Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Er enig i at man helst ønsker å tro webbis taushetsplikt fremfor mulige oppgulp.

Men det kan forekomme når web. er så på godfot med flere brukere...det skjønner jo alle...vi er alle "bare" mennesker.

Derfor ville det nok vært mest riktig om overpersonene her inne holdt seg borte fra brukernivået og det å pleie vennskap med andre brukere.

Siden det er mye sensitivt her inne så blir det litt som at man heller sjelden går på fest med legen sin, om det kan unngås liksom.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg har ingen bevis å komme med og har heller ikke satt ut disse påstandene så dette spørsmålet må du sende til rette vedkommende.

Jeg tar bare mine forholdsregler og kommer til å la være å bruke dol til å få svar på sensitive spørsmål/svar.

Ok, da mistolket jeg innlegget ditt. Beklager. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym for noen kanskje?

Hehe...jeg er også ganske sikker på hvem (dvs hvilket nick h*n bruker) en av webbisene er, pga noe h*n rettet opp i et innlegg...

Men jeg ville jo ikke drømme om å si det til noen.

Jeg vet også. Det lyser gjennom en gang i blandt ja. Idiotisk at webbis ikke greier være proffere enn å bruke forumet privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ihvertfall at h*n skulle operert med forskjellige, anonyme nick privat. Ikke ett fast nick som gjerne blir godt kjent

Det er denne msn kontakten med enkelte her jeg føler blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webbis vet hvem jeg er ;-)

ok takk for oppklaringen som gjorde meg meget bekymret så nå setter jeg ihvertfall punktum for sensitive spørsmål.

Jeg også. Dette likte jeg ikke.

Ikke det at jeg nødvendigvis tror vedkommede forteller det til andre, men jeg skriver også ting her på dol som -ingen- skal vite. Og i e-mailen min har jeg fullt navn. Ikke så kult.

Dessuten, sier man det til en lege, så vet man hvem som vet, her vet man ikke hvem som er hva. Det er noe helt annet å forholde seg til, nettopp fordi det ikke er åpenhet rundt hvem som er webmaster.

Dette var uprofesjonellt synes jeg.

Vel. Dermed setter jeg stopp for sensitive innlegg jeg ikke vil noen skal vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er litt mistenkelig ja at så mange kjente og faste nick går hardnakket inn for å beskytte webmaster!

Men nå skriver jeg på generelt grunnlag, jeg retter ikke skepsis mot dén og dén. Det er ingen beskyldning mot dem som gjør det! Bare så det er sagt.

Selv om litt av dol er ødelagt nå og jeg kommer til å gå til andre forum med sensitive spørsmål, så synes jeg det er hyggelig å være her inne.

Hvis det har foregått "skumle" ting på msn så kan dette være ganske alvorlig. Det er folk som kjenner personer bak nickene her inne.

Om en tilfeldig person på gaten fortalte deg at Jens Stoltenberg egentlig ikke eksisterer, men der i mot er en dukke, hadde du trodd på det også? For det blir jo samme sak. Det er ingen hold i påstandene som kommer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Jeg vet også. Det lyser gjennom en gang i blandt ja. Idiotisk at webbis ikke greier være proffere enn å bruke forumet privat.

kanskje DU vil bli med innpå chatten?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en tilfeldig person på gaten fortalte deg at Jens Stoltenberg egentlig ikke eksisterer, men der i mot er en dukke, hadde du trodd på det også? For det blir jo samme sak. Det er ingen hold i påstandene som kommer her.

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Om en tilfeldig person på gaten fortalte deg at Jens Stoltenberg egentlig ikke eksisterer, men der i mot er en dukke, hadde du trodd på det også? For det blir jo samme sak. Det er ingen hold i påstandene som kommer her.

det at noen vet hvem det er, er det hold i. Flisa bekrefter, og flisa er et nick jeg stoler på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe morro

Ja, jeg får høre alt av webmaster på msn. :)

Nei, ærlig talt: Jeg har aldri i mine år på dol hørt noe som får meg til å tro på det denne personen her skriver.

Tvert imot stoler jeg 100 % på at alt du skriver her på dol blir behandlet med full diskresjon.

Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen.

"Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen"

Men nå har vi jo nettopp fått vite at brukere her inne kan være webmaster.

Hva jobber du med når du er på nattevakt? Og hvorfor så ivrig på og forsvare dol-administrasjonen?

