Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Men det er ingen som har bekreftet ang. MSN. Og selv om det er tilfellet, så snakker h*n neppe om enkelte brukere på DOL.

Å hva søren vet du om det?

Er du også en medsammensvoren msn venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe morro

Tror du med dette at webmaster bruker to ulike nick i denne tråden?

I såfall gjør denne personen noe h*n har sagt ikke er lov.

SDD

Kan du sende oss en mail på [email protected] , Ønsker å stille deg et spørsmål men vet ikke hvilken mailadresse du bruker.

- Webmaster, tilsyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Nope. Litt lærer man etter noen år her inne.

Stol aldri på anonyme skruer som kommer med det samme oppgulpet en håndfull ganger i året, og som truer med å ta saken til høyere makter (hva nå det betyr), og etter eget sigende har tjukt av bevis han aldri bruker.

men er ikke webbis anonym for deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå kommer jeg fælt til å lure på hvem det er fremover, ihvertfall i begynnelsen.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å tørre å spørre om sensible ting her lenger, slik en ofte gjør under anonyme nick

Nei ikke jeg heller. Vurderer å droppe hele dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bli, ærlig talt, litt mistenksom når noen får panikk ved tanke på at webmaster er vanlig bruker. Mye mer mistenksom enn jeg blir mot DOL.

For hvorfor får de panikk? Er det fordi de innser at når de angriper noen anonymt, så kan muligens den personen se at det er deg? Er det fordi, når de påstår hardnakket at de _aldri_ skriver anonyme tulleinnlegg, så er det en vanlig bruker som vet at det ikke er sant?

Jeg har ikke noe problem med at webmaster er vanlig bruker. Hvilken innvirkning skal det ha på min DOL-bruk?

Ikke egentlig et svar til deg, SDD, men jeg måtte putte innlegget et eller annet sted i denne rotete tråden ;)

Det er ikke tulleinnlegg alt som signeres anonymt, vet du. Hvis jeg var manisk depressiv, voldtatt og tørrlagt alkoholiker, var det ikke _dette_ jeg ville folk skulle forbinde mitt faste nick med. Sånn hypotetisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe morro.

Jeg snakker med en håndfull brukere på msn, men ingen av disse er webmaster. Det kan jeg si rimelig sikkert uten å vite hvem webmaster er.

Ja og hvor er alle disse blondinene nå da? De er borte vekk i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens ikke til meg, men jeg kunne ikke vært mer enig.

Jeg forstår virkelig ikke hva folk frykter.

Når det gjelder å slenge dritt med anonyme nick, skulle jeg faktisk ønske webbis valgte å oute de patetiske synderne.

At noen tror webbis slenger rundt seg med sensitive opplysninger du eller jeg måtte finne på å poste på forum for inkontines under et annet nick, sier litt om disse menneskenes forfølgelsesvannvidd.

Det der var arrogant sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss!

Om webmaster er aldri så pålitelig, synes jeg fremdeles det er ekkelt å vite at jeg muligens sitter og fleiper og tuller med en fyr/dame som kan gå inn og lese mine mest anonyme innlegg om ting som er så private at jeg ikke en gang ville diskutert dem med bikkja mi!

*kvalm*

Enig med deg. Webmasterne bør enten la være å delta i diskusjonen under "sivile" nick - evt. opplyse om at h*n er webmaster off duty.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar jo helt av.

Da jeg var webbis her het jeg bare "simen", ikke "webmaster, tilsyn" og jeg brukte min private mailadresse som attpåtil stod oppført i onlinekatalogen. Hele DOL bestod av Anker og meg som satt på hvert vårt hjemmekontor.

Dette førte til at jeg ble sporet opp av flere uten at det gjorde så mye. Jeg deltok også som bruker på forum, men under nicket "simen".

Allikevel ble jeg også beskyldt for det samme som webmaster blir beskyldt for nå. Jeg skulle visstnok favorisere noen, legge noen for hat, spre rykter, bryte taushetsplikten og det som verre var.

Åpenheten min førte også til at jeg ble utsatt for telefoner midt på natten fra ustabile personer og jeg mottok til og med drapstrusler fra et par stykker jeg hadde utestengt. Derfor anbefalte jeg at webmaster burde bli anonym da jeg sluttet i år 2000.

Jeg vet hvem som overtok etter meg og jeg vet hvem som var hovedwebbis ihvertfall inntil ca. et år siden. Mulig vedk. er det enda. Jeg vet også at vedkommende er 100% til å stole på. Og ja: Vedk. er/var også deltaker på forum.

Jeg stoler derimot ikke i det hele tatt på folk som sprer rykter og løse påstander under anonyme nick. Hvem faen er denne "Kosses"?

I tillegg synes jeg enkelte her er på grensen til det paranoide. (De som føler seg truffet får bare gjøre det).

Ro dere ned folkens. Dette har jeg opplevd før og dette vil sikkert skje igjen. Ikke hør på løse rykter, men stol på at de som er ansatt her faktisk gjør en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og hvor er alle disse blondinene nå da? De er borte vekk i denne tråden.

Hmmm, du sier noe.

Kanskje det er alle blondinene som bytter på å være webmaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var arrogant sagt.

Det er klart jeg arrogant.

De samme beskyldningene har gått igjen i hele dols historie, og det blir for dumt.

Les det Simon skriver lengre opp i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...