du på Jehovas Vitner når de kommer på døra di og babler verdens undergang også?

Unnskyld meg men nå er det mye skittkasting til webmasters forsvar.

At en dolbruker blir engstelig etter det som er kommet fram her i denne tråden må da vel være lov vel?

Jeg har skrevet mye om forskjellige ting og har brukt anonymt nick flere ganger det jeg har skrevet er ting som bare jeg og sambo vet og som ingen andre bør/skal vite.

Jeg kjenner også anrde dolbrukere her og er nå livredd om de har fått vite ting jeg har skrevet her på msn fra webmaster.

Jeg tar dette meget alvorlig og blir lei meg når kjente nick vil provosere meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bagatelliserer det fordi dere tar utgangspunkt i det en anonym skrue med et nick ingen av dere tidligere har hørt om, skrev noen innlegg her i natt.

En kan saktens spørre seg om dere ville reagert like ille hvis en anonym skrue påsto at han hadde inside-informasjon om at dol egentlig er drevet av mafian. :)

Jeg var ikke her i natt. Tar utgangspunkt i det webmaster selv bekrefter i et av innleggene i denne tråden; nemlig at webbisene også har andre nick som de operer med jevnt og trutt her inne.

"2. Personer som jobber som webmaster har anledning til å bruke doktoronline som privatperson. Det forventes at man klarer å skille rollene som privat bruker og webmaster, og at man ikke benytter seg den ekstra informasjon man har tilgang på som webmaster dersom man deltar i diskusjonstråder som privatperson.

3. Det er flere personer som fungerer som webmaster."

See?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stress og stygge beskyldninger som hagler mot webmaster og hans/hennes profesjonalitet, er selvsagt ikke 'hardnakket'?

Hardnakket? Unnskyld, men nå måtte jeg le enda en gang.

De fleste jeg har sett som ikke liker dette, har en ydmyk holdning, f.eks mirakel*2. De som mener dette ikke er noen fare, må kalle oss paranoide og vi har usle liv og det e rikke måte på. Undrer meg over disse sterke forsvarene, og bruken av billige hersketeknikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

Jeg er helt enig med deg. Synes det har vært helt legitimt de gangene webbis har outa anonyme tullinger som svarer i hytt og gevær på sine egne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tilspisser seg alltid i slike tråder - enten så er man paranoid til det sykelige, ellers så latterliggjør man at det overhodet er mulig å fæøle en viss uro.

Komisk i grunnen.

Skulle tro at mange er et eller annet sted midt i mellom - at man ikke nødvendigvis tar det for gitt at DOL er über-profesjonelle i ett og alt, men ikke slik at man tror at webbis sladrer og outer i hytt og gevær heller! ;-)

Ikke sant? Men jeg mener at det er flere usikre som holder seg rolige og saklige enn de som er bombesikre på at det ikke er noen grunn til å tvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

vi har nå snakket brunt hår før vi lurulf:), så jeg tror på at du er en brunette, selv om jeg fikk mine tvil da du ikke klarte å komme inn på chatten;)

*LOL*

Jeg svarte deg i sted før jeg leste her om chatte-testen din ;-)

Godt at jeg bestod den til slutt!

Jeg tror at du også er brunette, så der stiller vi likt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...