Nå er jeg anonym, men du ser kanskje hvem jeg er alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webbis vet hvem jeg er og sånn :-)

Jeg også. Dette likte jeg ikke.

Ikke det at jeg nødvendigvis tror vedkommede forteller det til andre, men jeg skriver også ting her på dol som -ingen- skal vite. Og i e-mailen min har jeg fullt navn. Ikke så kult.

Dessuten, sier man det til en lege, så vet man hvem som vet, her vet man ikke hvem som er hva. Det er noe helt annet å forholde seg til, nettopp fordi det ikke er åpenhet rundt hvem som er webmaster.

Dette var uprofesjonellt synes jeg.

Vel. Dermed setter jeg stopp for sensitive innlegg jeg ikke vil noen skal vite.

Jeg retter litt her.

Jeg tenker at man må bestrebe seg på å gjøre en jobb mest mulig profesjonellt, her kan det være lurt å prøve å forholde seg objektiv og mest mulig nøytral.

Det blir et problem dersom man er aktiv her inne, og særlig hvis man har venner som også skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at noen vet hvem det er, er det hold i. Flisa bekrefter, og flisa er et nick jeg stoler på

Hva gjør det at noen vet hvem webmaster er? Fortell meg hvilke konsekvenser den opplysningen alene har for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen"

Men nå har vi jo nettopp fått vite at brukere her inne kan være webmaster.

Hva jobber du med når du er på nattevakt? Og hvorfor så ivrig på og forsvare dol-administrasjonen?

Nå er jeg anonym, men du ser kanskje hvem jeg er alikevel?

Faen, avslørt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen"

Men nå har vi jo nettopp fått vite at brukere her inne kan være webmaster.

Hva jobber du med når du er på nattevakt? Og hvorfor så ivrig på og forsvare dol-administrasjonen?

Nå er jeg anonym, men du ser kanskje hvem jeg er alikevel?

Og det ville jo i så fall ha vært katastrofe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, avslørt. :/

Jeg bli, ærlig talt, litt mistenksom når noen får panikk ved tanke på at webmaster er vanlig bruker. Mye mer mistenksom enn jeg blir mot DOL.

For hvorfor får de panikk? Er det fordi de innser at når de angriper noen anonymt, så kan muligens den personen se at det er deg? Er det fordi, når de påstår hardnakket at de _aldri_ skriver anonyme tulleinnlegg, så er det en vanlig bruker som vet at det ikke er sant?

Jeg har ikke noe problem med at webmaster er vanlig bruker. Hvilken innvirkning skal det ha på min DOL-bruk?

Ikke egentlig et svar til deg, SDD, men jeg måtte putte innlegget et eller annet sted i denne rotete tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bli, ærlig talt, litt mistenksom når noen får panikk ved tanke på at webmaster er vanlig bruker. Mye mer mistenksom enn jeg blir mot DOL.

For hvorfor får de panikk? Er det fordi de innser at når de angriper noen anonymt, så kan muligens den personen se at det er deg? Er det fordi, når de påstår hardnakket at de _aldri_ skriver anonyme tulleinnlegg, så er det en vanlig bruker som vet at det ikke er sant?

Jeg har ikke noe problem med at webmaster er vanlig bruker. Hvilken innvirkning skal det ha på min DOL-bruk?

Ikke egentlig et svar til deg, SDD, men jeg måtte putte innlegget et eller annet sted i denne rotete tråden ;)

Det spiller ingen rolle for meg om Webmaster også er en vanlig dol-bruker.

Det som hadde gjort meg noe er om webmaster tilfeldigvis skulle være en jeg kjente,- men den risikoen er jo alltid der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Så klart dette er vondt ment overfor webmaster personlig!!!! - du sier jo at webmaster ikke tar jobben sin alvorlig.

De gjør han/hun ikke heller når han sitter "flåser" med andre brukere her inne.

Det er ikke mye seriøst over den jobben nei. Jeg fatter ikke at det er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er enkelte brukere du ikke bør stole på. Ikke dol-administrasjonen"

Men nå har vi jo nettopp fått vite at brukere her inne kan være webmaster.

Hva jobber du med når du er på nattevakt? Og hvorfor så ivrig på og forsvare dol-administrasjonen?

Nå er jeg anonym, men du ser kanskje hvem jeg er alikevel?

Tror du med dette at webmaster bruker to ulike nick i denne tråden?

I såfall gjør denne personen noe h*n har sagt ikke er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...